New in: February 2015

Ahoj krásky,
dnes jsem pro vás plánovala Spotřebováno, ale nakonec tu pro vás mám únorové nákupy. V rychlosti vám tedy ukážu co pěkného jsem si pořídila a co jsem dostala v rámci spolupráce a jaké recenze a články vás tedy budou brzy čekat. Jdeme na to :)

Začneme věcmi, které jsem dostala k recenzi. Jednou ze spoluprací, které pokračují i letos je spolupráce se značkou Saloos. Musím říct, že pro ni mám slabost. Jsem totiž fanouškem přírodní kosmetiky a věřím, že dokáže zázraky. Na testování jsem si vybrala Ricinový olej, který má být dobrý na řasy, pak roll-on Sladké spaní, protože mnohdy se mi nedaří usnout, pak Tělový Bio peeling růže, což je novinka a proto jsem na něj zvědavá a nakonec jsem zvolila Bio regenerační obličejový olej Levandule a to z toho důvodu, že mezi celebritami jsou obličejové oleje populární už dlouho a co čtu, tak si jej nemohou vynachválit. Tak uvidíme jak mi produkty sednou :)


Další spolupráce a produkty k testování jsou od značky For Life & Madaga. Jde o českou kosmetiku založenou na francouzských základech. Já budu testovat Antistres Lifting krém, který je sice určený pro zralou pleť, ale z těch pár použití můžu říct, že jsem nadšená. Dále Remodelling Cream Biological, což je jeden z jejich nejprodávanějších výrobků, který navíc získal nejedno ocenění. A do třetice jsem si vybrala Oční Hydrobalzám Lipoderm. 


O spolupráci se značkou Ziaja už víte z nedávného článku, pokud jste jej nečetli, najdete jej ZDE spolu s Giveaway o kosmetiku I Love... Cosmetics, kterou určitě znáte. Kromě nádherných obalů je i krásně voňavá, tak se nezapomeňte zúčastnit :)



Dalším nováčkem u mě doma je tahle vůně Adidas Originals, která mi v únoru přišla od Coty ČR. Článek jste si mohli přečíst TADY.


Stejně tak jste si už mohli přečíst o tílku ze stránek Shirtinator.cz, článek je ZDE.


U Angel z blogu Lovely Things by Angel jsem vyhrála tento krásný set vůně a laků na nehty od značky Essence. Balení je opravdu nádherné, člověk se na něj nemůže vynadívat. A i obsah je fajn :)


V Giveaway jsem měla vážně štěstí. U Foly z blogu Foly D.Sante jsem původně vyhrála srdíčkové náušnice, bohužel ale na eshopu Eppi, který výhru poskytnul nebyly skladem a tak jsem mohla po měsíci čekání buď čekat další měsíc nebo si vybrat něco jiného. Nechtělo se mi tedy už čekat a tak jsem si vybrala tento krásný prstýnek.


A teď už k tomu, co jsem si koupila já sama. Začneme kosmetikou a tím, čemu jsem nedokázala odolat nejvíc a to rtěnkám od L´oréal z řady Color Riche Collection Privée, což je řadu nude odstínů ze kterých jsem s vybrala J.Lo. Z Kolekce Pure Reds jsem zvolila Freidu. Moc ráda bych svou sbírku ještě rozšířila, tak na tyto rtěnky bude snad opět brzy nějaká akce. Tentokrát byly za výhodnou cenu v Rossmannu.


Z další kosmetiky tu mám peelingový sprchový gel Bourjois, který byl přílohou  časopisu Elle, pak balzám na rty Balea, konkrétně limitka Candy Queen. A nakonec jsem si pořídila odlakovač na nehty, ten se do zásoby vždy hodí.


A jako správná blogerka jsem si v Ikee pořídila tento krásný svícen, květináč a misku. Vše budu mít na kosmetiku a až budu mít svůj koutek hotový, určitě se vám pochlubím.


Časopisy jsou u mne železným pravidlem, který nikdy nevynechávám, vždycky se v nich dočtu něco zajímavého nebo se něčím inspiruji a inspirace není nikdy dost.


Pro koženkové věci mám jak víte slabost a věřte nebo ne, je to divné, ale koženkovou sukni jsem neměla ani jednu. Tak jsem tu musela napravit. Černá s krajkou je z New Yorkru, kde jsem ji ulovila za super cenu tuším 179,- a hnědá je od Lucinky z jejího eshopu Stylově-online.


Koženkové hnědé kalhoty mám také ze Stylově-online, stejně jako koženou bundičku. Sháněla jsem nějakou, která by spodní část měla rovnou. protože má druhá kožená bunda má spodek asymetrický a ačkoliv to vypadá nádherně, tak se to nehodí ke všemu.




Dalším novým kouskem v mém šatníku jsou tyhle khaki koženkové legíny. Mám je z New Yorkru a stály mě pouhých 79,-. No nekupte to. Bílé triko s knoflíčky mám z eshopu Lady Style.


A nakonec pokud jde o oblečení, pořídila jsem si tyto dva krásné shawly. Jeden je nádherně červený a druhý modrý. S chutí bych si jich pořídila víc, ale šlo o doprodej. Další kously budou až v listopadu. Kupovala jsem u Andrejky na Shawly-online.


A úplně posledním mým nákupem byly tyhle botičky na jaro. Opět jsem je ulovila v New Yorkru a opět ve slevě za nádherných 179,-. Jsem z nich nadšená! :)


Tak, to je ale z nákupů a novinek za únor už úplně vše. Pokud vás něco zaujalo, dejte mi vědět a nezapomeňte se pochlubit co pěkného jste si pořídili nebo plánujete pořídit vy. Narazili jste někde na parádní slevy? Jestli to, určitě dejte tip i nám ostatním. Já se pro dnešek loučím, těším se na vaše komentáře a přeji krásný zbytek dne. P.S. Nezapomeňte na právě probíhající Giveaway.

Mějte se krásně.... Lucy :)

31 komentářů

  1. Krasne novinky :-) Ten set od Essence mam taky, ta vune je krasna :-) Leginy z NY mam akorat v cerne, pres zimu jsem je moc nevyuzila, kdyz jsou tak slabe, ale ted je budu moct konecne vytahnout :-) A ty botky jsou paradni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, legínky z NY jsou hodně slabé, nic na zimu, ale teď už se budou dát nosit, tak je i já konečně vyvětrám :)

      Vymazat
  2. Krasne novinky, hlavne ta Ziaja a prstynek sis vybrala fakt nadherny :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Prstýnek je opravdu krásný. Líbí se mi i rtěnky L´oreal a sada Essence.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí černá bunda, černý botky a ta černá sukně :)
    Prstýnek je nádhernej a odstíny rtěnek taky pěkný

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné věci :) moc se mi líbí odstíny rtěnek :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty shawly jsem neměla vidět! Nechci zase utrácet :( :D samé pěkné věci jsi pokoupila!

    OdpovědětVymazat
  7. Úplne krásne vecičky! Všetko by som hneď brala :) Si mala poriadne úspešný mesiac - najviac ma zaujali tie posledné topánočky na jar - za tú cenu! wau :)) a aj rúže vyzerajú krásne. No proste paráda! Teším sa na recenzie. :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné věci, moc se mi líbí hlavně ty koženkové věci, taky jsem si je moc oblíbila jako ty :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty botky jsou úžasné!:-) A i prstýnek je nádherný. Věcičky z Ikee v tomhle krajkovém designu prostě zbožňuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, člověk by v Ikee nejradši koupil pomalu všechno :)

      Vymazat
  10. To jsi teda měla obrovské štěstí. Prstýnek je parádní.

    Zvu tě na moji Giveaway. Jestli chceš, tak se můžeš připojit. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. parádne veci ... :) Tie črepníky alebo ako to nazvať ( tie biele nádobky) sú fakt pekné :O

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Teeda, to je věcí. SUper!:)

    http://lareineb.blogspot.cz/2015/03/recenze-rasenka-big-beautiful-lovely.html

    OdpovědětVymazat
  13. krásné věci, a hodně... :-) Gratuluji k výhrám... Nějakou kosmetiku znám a nebo dokonce používám, ale třeba značka ziaja je mi doposud neznámá... a časopisy? už sem se rozhodla přestat do nich investovat pravidelně. Kupovala jsem si ženu a život a po 5 číslech kde byly samé reklamy a články nic moc, tak ho koupím pouze vyjimečně už.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Mě se reklamy občas hodí když fotím nějaké produkty a chci zajímavé pozadí :)

      Vymazat
  14. Od For life bych chtěla vyzkoušet matující sérum. Akorát se bojím, že to zas nebude fungovat. Nemáš čistě náhodou zkušenost? Děkuju :)

    my-makeupstore.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mám :) Psala jsem na něj i recenzi, stačilo mrknout do štítků :) Tady máš odkaz na článek: ZDE

      Vymazat
  15. Nádherné veci :) Tie nádobky z Ikey sú krásne, a ziaja produkty mám tiež rada :)

    http://lifeasiva.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Som zvedavá na nejaké zhodnotenie výrobkov Saloos a všetky kúsky na oblečenie sú super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Recenze na Saloos určitě bude. O jejich produktech jsem psala už několikrát, mrkni do štítků :)

      Vymazat
  17. Budeš dělat recenzi na Ziaju? :) Kdyby ano, určitě mi dej vědět! Přemýšlím o koupi této značky, tak by se mi hodila rada :) A ty rtěnky od JLo a Freidy vypadají taky moc dobře! :3
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat