Návštěva v Ziaja + I love... Giveaway!!!

Ahoj krásky,
vnímáte tu ironii života? V jednu chvíli si myslíte, že se nemůžete mít líp a pak vás něco srazí na dno? Ano, nikdo z nás to nemáme v životě jednoduché. U některých to sice vypadá že ano, ale jsem přesvědčená, že tomu tak není, stejně jako u nás ostatních. Faktem ale je, že ať se děje cokoliv, nesmíme se nechat zlomit, což bývá náročné jak psychicky, tak třeba i finančně. Já tento týden zaznamenala, že se pokouším bolavou duši léčit tím, že si kupuji hezké věci, což o to... mám z nich radost, to ne že ne... ale moje peněženka tak šťastná už není. Takže dnes následuje blogová terapie. Nebudu se dnes soustředit na sebe, ale na vás. Jednak vám doporučím senzační obchůdek, kde se mi líbilo tak, jako už dlouho nikde ne a taky vyhlásím Giveaway a obdaruju jednu z vás, protože si myslím, že dělat někomu radost je důležité, zvlášť když je na světě radosti tak málo. Tak jo, konec chmurných myšlenek a fňukání a přejděme na to dobré kolem nás.

Není tomu tak dávno, co mi přišel e-mail ohledně spolupráce se značkou Ziaja. Tahle značka jistě pro mnohé z nás není úplně neznámá. Když zabrouzdáte ve štítcích na blogu, zjistíte, že jsem měla s nejedním produktem už tu čest. Nebylo jich sice mnoho, ale něco málo už ano. Přesto jsem ale této značce nijak nepropadla a tak mě spolupráce lákala o něco víc, protože jsem z této značky zkrátka na vážkách, zvlášť když je mezi blogerkami celkem oblíbená. Nemůže si ji vynachválit třeba Peťa z PetraLovelyHair nebo Ája z Beautylife-byAja. No a protože obě jsou z těch, kterým se nebojím důvěřovat pokud něco doporučují, rozhodla jsem se, že dám této značce už konečně pořádnou šanci. A tak jsem odložila své předsudky o tom, že jde o polskou značku a já mám pocit, že Polsko přece kosmetice nemůže rozumět, vždyť neumí ani pořádnou čokoládu no ne? Stejně tak jsem se zamyslela a řekla si, že i když obaly nejsou až takový luxus a vizuální potěšení, tak v jednoduchosti je krása. A když se na ně dívám teď a s odstupem, tak jsou vlastně hezké a líbí se mi. Taky jsem dala bokem nedůvěru k cenové relaci. Levné přece automaticky neznamená nekvalitní. Tak jo, značka si mé prvotní sympatie zatím získala a jak už víte, tak já na spolupráci kývla. S paní z PR jsme si vyměnily pár emailů a já zjistila, že prodejna značky Ziaja je dokonce u nás ve Zlíně, což bylo trochu šokující, zvlášť když prodejnu Ziaja najdete jen v Praze a v Olomouci. Jinak produkty můžete sehnat jen v některých hypermarketech či drogeriích a samozřejmě jde o velmi omezenou nabídku čítající pár druhů produktů. Plný sortiment je totiž k dostání jen na internetových stránkách ruzova10.cz a již zmíněných prodejnách v Praze, v Olomouci a ve Zlíně. A tak jen co jsem měla volno, tak jsem se do prodejny ve Zlíně dostavila, abych to tam pořádně okoukla, vybrala si něco k testování a dala vám echo co a jak.

Jak vidíte, výběr byl vážně neuvěřitelný, bylo to něco úplně jiného než brouzdání po internetových stránkách, kde nemáte šanci vidět všechny produkty pohromadě.

Všechno bylo krásně a přehledně seřazené.

I když byl obchůdek celkem malý, tak se toho do něj vešlo víc než dost :)

Ano, vlastně se tam vešlo všechno.

Takže pro začátek, ve Zlíně najdete prodejnu Ziaja v OD Prior hned v přízemí vedle směnárny. Bohužel jsem vám zapomněla vyfotit vchod, ale obchůdek určitě najdete i tak. Prodejna je sice maličká, ale o to se v ní budete cítit lépe. Já měla štěstí na narazila na tak milou a sympatickou paní prodavačku, že jsem i koukala, jak šťastnou ruku při výběru personálu měli. S paní prodavačkou jsme si chvíli povídali a já měla pocit, jako by vůbec nebyla cizí, ale znali jsme se odjakživa a věřte, že já tento pocit nikdy nemívám. Naopak jsem ráda, když si mě prodavačky nevšímají a nechávají mě napospas mému nakupovacímu osudu. Jak už jsem zmiňovala paní byla super, společně jsme vybrali pár produktů, protože i když jsem si byla celkem jistá co chci, tak když jsem viděla ten výběr byla jsem skoro v koncích a nakonec jsem stejně neodolala a koupila si i něco navíc a k tomu jsem dostala pořádnou výbavu vzorečků. No odcházela jsem s plnou taškou, úsměvem na rtech, dobrou náladou a jistotou, že se tam budu pravidelně vracet. Cítila jsem se tam totiž opravdu jako doma a nepíšu to proto, že jsem dostala tři produkty a kopu vzorečků zadarmo. Prostě mě to tam opravdu okouzlilo. Teď už jen zbývá pustit se do testování a zjistit, jak mě okouzlí produkty. Nakonec jsem si vybrala tyhle:




No a jestli je pro vás značka Ziaja celkem neznámá, tak tady se o ní můžete dočíst spoustu zajímavostí, z nichž vás některé určitě překvapí stejně jako mne.


To by bylo k mé návštěvě v prodejně Ziaja prozatím všechno. Produkty začínám poctivě testovat, tak se těšte na recenze a pokud máte některou z jejich prodejen poblíž, určitě se tam stavte. Teď už totiž přecházíme ke slíbené Giveaway!!!


                                   Giveaway I love...

Určitě vás zajímá, co jsem si pro vás připravila, tak vás nebudu napínat. vypravila jsem se totiž do parfumerie Douglas a vytvořila pro vás dárkový balíček kosmetiky I love..... Najdete v něm sprchový gel a pěnu do koupele 2v1, tělové máslo a tělový sprej, všechno s vůní Raspberry & Blackberry. Pevně věřím, že taková výhra stojí za to a udělá vám radost. 



A jak se tedy můžete zapojit do soutěže?

Podmínky:
Povinné:
1. Sledovat můj blog veřejně přes GFC a Facebook a napsat pod jakými jmény mě sledujete!
2. Napsat svůj email, abych vás mohla v případě výhry kontaktovat.
3. Mít doručovací adresu v České republice nebo na Slovensku.

Nepovinné:
4. Pokud budete odkaz na Giveaway sdílet veřejně na Facebooku nebo na svém blogu, tak můžete napsat druhý komentář s odkazem kde sdílíte a zvýšit tak své šance na výhru.
5. Pokud budete sledovat blog na Instagramu, můžete zanechat taktéž další komentář a zvýšit tak své šance na výhru. Nezapomeňte ale napsat, pod jakým jménem mě na Instagramu sledujete :)

P.S. Nepovinnými podmínkami mi samozřejmě uděláte velikou radost 


Soutěž trvá od 28. února 2015 a končí 29. března 2015. Vítěze vyhlásím hned den nato 30.března 2015 a to jak tady na blogu, tak na Facebooku a Instagramu! :)


Všem vám tedy moc držím palce, přeji krásný víkend a v pondělí jsem tu zpátky :)

Mějte se krásně..... Vaše Lucy :)


169 komentářů

  1. Krásná soutěž :-) Co se Ziaji týče, tak bych ráda konečně vyzkoušela něco z řady Pomerančové máslo, hrozně mě to láká :-)
    Sleduji tvůj blog přes GFC jako Sedmikráska a na FB jako Lenka Kalašová. Mail mám na seznamu: USedmikrasky.

    OdpovědětVymazat
  2. https://www.facebook.com/BlogUSedmikrasky Zde sdílím odkaz na tvou giveaway :-) 2. komentář

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná soutěž, to musí být vůně :)
    GFC Charmedka
    FB Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná soutěž, kosmetiku I love miluji, mají nádherné pafemace. Co se týče značky Ziaja, bohužel jsem ještě nic nezkoušela, ale určitě to mám v plánu - lákají mě hlavně dětské sprcháče a oční krémy. :)

    GFC: Elysia
    FB: Colourful Elysia
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná soutěž
    GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Je škoda, že Ziaja má ode mě prodejny tak daleko hned bych si do nějaké zašla, jelikož už delší dobu bych od téhle značky něco chtěla vyzkoušet :)

    GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. https://www.facebook.com/martina.langmaierova
    sdílím
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné věcičky! :) Sleduji GFC i FB: Ivana Mikuličková (hezkakytka).
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná výhra :)
    GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ig: klarazakova99
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC i FB Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. kozmetiku I love som este nevyskusala, a kedze milujem maliny a ruzovu, tak verim, ze to vyhram :-D
    sledujem ta cez GFC ako Tinky Rinky a na FB pod svojim menom :-)
    thina.bacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Nikola Orechovská
    FB Nika Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    kozmetiku ziaju som používala predtým o niečo dávnejšie a veľmi mi vyhovovala, potom som ale prešla na iné značky ale teraz sa chcem ku ziaji vrátiť a kúpiť si celú starostlivosť o pleť od tejto značky :)

    OdpovědětVymazat
  20. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. jééé to je kouzelný moc ;)
    a od této značky jsem měla tuším jen krém na obličej a tak bych ráda zkusila něco jiného
    sleduji tě jako sistershoods na gfc i fb i instagramu
    sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. sleduju vsude i na instagramu jako elizabeth grren/ova
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. tak jeste jednou - elizabeth greenova :D

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný obchůdek, produkty Ziaja jsou moc dobré. Musím se zastavit pro oční krém...
    Sleduji jako Hanďa
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Super súťaž :) Vecičky už len na pohľad vyzerajú voňavo :)
    GFC: Kattiikk
    FB: Beauty Missfits
    katikk1989@gmail.com
    .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Tak jako se jmenuju tady takže Monnie Gawlasová
    FB: Monika Gawlasová
    IG: monniegawlasova
    Jinak krásné ceny!!:)

    OdpovědětVymazat
  27. 1, GFC - Zašitá v knihách, Fb - Kami Margietová
    2, zasitavknihach@gmail.com
    3, ČR

    OdpovědětVymazat
  28. FB a GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC : Ad Gundová
    mail : adrikagundova@gmail.com
    FB : Aďka Gundová

    OdpovědětVymazat
  30. Instagram : ADKAGUNDOVA :)

    mail : adrikagundova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Jéé vybrala jsi nám do giveaway krásné věcičky! K Ziaje - zkoušela jsem tělové mléko a nijak mě nenadchlo - bylo takové lepivé, ale ráda si přečtu recenze od tebe a uvidíme, třeba jsem měla jen špatný produkt! Sleduji přes GFC a na FB pod jménem Klára Komrsová
    k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Na Instagramu sleduji pod jménem clarkens29, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji přes GFC i na FB jako Caroline Red-haired
    Můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Od znacky Ziaja bych moc rada neco vyzkousela, ale bohuzel prodejnu pobliz nemam, tak budu muset nakonec asi vyuzit internet :-) A giveaway vypada paradne! :-)

    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: sjuzn
    FB: Zuzana Kicošová
    zuzka.kicosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Instagram: zidozimeka (zuzka.kicosova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  38. Ziaja nebo :D GFC:Sima a FB:Sima Bellová :) mail : sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Všude sleduji pod stejným jménem ^_^

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. A Instagram - Imiiska

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Jéé, super, znám, vůně je boží :)
    Sleduji pod svým jménem, na FB jako Something Sometimes, na Insta jako somethingadrisometimes.
    adriana.martinovicova@gmaill.com

    OdpovědětVymazat
  42. Jéé, super, znám, vůně je boží :)
    Sleduji pod svým jménem, na FB jako Something Sometimes, na Insta jako somethingadrisometimes.
    adriana.martinovicova@gmaill.com

    OdpovědětVymazat
  43. gfc ervulenka, fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: Terka Černá, FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Krásné ceny :-*

    OdpovědětVymazat
  45. GFC Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  46. FB: Anička Bezuchová
    GFC: Anna Bezuchová
    anna.bezuchova@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Udělala jsi pěkný nákup, takový Ziaja obchůdek mít po ruce, to by se mi líbilo :)
    Přes GFC sleduji: Veronika Pařízková, na FB : Veru Pařízková
    VeruKru@seznam.cz

    Výhra je to krásná!

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  48. Krásne vecičky ♥
    GFC: LifeAsIva
    FB: Ivana Mladá
    ahooojmail@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. gfc : notes personnelles
    fb : Mon Ika
    mona.recenzie@gmail,com

    hmmm tú sladkú vôňu až sem cítim :)

    OdpovědětVymazat
  50. sledujem aj na instagrame ako notespersonnelles
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. zdielam https://www.facebook.com/profile.php?id=100005694648771
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. sledujem ako Viera Sedlakova :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: Jana Nováková, FB: Margareth Wittgenstein. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. miluju kosmetiku I love.. ♥ Od Ziaji mám jen 1 krém, ale jsem s ním spokojená, tak třeba časem zase něco vyzkouším :) Sleduju jako Ell Kühner (FB), Bloglovin a teď tedy i GFC jako Ellie xX.
    ekuhnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Uaaa to vyzerá perfektne mňam :-)
    GFC: Ivana Šujanová
    FB: Ivka Iwulik Šujanová
    email: ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. GFC-V vyky
    FB-Dana Vyky
    email-dainny@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi D Voilá
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Insta - d.sda
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  59. Krásná Giveaway!

    GFC: Marťaska
    Facebook: Martina Ptáčková
    e-mail: ptackovamartina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  61. Jééé, sleduju tvůj blog už celkem dlouho a až teď se dozvídám, že si ze Zlína :-), což je příjemné zjištění. Prodejnu Ziaja zbožňuju a ta paní je opravdu moc příjemná a ráda vždycky poradí.

    GFC Engree16
    FB Michaela Malůšová
    M.Malusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. GFC a FB: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. GFC i FB jako Markéta Králová, macu@seznam.cz
    krásné věcičky!

    OdpovědětVymazat
  64. V prodejně na Prioru jsem byla a musím souhlasit s milou obsluhou. Pár výrobků od Ziaja jsem zkoušela a jsem spokojená :-)
    GFC a FB: Veronika Vaculíková
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. GFC Veronika
    FB Véronique Mračková
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. GFC - Karolína Ondrašíková
    FB - Karolína Ondrašíková
    ok-makeup@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. GFC a FB: Karin Chovanová
    Email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  69. GFC: Zuzana Zelienková
    Fb: Zuzka Kučková Zelienková
    Mail: skuckova@gmail.com

    Inak super súťaž :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Slediji jako Minimalist Lady a na FB jako Eliška Jančí :)
    Kosmetiku I love--- jsem zatím nezkoušela, al pořád po ní v Douglasu pokukuju.
    A jinak kosmetiku Ziaja jsem měla hodně ráda, a ten kokosový sprcháč jsem měla a zavídím ti ho:) Já nerada objednávám kosmetiku před net, a celkem mě štve, že Ziaja z kamenných obchodů zmizela.

    OdpovědětVymazat
  71. Já jsem velký Ziaja milovník, v takovém obchodu bych bylo i půl dne, než bych vše prozkoumala. :) A soutěž je skvělá.

    GFC: Mycakestyle1
    FB: nemám, snad nevadí
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. INSTA: adrianne.cs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovědětVymazat
  73. od ziaji používám výrobky z řady sensitive a dříve jsem měla i pár výrobků s kakaovým máslem
    sleduji pod svým jménem- Vendula Mikulková
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. takové produkty vídám jen na instagramu:(:DD GFC i FB: Teri Vopatová email:terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. už to je nějaká doba co sleduju tvůj insta:) máš krásně fotky..jídla:D jako freedomteri

    OdpovědětVymazat
  76. Musí to božsky vonět :3 GFC i fb : Edita Balnohová
    email : edi.bal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Jinak na insta sleduju jako edit_love_life_ :)))
    email : edi.bal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Boží soutěž!
    GFC i FB Kamila Ligasová
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. hezká GA! :)
    gfc i fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. FB Netty Pleštilová
    GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Ziaju mám veľmi rada. Dostala si pekné vecičky a myslím, že s nimi budeš po väčšine spokojná ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  83. Sleduju jako Genevra přes GFC na FB jako Martina Lesová
    email je genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Sdílím veřejně na mém FB https://www.facebook.com/martina.lesova/posts/10200411381004786?pnref=story
    email je genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Na instagramu sleduju jako majtulik.
    email je genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Sleduji tě :)
    Jityblog@gmail.com

    Giveaway je opravdu o skvělé ceny!:)

    Jinak značku ziaja znám a miluji jí, jen v okolí žádnou prodejnu nemám, tak obědnávám přes internet... ale je fakt, že se vždy cena v košíku rychle vyšplhá a poštovné stejně neplatím... zrovna mám od nich masku na vlasy :)

    PS: U mě na blogu práve probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Sleduju na GFC i FB pod svým jménem. To jsem nevěděla, že ve Zlíně je taková velká prodejna Ziaji, to se tam budu muset zajít podívat, až budu na výšce :D Zatím jsem od téhle značky nic nezkusila, stejně jako od I love.. a čtu na ni samé super recenze, že produkty krásně voní a tahle vůně musí být super ! :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Sleduju i na insta jako monnis96 :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  89. GFC: Adéla Něničková
    FB: Adél Něničková
    ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduji na GFC i FB jako Barbora Hápová :) Od Ziaji uz jsem měla několik produktů a nebyly špatné. V prodejnách to každopádně vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  91. A na Instagramu sleduji jako Barbora.Hapova

    OdpovědětVymazat
  92. GFC: Kristy Mignonne
    Mail: kikushka14@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  93. GFC: Irča Nikoliuk
    iryna.nikolyuk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Na instagramu sleduji jako AryaNikoliuk
    iryna.nikolyuk@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  95. Nadherna soutez, na tyto produkty jsem se koukala, ale nakonec jsem si je nekoupila. Proto budu doufat, ze se na me usmeje stesti. :-)

    GFC: Dendy
    FB: Denisa Šebestová
    Mail: denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  97. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Zdieľam tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=624496544349762&id=155147494618005

    OdpovědětVymazat
  99. Tak to musí vonět! GFC: Michaela R., FB: Michaela Radkovičová, email: m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. GFC Martina Vránková
    e-mail: marti.vrankova@email.cz
    Zvu vás i na mou giveaway :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  101. Super článok a hodne srdečná GW :)
    SSLEK

    OdpovědětVymazat
  102. GFC: Terezkaa_
    FB: Tereza Rozumková
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Ziaju mám ráda, pár věcí už od nich mám, Gfc Radka Fridrichová, FCB Radka Koutná, mail : vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  104. GFC: The6666LILIANA
    FB: Veronika Andelová Hačková
    email: vhveronikah0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Od kosmetiky I love... jsem vždy chtěla něco vyzkoušet:) sleduji jako Poppy a na facebooku jako Petra Jaworská, petrajaworska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. To je krásne giveaway :) hoci som sa na tvoj blog dostala práve vďaka nej, určite budem rada naďalej sledovať a čítať články :)
    sledujem pod týmto menom, na fb ako Veronika Hubinská :))
    môj mail je: veve.hub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Super věcičky :)
    Fb: Zuzzmakeup Blog
    GFC: zuzz make-up
    zuzzmakeup@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. A ještě sleduji na Instagramu jako Zuzzmakeup :)

    OdpovědětVymazat
  109. Na GFC sleduji jako MissNothing a na FB jako Pavla Houdková.

    email: paja.houdkova97@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  110. A na instagramu sleduju jako missnowhere97

    OdpovědětVymazat
  111. GFC i FB: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Na Facebooku ťa sledujem ako Radoslava Jakubíková a na GFC tiež :)
    universinspire@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. och ten predtým mi nepridalo tak gfc: Ľúbezná Ľúbezná
    fb: Ľúbezna
    mail: lubeznablog@gmail.com
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  114. 1. přes GFC jako Rose Tascher; přes FB jako Nela Tomancová
    2. nela.tomancova@seznam.cz
    3. čr :)

    OdpovědětVymazat
  115. GFC: Zuzana Jochová
    email: ZJochova@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  116. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  117. Instagram - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Instagram - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. GFC: Teri Black
    fb: Tereza Černá
    tecernare:seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Sleduji tě pod svým jménem a na fb Kristýna DOkulilová
    kikousek6969@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. GFC a FB : Zdenka Bušová
    e-mail : zdenulik84@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  123. sledujem na insta ako :) zdeni_busova

    OdpovědětVymazat
  124. GFC: ta, co běžela za králíkem
    FB: Alenka Pernicová
    alenaperni@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  125. GFC: Martina Homoláková
    FB: Martina Homoláková
    mail: martina.homolakova@gmail.com
    Nádherná giveaway, musím se přiznat, že jsem už čuchala k pár výrobkům z této řady a voní teda nádherně :). Zkoušela jsem mango, malinu jsme u nás neměli :(. Moc Ti děkujeme za giveaway, výhra by udělala radost myslím si každé holce :). Jinak přeju hodně štěstí s blogem a mnoho aktivních čtenářů!!:)

    OdpovědětVymazat
  126. sleduju tvůj blog jako Wikira
    mail je wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. GFC Kamila Ligasová
    FB- Kamila Ligasová
    email: kamcamahdalova@seznam.cz
    Instagram: ohnicek

    OdpovědětVymazat
  128. GFC Kamila Ligasová
    FB- Kamila Ligasová
    email: kamcamahdalova@seznam.cz
    Instagram: ohnicek

    OdpovědětVymazat
  129. GFC Kamila Ligasová
    FB- Kamila Ligasová
    email: kamcamahdalova@seznam.cz
    Instagram: ohnicek

    OdpovědětVymazat
  130. GFC Kamila Ligasová
    FB- Kamila Ligasová
    email: kamcamahdalova@seznam.cz
    Instagram: ohnicek

    OdpovědětVymazat
  131. Přes GFC tě sleduji jako Janet Sonrisa a stejně tak i přes Facebook :)
    Můj e-mail je: zaneta.sonrisa@gmail.com
    Adresu bych ti poslala v případě výhry na e-mail ;)

    OdpovědětVymazat
  132. Tvou Giveaway soutěž sdílím zde: https://www.facebook.com/pages/Janet-Sonrisa/789271144513899?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  133. Na Instagramu tě sleduji pod jménem zanetheider :)

    OdpovědětVymazat
  134. GFC - Dinky
    FB - Diana Dinky
    dinkyka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Zdieľané na FB -
    https://www.facebook.com/diana.dinky/posts/825880550839386?pnref=story

    OdpovědětVymazat
  136. Sledujem na instagrame - _diana_l_

    OdpovědětVymazat
  137. Úplne cítim, ako to nádherne vonia ! Na FB Ťa sledujem ako Nikolka Vujisić, tu rovnako :)
    mail: nvujisicova@gmail.com

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY :) Nika z Break the Rules

    OdpovědětVymazat
  138. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  139. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  140. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  141. sledujem všade :)
    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. zdieľam :)

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009179942638

    OdpovědětVymazat
  143. Se Ziajou zatím zkušenosti nemám, ale ráda bych vyzkoušela :)
    GFC: Amie, na FB lajkuju taky, už nějakou dobu, ale nebudu psát jméno do veřejných komentářů, chodí mi pak spamové žádosti :/ (každopádně je případně ráda napíšu do mailu v případě výhry :)
    noireamy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. GFC: Zuzana Nováková
    Facebook: Cu Cák
    mail: novakovazouza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. GFC: Zuzana Nováková
    Facebook: Cu Cák
    mail: novakovazouza@gmail.com
    Sdílím tady: https://www.facebook.com/cu.cak.7/posts/613537952113824?pnref=story

    OdpovědětVymazat
  146. Krásne ceny:) značka I love.. ma vždy lákala,no nikdy som sa k nej nedostala:)...
    FB,GFC:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. Ahoj sledujem ťa cez GFC- Dasa Frantova, tak isto aj na FB
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Všude Šárinka Dvořáčková :)
    cherry.nqa@email.ct
    a značka I love je boží! od Ziaji jsem zatím nic neměla :)

    OdpovědětVymazat
  149. Skvělá soutěž!!! <3
    anyzzzz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Nádherná soutěž
    Na GFC tě sleduji jako chroby, na FB jako Alice Beetles ;)
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. A aby toho nebylo málo, tak na IG jako chroby88 :D
    chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Od Ziaji jsem nic nekoušela, ale celkem mě láká něco zkusit, nějaký krémík na obličej:)

    GFC Katherine S, FB Kata Sukova
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. na tvůj blog sem narazila dnes náhodou a máš to moc hezké a ten růžovoučký balíček vypadá fantasticky.
    Na fcb tě sleduji jako zuza janickova
    zuzi.jany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Balicek vypada opravdu nadherne,da se jeste koupit?

    OdpovědětVymazat
  155. Ziaja je úplne senzačná. Milujem ju.. Nedávno sme mali blogerské stretnutie v našej slovenskej predajni a bolo to teda úžasné koľko skvelých produktov majú :-) Ak by si chcela vidieť našu predajničku, tak mrkni na môj článok: http://sueandcolours.blogspot.sk/2015/04/zasluzeny-vikendovy-oddych-so-ziajou.html

    OdpovědětVymazat