Zdravě krásná pleť s tónovacími krémy a nejen jimi...

Ahoj krásky,
dnes tu mám něco pro odpůrkyně make-upu a fanynky tónovacích krémů. Já sama sice dávám přednost především make-upům, ale zároveň mám ráda co nejpřirozenější vzhled ve stylu "takhle dokonalá jsem se už narodila". Což znamená: hlavně žádná maska na obličeji. Přiznávám ale, že dřív jsem to tak neměla. Před několika lety, takže v pubertě, jsem měla pleť tak strašnou, že mi bylo milejší mít na obličeji omítku než ukázat jakýkoliv červený pupínek a že těch pupínků a následných strupů na mém obličeji bylo. Ano, vždycky jsem si pupínky vymačkávala, nípala, rýpala se v nich a vesele si roznášela infekci po celém obličeji. Samozřejmě jsem věděla, že se to nemá, ale zlozvyk byl zkrátka silnější. A mimochodem, ani ty make-upy tehdy nebyly nic moc, přijde mi, že na obličeji byly tehdy vidět všechny včetně těch, co slibovaly, že si jich člověk opravdu ani nevšimne. Samozřejmě už tehdy byly k dostání nějaké tónovací krémy, ale mě tehdy byly k ničemu a tak trochu mi byly k ničemu i letos na podzim. Mnozí z vás si možná pamatují mé problémy s pletí, které trvaly minimálně dva měsíce a já si je dodnes neumím vysvětlit. Tato skutečnost totiž na čas udělala přítrž mému testování produktů z dnešního článku. Mám je doma totiž už nějaký pátek, ale právě z důvodu mé zničehonic ošklivé pleti musely chvíli počkat než jsem se vrhla na jejich plnohodnotné testování. Nyní ale nadešla ta chvíle, kdy mám otestováno a kdy se už můžu veřejně podělit o svůj názor na tyto tři produkty od značky For Life & Madaga. Nejdřív vám ale tuto značku v rychlosti představím.


For Life & Madaga 


Jedná se o českou profesionální kosmetiku založenou na francouzských základech, která vznikla v roce 1994, nicméně její začátky sahají již do roku 1993. Primárním zaměřením jsou výrobky profesionální kosmetické péče určené pro ošetření v kosmetických salonech, které jsou vyráběny technologií High Technology III, která je obdobná jako u léčiv a zajišťuje rychlejší transdermální vstřebatelnost přípravků, okamžitý transport účinných látek do pokožky, vyšší ochranu pleti před vnějšími vlivy, vyloučení tvorby komedonů, zamezení rozšiřování pórů, vyšší účinek co se týče hydratace, výživy a regenerace, zvýšení tolerance pro citlivé typy pleti a garanci maximální bezpečnosti a šetrnosti přípravků. Jak vidíte, je toho opravdu hodně a kdybych měla všechno rozepisovat, byli bychom tu do zítřka, takže pokud vás zajímají další informace o této značce, najdete je ZDE. My ale teď už přejdeme ke konkrétním výrobkům.





Mat Control Serum 

Tohle sérum je určeno pro mastnou a problematickou pleť. Jeho složení obohacené o aktivní látky kontroluje a reguluje nadbytečnou tvorbu kožního mazu a redukuje rozšířené póry. Sérum zmatní pleť, která po aplikaci působí zdravě a bez známek nedokonalostí.
A musím říct, že toto sérum pleť skutečně zmatňuje a to pořádně. Mně samotné to až není na pleti úplně příjemné. Už během nanášení cítíte určitou lepkavost a okamžité zmatnění. Já cítila i trochu pnutí pleti, jako bych ji měla vysušenou. Přitom je sérum takové zvláštně gelově-vodové, nevím jak to popsat. Nicméně sérum rozhodně splňuje co slibuje, i když efekt samozřejmě nevydrží celý den. Když na něj nenanesete žádný makeup a použijete jen toto sérum, budete mít matnou pleť několik hodin, jak dlouho to záleží na tom, jak moc se vám pleť mastí. Pokud přes sérum použijete make-up, počítejte s tím, že pokud použijete i pudr, tak vám pleť vydrží v matném stavu o nějaké minimálně tři hodinky déle než jste normálně zvyklé. Když vezmu balení, tak moc chválím za pumpičku a průhledný obal, díky kterému vidíte kolik séra vám ještě zbývá. Pokud tedy sháníte něco, co dobře zmatňuje pleť, tak mohu sérum určitě doporučit. Plné 30 ml balení stojí 609 Kč, ale k dostání je i 2 ml vzoreček, díky kterému si můžete sérum nejdřív vyzkoušet. Ten stojí 45 Kč a já bych určitě nejdřív volila koupi vzorečku, ať víte, zda se vám koupě plného balení vyplatí.




Denní tónovací krém pro problematickou a mastnou pleť

Jde o jemný krém s obsahem řebříčku a pigmentu, který sice nenahradí make-up, ale přesto pleť sjednotí a hlavně ji nijak nezatěžuje. Obsahuje antibakteriální složky a dodává pleti sametový vzhled a přirozený celistvý tón.
Tento produkt je mi moc sympatický. I když vypadá dost tmavě a snad i dooranžova, tak se odstínu vůbec bát nemusíte. Pigmentace není nijak silná a navíc se krém hlavně šikovně přizpůsobí vašemu odstínu pleti. Důležité samozřejmě je jej pořádně rozetřít, tzv. do ztracena. Přesto se ale obávám, že pro úplné bledulky to asi nebude. Každopádně mě tento tónovací krém naprosto vyhovuje, i když působí při nanášení dost mastně, což může někoho s mastnou pletí vyděsit, tak stačí chvíli počkat a krém se opravdu krásně vstřebá a je opravdu matný. Plusovým bodem navíc je dlouhá výdrž. Pleť mi totiž v matném stavu vydržela pomalu celý den aniž bych si ji přepudrovala. Jediným mínusem je balení v tubě, což může někomu kdo má raději pumpičkové aplikátory vadit, ale mě to teda nijak netrápí a vyhovuje mi i tak. Za mě tedy příjemné překvapení a super produkt, který bude hlavně přes léto, kdy pleť nechci příliš zatěžovat make-upem, mým častým společníkem. Moc ráda jej doporučuji. Ještě dodám, že jeho plné balení vás vyjde na 328 Kč a vzoreček na 35 Kč.





Natural Look - Rozjasňující tónovací krém Biological

Je vhodný pro všechny typy pleti. Jeho lehká konzistence dodává pleti přirozený bezchybný vzhled. Textura se zlatavými mikročásticemi odrážejícími světlo rozjasňuje, opticky vyhlazuje a jemně skryje nedokonalosti aniž by pleť zatěžovala. Po nanesení se přizpůsobí přirozenému odstínu pleti a zcela s ním splyne. Funkce Biological respektuje biologické procesy kůže a napomáhá ji udržet ve zdravém stavu. Snadno se nanáší a neucpává póry.
Další sympatický tónovací krém, se kterým jsem byla taktéž spokojená. Každopádně nějaké překotné rozjasnění pleti jsem až tak nezaznamenala, ať jsem zlatavý mikroprášek hledala a zkoumala jak jsem mohla. A malinké mínus má za to, že mi s ním pleť nevydrží tak krásně matná jako s předchozím tónovacím krémem. Po tomto se opravdu lesknu dřív než jsem zvyklá např. při používání make-upu, což je škoda. Proto i když je vhodný pro všechny typy pleti, doporučila bych jej hlavně pleti normální a suché. Jinak je fajn a seděl mi a já jej budu rozhodně moc ráda používat i nadále. Jo a abych nezapomněla, tak stejně jako u séra chválím pumpičkový aplikátor a především průhledné balení. Pokud jde o cenu, tak plné balení vás vyjde na 425 Kč a vzoreček na 50 Kč.




Vše zakoupíte na internetových stránkách For Life & Madaga.




A to by bylo k produktům od značky For Life & Madaga vše, já firmě moc děkuji za poskytnutí jejich výrobků k této recenzi a musím říct, že mě tato značka hodně zaujala. A už mám zálusk na nejeden jejich další produkt, protože jejich výrobky vypadají vážně slibně. Navíc jsem díky této značce přišla na chuť tónovacím krémům, což je rozhodně plus pro moji pleť, které to jen prospěje, když ji budu zatěžovat méně. Ve výsledku totiž vypadá úplně stejně dobře jako kdybych měla make-up. Takže pokud tuto značku a jejich produkty znáte a už jste mohly nějaké vyzkoušet, tak mi dejte určitě vědět jaké máte zkušenosti a jak vám produkty sedly a klidně mi i nějaký z produktů doporučte, já se budu na vaše komentáře moc těšit. Teď se s vámi ale už loučím a přeji krásný blížící se víkend.


Mějte se krásně...... Vaše Lucy :)


8 komentářů

  1. Taky jsem si driv vzdycky kazdy pupinek mackala a potom jeste rozdrbala, takze sd hojil mnohem dele, ja vypadala hrozne a jeste mi doted na cele zustaly jizvicky. No ale jak jsi napsala - zlozvyk je silnejsi :D Jinak produkty vypadaji zajimave, hlavne ty tonovaci kremy...ja mam plet smisenou coz mi prijde uplne nejhorsi protoze pripravky pro ni urcenou mi vetsinou neprijdou ze by nejak pomahaly. Vetsinou jsou dobre budto jenom na tu suchou nebo na tu mastnou cast :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky smíšenou pleť a jak říkáš, není to žádná výhra :)

      Vymazat
  2. Ten denní tónovací krém vypadá výborně. Takovou barvičku bych teď potřebovala. Ale značku vůbec neznám, takže to jdu sama prozkoumat...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hodně lákají ty jejich séra, tak uvidím čemu neodolám :)

      Vymazat
  3. Teda tohle vypadá úžasně! Hodilo by se mi denní tónovací krém pro problematickou a mastnou pleť.

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto vypadá opravdu velmi skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku jsem kdysi používala a ani nevím, proč jsem přestala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji poznala až loni, nikdy dřív jsem o ní neslyšela :)

      Vymazat