Spotřebováno - Únor 2015

Ahoj krásky,
je neděle, já mám volno a tak jsem se rozhodla, že než se vrhnu na sladké nicnedělání, napíšu článek o spotřebovaných produktech za měsíc únor. Spotřeba nebyla nijak horentní, ale přesto se našlo pár kousků, jejichž prázdné obaly míří rovnou do odpadkového koše. A jaké? Jdeme se na ně podívat.




HairClinic Vlasový aktivátor pro silné a zdravé vlasy

O tomto produktu jsem se už před časem zmiňovala na Instagramu a chvála to bohužel nebyla. Na podzim mě totiž hodně trápilo padání vlasů a tak jsem se samozřejmě rozhodla zakročit a koupila si v Dmku sadu právě této značky. Balení obsahovalo šampon a aktivátor. Pokud jde o šampon, tak jsem menší padání vlasů rozhodně nezaznamenala. Mohla bych používat kterýkoliv jiný a výsledek by byl stejný. No a když zhodnotím tento aktivátor, tak ten dopadl ještě hůř. Co má umět? Laminarghane omezuje vypadávání vlasů, kofein prokrvuje pokožku hlavy, extrakt z lopuchu posiluje vlasovou cibulku a vitaminový komplex vyživuje pokožku hlavy. Výsledek? Nejen, že mi po něm vlasy nepadaly méně, ale hlavně vlasy mastily tak, že mi bylo až do pláče. Jen si to představte. Umyjete si vlasy, použijete tento aktivátor, počkáte až vám vlasy uschnou, podíváte se do zrcadla a vaše vlasy vypadají jako by jste je myli naposledy někdy před týdnem. Totálně kolapsový stav, kdy si myjete hlavu znovu už druhý den, protože je vám stydno za to, co to máte na hlavě. Takže za mě NE! NE! NE! Ani sérum ani aktivátor rozhodně NEDOPURUČUJI!

Yves Rocher Sprchový gel Levandule z Provence

Mnozí z vás jistě ví, že mám tuto značku ráda a většina výrobků mi vyhovuje i když jsem se setkala s věcmi, které mi nesedly. Každopádně sprchové gely bývají sázkou na jistotu. Já tento dostala k vánocům od babičky mého přítele a musím říct, že vybrala moc dobře. Jak mou oblíbenou značku, tak vůni. Vůni levandule mám totiž ráda a hlavně francouzský venkov, Provence, je místo, které mi bere dech. S chutí bych se tam okamžitě přestěhovala. Tak moc se mi to místo líbí. Ale zpátky ke sprchovému gelu. Kromě výrazné levandulové vůně, za kterou vděčí esenciálnímu oleji levandule z Provence, obsahuje gel z bio aloe vera, rostlinný glycerin a mycí složku rostlinného původu. PH je samozřejmě neutrální, výrobek je dermatologicky testován, je bez parabenů, má biologicky odbouratelné složení a recyklovatelný obal. Balení je sice o něco menší než jsme u sprchových gelů zvyklí (200 ml), ale jako nějaké velké mínus to rozhodně neberu. Mimoto pění krásně a nemám pocit, že by nějak pokožku vysušoval. Proto určitě doporučuji.


Bourjois Antiperspirant - Deodorant All In One

A tady opět pozor, našla jsem svého nového favorita. Ačkoliv deodoranty a antiperspiranty střídám, tak skutečně spokojená jsem jen s antiperspiranty Adidas. Vyhovuje mi u nich funkčnost i parfemace. Dlouho jsem nenašla jiný antiperspirant, který by se jim mohl rovnat. Až nyní tento od Bourjois, což je zvláštní, protože Bourjois je taktéž jednou z mým oblíbených značek a proto nechápu, proč jsem jejich deodoranty a antiperspiranty dodnes přehlížela. Každopádně tento je opravdu perfektní, slibuje že nebudete mít na oblečení žádné bílé a žluté skvrny, jak se to u jiných antiperspirantů stává. Což musím rozhodně potvrdit, nic takového jsem totiž na oblečení opravdu nezaznamenala. Navíc funkčnost se mým oblíbeným antiperspirantům od Adidasu s přehledem vyrovná, takže se žádné pocení nekoná. Dalším plusem je, že neobsahuje alkohol a je pochopitelně dermatologicky testován. A to skoro nejlepší nakonec, co říkáte? Ano, tušíte správně, nádherně voní. Vůni bílého kosatce jsem si naprosto zamilovala. Určitě tedy doporučuji. 

Balea Emulze na ruce San Francisco 300ml

Konečně jsem spotřebovala další z baleáckých krémů či spíš emulzí na ruce, které jsem měla v zásobě. Všechny jsem si pořídila kvůli tomu, že buď měly mít krásnou vůni nebo šlo o limitku a znáte to. Když ji nekoupíte teď, za rok ji už neseženete. No, škoda, že jsem si ji nenechala utéct. Všechny tyto emulze jsou totiž na jedno brdo. Jsou hodně řídké, vůbec nehydratují a jediné co umí, je to, že některé z nich hezky voní a mají hezké obaly. Funkčnost je nula a praktičnost balení vlastně také. Není to nic co by jste s sebou mohli tahat v kabelce. Což by mi nevadilo, kdyby emulze k něčemu byla a hydratovala. Jenže bohužel, takže za sebe nedoporučuji a už se těším, až spotřebuji poslední lahvičku, kterou mám v práci.


Anatomicals zap! zap! zap! gets that chap day and night spot stick

Tyčinka proti pupínkům. Jedna část je průhledná, ta je na používání přes den a druhá polovina je bílá a tu má člověk používat na noc. No, popravdě občas se mi nějaký ten pupínek objeví a občas je jich i víc, takže jsem se radovala, jak tohle bude fajn a funkční produkt. Jenže není, aspoň mě dělá na pleti akorát neplechu. Hojení pupínků mi nikdy nijak neurychlil, spíš naopak. Dost štípal, místo sice vysušil, ale můj pupínek na to vždycky reagoval tak, že se o to urputněji rozrostl a nechtěl zmizet déle než je obvyklé. Takže mě tato věc nijak neohromila a spíš několikrát rozčílila. Proto ji vyhazuju aniž by byla spotřebovaná. Za sebe bohužel nedoporučuji.

Nivea Univerzální krém

Někde jsem před lety četla, že začínající modelky na něj nedají dopustit, tak jsem usoudila, že na něm něco bude, když jej tedy mají modelky (a že jsou to kočky) v oblibě. Navíc je to nejoblíbenější univerzální krém na světě. A tak jsem si logicky řekla, že ho zkusím. Tahle klasická modrá Nivea má intenzivně pečovat a chránit každý typ pleti. Je vhodná pro děti i dospělé a to v každém ročním období, takže? Takže já se rozhodla ji používat v zimě na pleť a to hezky na noc. Je totiž opravdu hodně hutná, vyživující a i dost mastná, proto si myslím, že by mohla někomu ucpávat póry. A taky, že by jste se mohli hodně lesknout. Proto to podle mě na den tak úplně není. Nicméně na noc je podle mě ideální. V zimním období je vyživování a promašťování pleti nutností a v tomhle je tato Nivea nepřekonatelná. Celou dobu, kdy jsem ji v zimě používala, tak udržovala mou pleť v kondici a proto na ni nemohu říct křivého slova. Neobsahuje konzervační látky a díky pleti vlastnímu Euceritu je pleť svěží a vláčná. Navíc klasickou niveáckou parfemaci zbožňuji. Za sebe tedy rozhodně doporučuji. Pokud máte suchou pleť, tak doporučuji používat na obličej kdykoli a pokud ji máte normální a smíšenou, tak určitě spíš v zimě. Na zbytek těla se dá samozřejmě použít úplně kdykoli a je jedno jaký typ pleti máte. Krásně totiž vyživí jakékoliv suchá místa, kolena, lokty, prostě cokoli. S přehledem je doporučuji i místo krému na nohy.

Dermacol HT 3D Hyaluron Therapy - remodelační denní krém SPF 15

Zkoušela jsem jen vzoreček, takže dojmů není mnoho. Tento krém s čistou sférickou kyselinou hyaluronovou a silným protivráskovým komplexem má obnovovat 3D strukturu a hustotu pokožky, vyplňovat vrásky a být tak alternativou hyaluronových injekcí, což zní hodně dobře. Je určený pro věkovou skupinu 30+, což brzy čeká i mě, takže proč jej nezkusit. Faktem je, že jsem samozřejmě žádné účinky ze vzorečku zaznamenat nestihla. Nicméně na pleti byl příjemný, krásně se vstřebával, s mou pletí si rozuměl a osobně bych neváhala vyzkoušet i plné balení, přestože mi většina krémů od Dermacolu nesedí. Proto si jej časem klidně pořídím.


Balzám na rty Baby Lips Peach Kiss
Balzám na rty Baby Lips Hydrate

Jedny z nejslavnějších a nejpopulárnějších balzámů na rty o kterých bylo už řečeno a napsáno tolik, že by bylo zbytečné to stéle dokola opakovat. Mnoho z nás od něj od začátku čekalo zázraky. Ale fakt je ten, že pokud máte opravdu hodně zničené rty, tak vám je ze dne na den rozhodně neuzdraví. Nicméně jejich velkou předností, díky které jsou tak populární, je několik věcí. V první řadě design, který je opravdu neskutečně roztomilý, velkým plus je i vůně a u některých druhů jemné tónování. Rty samozřejmě pěkně hydratuje a zanechává je jemné, což je ale věc, kterou umí i spousta jiných balzámů na rty, které prostě akorát tolik nefrčí a nejsou tak IN. Zkrátka celkem klasický, ale hezčí balzámek na rty. Ráda jej doporučím a určitě si jej budu kupovat znova, ale znovu upozorňuji, že stejnou službu můžete čekat i od neznačkových balzámů na rty.

Lak na nehty Avon Color Trend 

Top coat se zlatými třpytkami, který se vždycky hodí. Vyhazuji jej protože je už poloprázdný a hlavně vyschlý. Každopádně jej ráda doporučuji a klidně si jej koupím znova. 


B.U. Candy Love edt

Nevím, vůním B.U. jsem zatím na chuť nepřišla. Sice jsem zatím ještě žádné plné balení neměla, ale čas od času narazím nějakém časopise na takovýto vzoreček. Občas se mi vůně líbí, občas ne. Většinou mi přijdu laciné, ničím nezajímavé a s mizernou výdrží. Candy Love je sladká vůně z níž ucítíte nejdřív jahodu, jež je hlavou celé vůně. V srdci se pak rozvinou tóny modré chrpy a něžného jasmínu. Základ vás překvapí sladkými a a lahodnými pralinkami s vanilkou a pižmem. Jde tedy o kombinaci květinových, ovocných a dřevitých tónů. Ač mě vůně nepřesvědčila o tom, že bych si ji měla pořídit, tak rozhodně moc chválím reklamní spot, který mě přesvědčil k tomu, že můžu zkusit třeba deodorant nebo sprchový gel, který mě teda zajímá o poznání víc než klasická vůně.


Alcina Royal Haar-Shampoo

Regenerační šampón na vlasy s kašmírovým keratinem pro narušené vlasy. Je vhodný pro vlasy, které jsou chemicky narušeny a které potřebují mimořádnou péči. Obsahuje kašmírový keratin a extrakt z perel, který dodává vlasů nádherný dlouhotrvající lesk a hebkost. Sice jsem zkusila jen vzoreček, ale přesto mě šampón mile překvapil a zaujal. Vlasy byly opravdu krásnější a na omak hebčí než při použití jiného šampónu. Navíc se mi moc líbila vůně. Určitě jej tedy doporučuji a moc ráda v budoucnu vyzkouším plné balení.

Alcina Royal Pěstící balzám (Pflege-Spülung)

Zvyšuje odolnost vlasů vůči okolním škodlivým vlivům, podporuje účinky vlasové kůry a uzavírá pěstící látky ve vlasech a vytváří kolem vlasu ochranou vrstvu. Dodá lesk, vyhlazuje strukturu vlasu a vlasy se tak lépe rozčesávají. Použila jsem jej souběžně se vzorečkem šamponu stejné značky a musím říct, že jsem byla maximálně spokojená. Opět... skvělý výsledek, skvělá vůně a jen pozitivní dojmy. Taktéž tedy ráda zkusím plné balení.



No a se spotřebovanými produkty za měsíc únor jsme u konce. Nezdá se to, ale když se dívám na článek, tak mám pocit, že produktů bylo vlastně celkem dost. Vy mi určitě dejte vědět jestli máte s některým z výše uvedených výrobků nějakou zkušenost nebo si jej teprve plánujete pořídit a vyzkoušet. Na všechny vaše komentáře se moc těším. A mám i malou podotázku. Zajímá mě, jak to máte s vůněmi značky B.U. Máte je rády nebo je nemusíte? Určitě dejte vědět které vám voní nejvíc a jak jste s nimi spokojené. Ráda se inspiruji a třeba i nějakou zkusím. Pro dnešek je to už ale úplně všechno, loučím se a připomínám Giveaway.

Mějte se krásně.... Lucy :)


34 komentářů

  1. Ten top coat se zlatými třpytkami mám taky a je můj oblíbený, ale to odlakovávání je dost hrozné, resp. je lepší to sloupnout, než odlakovávat:D Jsem ani ne v půlce a už mi taky vysychá:(
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na odlakovávání těchto třpytkatých laků je super alobalová metoda. Doporučuji vyzkoušet, je to šetrné a neničí to narozdíl od odlupování laku nehty :) Na Youtube je spousta návodů jak na to :)

      Vymazat
  2. Deodorant od Bourjois mám také a opravdu krásně voní. Mám jejich deodoranty moc ráda.
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně mě neskutečně překvapil, musím vyzkoušet i další :)

      Vymazat
  3. Souhlasím s tím krémem od Baley, mám ho v práci a je naprosto hrozný. Než abych ho používala, tak si radši nemažu ruce vůbec :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta reklama je boží :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě tahle vůně od B.U. také nezaujala. Jediná co mi od nich voní je Heartbeat. :) Škoda, že ten vlasový aktivátor za nic nestojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu Heartbeat určitě mrknu, moc díky za tip Žany :)

      Vymazat
  6. Sprchové gély od Yves Rocher sú úplne skvelé a tento levanduľový patrí k mojim najobľúbenejším. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné produkty. Nivea krém taky ráda používám. A baby lipsy, mám doma tři a líbí se mi akorát tak obal. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, proto upozorňuju na to, že je to prostě jen pěkný balzámek na rty :)

      Vymazat
  8. Univerzalni Nivea je jediny zachrance pro mou suchou plet, pouzivam ji kazdy den a nic jineho mi nepomaha tak jako ona :-) Baby Lips mam ten ruzovy, ktery je ale hrozny, protoze ta barva dost zaleza do vrasek plus hydratace nula nula nic. Ale mozna ze ty bezbarve by mohly byt lepsi... :-) Ja si nedavno poridila balzamek Alverde a nejdriv jsem z nej nebyla moc nadsena, protoze mi dvakrat nevonel, ale rano jsem mela rty samou suchou supinku a on mi je pres den krasne zachranil, takze jsem hned zmenila nazor :-) A co se tyce vuni B.U. tak doma mam nejake od Vanoc a obcas je pouzivam, vune mi celkem vyhovuje, vydrz teda neni nejaka extremni, ale vzhledem k cene... :-) Nevim teda co je to zrovna za variantu, ale myslim ze takova ta klasicka, cela cervena :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po vůni se půjdu určitě podívat a každopádně si pořídím ten balzámek od Alverde :) Jo a růžový Baby Lips jsem měla taky a byl teda ze všech nejhorší, taky mi zalézal do vrásek, pigmentace byla výrazná, takže se ani nedal nosit ven, jak to vypadalo blbě. Používala jsem ho teda jen na doma :)

      Vymazat
  9. S tyčinkou Anatomicals jsem měla podobnou zkušenost a taktéž ji radši vyhodila. Šampon a kondicionér Alcina mi nesedly vůbec, jenom trochu zacuchaly vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyčinka byla vážně otřesná, dlouho jsem na takový propadák nenarazila :(

      Vymazat
  10. Bum okolo babylipsů je podobné jako u balzámu eos. Jsou hezké, hezky voní, ale dělají stejnou práci jako uplně obyčejný balzám. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Od BU jsem měla sprej v šedé lahvičce s růžovou růží - voněl krásně a byla jsem s ní spokojená a pak ještě toaletku ta měla bílý obal a nějaký červený potisk a taky mi voněla krásně :)
    Jinak z toho, co jsi vypotřebovala, mám zkušenost jen se sprcháči z YR (skvělý jsou pro mě) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, tu vůni si půjdu rozhodně "očichat" :)

      Vymazat
  12. Ten levandulový sprcháč YR jsem taky měla a asi si pro něj zase brzo půjdu :) Jinak třeba Baby lips od MAybelline mi vůbec nevyhovuje, ale je pravda, že jsem zkoušela jen jeden. A třeba byl blbej jenom on :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baby Lips je opravdu v podstatě jen obyčejný balzám na rty, žádné zázraky nedělá :)

      Vymazat
  13. Toho je docela dosť, ja veľmi kozmetiku nepoužívam :D

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. Samozřejmě že ne :D Není to soutěž ve stylu "za měsíc jsem stihla spotřebovat". Vždyť to ani nejde :D Prostě dejme tomu, že v prosinci začnu používat jeden krém a spotřebuji jej třeba až v březnu, tak pak prostě bude patřit do Spotřebováno v měsíci březnu. Snad jsem to vysvětlila tak, aby to šlo pochopit :)

      Vymazat
  15. Bourjois antisperspirant používám taky. Je zatím nejlepší, který jsem kdy měla:) Nedělá fleky na tmavém oblečení.
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý, neskutečně mě překvapil! Společně s Adidasem je pro mě ten nej :)

      Vymazat
  16. Modrý Baby lips jsem taky teď spotřebovala, fajn balzámky do kabelky:) YR sprcháče mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  17. Na padanie vlasov je dobrý Nanogen:)

    OdpovědětVymazat
  18. Pekné články :) Ale máš veľmi nevýrazné písmo, takmer sa nedá čítať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Písmo jsem teď ztmavila, tak to snad bude lepší :)

      Vymazat