Jak to voní u Essence?

Ahoj krásky,
dnes jsem se rozhodla posvítit na pár vůní značky Essence, která má v nabídce toaletních vod hned několik. Mně se sešli doma hned čtyři. Tři z nich byly v malém 10 ml balení a byly celkem nedávno přílohou k časopisu Joy. Jedno vydání časopisu vždy obsahovalo jednu vůni. A já si ze zvědavosti koupila hned všechny tři, protože tolik variant vůní bylo v nabídce. Čtvrtou vůni jsem vyhrála v Giveaway a ta má obsah 50ml. Vás ale určitě zajímá jedno. Jaká mi jak voní a jestli tedy stojí za to.


Nebudeme zdržovat a půjdeme na to.


like a million miles away

Má jít o exotickou, divokou a troufalou vůni, která vás odnese do nových koutů světa. Kamkoli budete cestovat, vždy vám připomene vůni dálek. Musím říct, že voní moc sympaticky, je taková hravá a veselá. Voní hodně sladce, ale příjemně. Výdrž je na toaletní vodu z drogerie přiměřená. Pokud tedy nemáte peněz nazbyt a přesto chcete pěkně vonět, klidně bych ji zkusila.

Složení vůně:
Hlava: mango, nektarinka, grep
Srdce: švestka, růže, pralinka
Základ: pižmo, vanilka, cedrové dřevo



like a jump in the pool

S touhle vůní vás čeká příliv nové energie a zábavy. Cool a svěží vůně je pozvánkou na bazénovou párty. No musím říct, že mě vůně příjemně překvapila. Na horké letní dny je jako dělaná. Je to vůně svěžesti a čistoty a léto u vody evokuje se vším všudy. Pokud nefandíte přeslazeným vůním, tak vám padne do noty. Výdrž je opět průměrná, ale vzhledem k ceně je to o.k.

Složení vůně:
Hlava: pepř, zelené jablko, citronový květ
Srdce: pivoňka, muguet, čajové lístky
Základ: bílé cedrové dřevo, pižmo, vanilka



like a rollercoaster ride

V oficiálním popisku se píše, že je pro skutečné milovníky adrenalinu. Pokud máte rády vzrušující život jako na horské dráze, je pro vás jako dělaná. Je veselá a překvapivá, ideální pro dobrodružnou duši. Podle mě jde opět o vůni, která je optimistická, plná energie a jak už bylo zmíněno, tak i veselá a hravá. Výdrž je stejná jako u těch předešlých a opět jde stejně jako v prvním případě o sladší vůni.

Složení vůně:
Hlava: jablko, broskev
Základ: pivoňka, květinová transparentní vůně
Srdce: santalové dřevo, pižmo, vanilka



like a new love

Oficiální popisy od Essence jsou vždycky úžasné, uznejte sami. Touha a vzrušení - jako když jsi zamilovaná - prostě pohádka. Květinová, romantická a moderní vůně ti připomene motýlky v břiše. Milujeme být zamilovaní. Ano, vůně je krásná...sladká, jemná, plná radosti a štěstí, stačí se zasnít. Co se týče výdrže, měla jsem pocit, že z těchto vůní od Essence voní nejdéle. Každopádně mi byla dokonce pochválena kolegyní, takže něco na ní určitě bude.

Složení vůně:
Hlava: nektarinka, grep, pepř, elemi
Srdce: pivoňka, hyacint, růže, broskev
Základ: káva, čokoláda, vanilka, pižmo

A tím jsme mou sbírku Essence vůní probrali. První tři, které jsou v malém balení mám už spotřebovány a tu poslední dodělám každým dnem. Pokud to mám shrnout, tak nejvíce mi voní právě ta poslední vůně like a new love. Ač jde o drogérkové vůně, tak mi přijdou hodně dobré. Pokud jste ale zvyklé na vůně z parfumerií, tak tohle asi nebude nic pro vás. Cílová skupina těchto vůní jsou mladé dívky, studentky. Takovou typickou uživatelku si představuji jako veselou a přátelskou středoškolačku, která má plno energie, zájmů a povinností. Takže ano, pro takové slečny jsou tyto vůně opravdu jako dělané. Ale nepochybuji o tom, že osloví i nás malinko starší. Rozhodně nám vlijí krev do žil a vykouzlí úsměv na rtech, tak se je určitě nebojte v drogerii otestovat. A ač mě tedy přišly fajn, tak mě bohužel neoslovily natolik, aby se některá z nich stala mou srdcovkou. Už jsem totiž na vůně trochu náročnější a zaměřuji se spíš na ty parfumerkové. Ale i tak je určitě doporučuju, mladým slečnám rozhodně!


No a to je pro dnešek všechno. Určitě dejte vědět, jaký máte názor na vůně od Essence vy. Jsou super nebo otřesné? Vyzkoušeli jste už nějakou? A co vy a vůně z drogerií? Nemáte s tím problém nebo by jste si vůni v drogerii nekoupili a jste věrní parfumeriím? Určitě se o své zkušenosti a názory podělte, moc se na vše komentáře těším a opět připomínám probíhající Giveaway.


Mějte se krásně.... Lucy :)


28 komentářů

  1. Já měla u Joy přibalenou like a jump in the pool a v Giveaway jsem vyhrála like an unforgettable kiss. Obě mi voní příjemně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Unforgettable kiss jsem neměla, ale věřím, že voní krásně :)

      Vymazat
  2. Ja mam tu posledni a je super, voni mi moc hezky :-) Jinak mam vetsinou prave ty levnejsi vune, at uz z drogerie nebo napr. z Avonu apod., drahou mam jednu a urcite si v budoucnu chci jeste nejakou poridit, ale je to pro me spis vyjimecne, drahe parfemy si dovolit zatim nemuzu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož já parfémy plýtvám, tak taky volím často levnější. A ty od Avonu mám ráda, čas od času se jim nějaký opravdu podaří a je skvělý :)

      Vymazat
  3. Tyto od Essence nemám. Ale strašně se mi líbí ty jejich obaly. Nemám žádný problém s drogerkovými parfémy a klidně bych si i nějakou vůni koupila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Mela jsem a psala jsem na nic recenzi, tak se muzes kouknout.Prekvapila me vydrz 12+ hodin.. na me az moc preslazena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu :) Jinak souhlasím s tím, že jsou sladké, ale právě takové já mám nejraději :)

      Vymazat
  5. Hrozně jsem si oblíbila Jump in the pool, nosím ji i teď v zimě, je krásně svěží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, senzačně osvěží a i na léto musí být perfektní :)

      Vymazat
  6. Zkušenost s nimi nemám, ale myslím, že by mi voněly, mám ráda sladké vůně, tak je pak v drogérce očichám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by to bylo něco pro tebe, také miluji sladké vůně :)

      Vymazat
  7. V drogerce jsem na vůně koukala a zkoušela je. Vůně jsou pěkné, ale ne natolik, abych si je koupila. Navíc jsem zvyklá na parfémy, které vydrží celý den, nejsem zvyklá se vonět i přes den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že s parfémem se cítím tak nějak výjimečněji a ne tak obyčejně :D ale i když mám vůni z parfumerie, voním se ráno cestou do práce a i večer cestou z práce :) Jsem tím posedlá :D

      Vymazat
  8. Musím ich ovoňať v drogérií :) na leto a jar musia byť super!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Já tyhle vůně miluji a s dcerou je sbíráme, máme skoro všechny :) O některých (tedy o 7) je tento článek na mém blogu: Vůně essence Chystám se udělat nový článek, protože se nám od té doby sbírka docela rozrostla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se moc těším. Rozhodně se podívám :)

      Vymazat
  10. Kdybych doma neměla asi pět vůní které čekají na své otevření, šla bych si očichat i tyhle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla nasyslené zásoby, ale konečně se mi podařilo je zredukovat, aktuálně mám jen tři. Tak se moc těším, až si nějakou vůní zase udělám radost :)

      Vymazat
  11. Tie sa podarilo uloviť aj mne :) ale "iba" Like a jump in the pool a Like a million miles away :) a som s nimi maximálne spokojná, pretože vôňu majú krásnu ♥

    http://the-monica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám vůni Like a jump in the poll a voní krásně! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Zatím jsem ještě žádné nezkoušela, ale líbí se mi moc balené té poslední :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence umí udělat vážně nádherné obaly, s tím souhlasím :)

      Vymazat
  14. Mám ráda sladké vůně, takže je určitě omrknu, děkuji za tip :)

    Lovies 47

    OdpovědětVymazat