O vlasy se mi stará... SEBAMED

Ahoj krásky,
po týdnu a půl kdy jsem se snažila čerpat novou energii a odpočívat jsem opět zpátky. Odpočinutá tedy popravdě nejsem a energie mám tak nějak přiměřeně, ale nevadí, ne vždycky vyjdou věci tak, jak si člověk představuje. Dnes tu pro vás mám recenzi na své aktuální combo se si týče péče o vlasy a to šampon a kondicionér značky Sebamed.


Já osobně se rozhodně netajím tím, že mě mé vlasy čas od času štvou. Buď se mi třepí konečky jako o život nebo mi padají vlasy víc než mi přijde normální a než je normální! A jak rychle se mi mastí? Ani se neptejte. Já sice uznávám, že jsou druhý den o.k. a tak nemám vyloženě mastné vlasy tak jak se popisují ve všech příručkách a knížkách a článcích a já nevím v čem všem ještě, ale třetí den jsem už zatraceně nesvá a čtvrtý den s neumytou hlavou bych nepřežila. A to ani nemluvím o tom, jaké jsou chudiny (blbost, já jsem chudina když mě tak trápí) když uschnou. Nemít žehličku na vlasy, tak vážně nevím. Asi by jste mě s rozpuštěnými vlasy jen tak nepotkali. Jsou totiž celkem hrubé a hlavně krepaté. Což mi připomíná, že jsem asi před čtyřmi lety vyzkoušela brazilský keratin, který mě na dost dlouhou dobu, půlrok až rok oněch krepatých vlasů zbavil a celkově mi s vlasy neuvěřitelně pomohl, ozdravil je a já měla o několik starostí méně. Takže plánuji si jej opět aplikovat a popravdě se na to těším jako malá, protože už vím co čekat. Sice budu chodit tři dny s "přežehlenými" vlasy totálně připlácnutýma k hlavě bez jakéhokoli objemu, ale čert to vem, mně jde přece o výsledek. Každopádně žádný strach, o celé proceduře vás budu podrobně informovat a důkladná recenze vás rozhodně nemine. Ovšem to bude až někdy v červenci. Ale teď už k mým aktuálním vlasovým pomocníkům.

S současné době používám šampon na vlasy i kondicionér od značky Sebamed, které jsem dostala v dubnu k otestování. A jelikož je testuju už nějaký pátek, tak je nejvyšší čas se s vámi podělit o své dojmy.



Sebamed - Šampon proti vypadávání vlasů

Tento šampon má za úkol redukovat vypadávání vlasů tím, že aktivuje funkce v pokožce hlavy. NHE komplex a kofein podporují cirkulaci v pokožce hlavy a Ginko biloba zvyšuje pozitivní účinky výživného NHE komplexu. Mimoto nová čistící formule jemně odstraňuje z vlasů přebytečný maz a zároveň zabraňuje vzniku lupů. Tolik oficiální popis a teď k mým dojmům. Původně jsem se bála, že bude šampon třeba málo pěnit, ale v tomto směru jsem byla příjemně překvapená, protože pěnil úplně bez problémů. Vlasy mimoto opravdu dobře zbavil mastnoty a to až tak, že po opláchnutí šamponu doslova drhly a "vrzaly" mezi prsty a byly na dotek hrubší než jsem zvyklá. Nic z toho ovšem nepovažuju za nějaký problém, naopak... o důkladné mytí mi právě šlo a díky tomuhle vím, že vlasy důkladně umyté rozhodně jsou. Co se týče zamezení padání vlasů, tak zpočátku jsem nic neregistrovala, ale zhruba po třech týdnech jsem si všimla, že mi vlasy padají méně a to především během mytí. Dřív jsem měla vlasů plnou vanu, ale momentálně vlasů lovím jen pár, posledně dokonce jen jeden. Pokud jde o rozčesávání vlasů, tak tam bych řekla, že je to zatím nastejno a uvidím asi časem. Každopádně jak jsem řekla během mytí mi vlasy padají mnohem méně a věřte, že rozdíl je to z mého pohledu opravdu velký, protože dřív to byl pořádný chuchvalec. Takže mám radost a už se padáním vlasů nemusím tolik stresovat. Za sebe mohu šampon rozhodně doporučit, protože mě velmi mile překvapil. Co k němu víc dodat? Že je vhodný i pro denní použití a jeho PH je 5,5 tedy hodnota zdravé pokožky. Což je zvlášť důležité pro udržení přirozené ochranné funkce pokožky proti vlivům okolí. Mimochodem, vyšší hodnoty pH, jako jsou například u mýdel, mohou pokožku poškozovat. Za mě tedy další velké plus, stejně jako to, že je vhodný pro všechny typy vlasů. Jinak balení má 200 ml a jeho cena se pohybuje kolem 249 Kč.



Sebamed - Balzám na vlasy

Tento balzám na vlasy obsahuje aktivní rostlinné extrakty které pronikají do vlasů a obnovují jejich strukturu a elasticitu. Zjemňující přísady obalují vlas pro jeho další ochranu. Hydratační látky revitalizují suché vlasy bez života a hydrolyzované hedvábí předchází vysušování a zanechává vlasy jemné a hedvábné. Vlasy se tak snadno rozčesávají a upravují.
No... upřímně... tento balzám mě bohužel tolik nenadchnul. Sice se mi moc líbí, že má taktéž pH 5,5 a vůbec tedy nedráždí pokožku hlavy, ale že by s mými vlasy něco dělal, tak to bohužel ne. Už při nanášení na vlasy si nejde nevšimnout toho, že to není úplně péče na kterou jsem zvyklá. Konzistence je ve chvíli, kdy máte balzám nanesený na vlasech taková zvláštně "oslizlá", ale nemůžu říct, že by to bylo nějak nepříjemné, jen je to zvláštní a já mám neodbytný pocit, že balzám vlasy skutečně jen "obalí", ale nedostane se "jakoby dovnitř" či jak to říct. Zkrátka po něm nemám vlasy vyživené. Naopak mi přijdou suché a mám pocit, jako bych balzám nepoužila buď vůbec nebo ho dala jen velmi málo, což v mém případě opravdu nehrozí, to mi můžete věřit. Pro mě tedy malinko zklamání, protože mé vlasy aktuálně potřebují péči a výživu jako sůl. Pokud ale máte vlasy bez problémů a dostatečně hydratované, pak si myslím, že by vám mohl balzám vyhovovat. Balení má obsah 200 ml a jeho cena je cca 189 Kč.

Tolik tedy k mým dvěma aktuálně používaným produktům na vlasy. Pokud vás zaujaly a chcete je vyzkoušet a já myslím, že pokud vám padají vlasy, tak šampon za to určitě stojí, tak tyhle, ale i jiné produkty značky Sebamed můžete sehnat v lékárnách, v síti drogerií Dm, v hypermarketech Tesco, hypermarketech Albert, v Globusu a v síti nezávislých drogerií.

To je dneska tedy už všechno, já se loučím, přeji krásný zbytek dne a však to znáte... Pokud jste tyto produkty už zkoušeli, určitě mi dejte vědět jak na vás zapůsobily a jak jste byli či nebyli spokojení. A jestli jste zkoušeli od Sebamedu něco jiného, tak si to taktéž nenechávejte pro sebe a dejte vědět.
Tak zase příště....


Mějte se krásně.... Lucy :)



25 komentářů

  1. Dnes jsem na ně v obchodě koukala.
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  2. No prave by se mi takovy sampon hodil. Asi budu muset tuhle znacku vyzkouset.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy, keď si umyjem vlasy, tak vo vani ostane hrozne veľa vlasov :/ ten šampón proti padaniu vlasov by sa mi hodil :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě taky zůstávalo ve vaně hrozně moc vlasů, kolikrát mi bylo až do breku. Ale naštěstí je to aktuálně mnohem lepší, tento šampon rozhodně doporučuju :)

      Vymazat
  4. Asi ten šampon koupím přítelovi :-) Od Sebamedu jsem zatím vyzkoušela oční krém a byl v pohodě. Pak jsem ještě měla jejich vzorky opalovacích krémů a taky jsem byla spokojená
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, nebo zkus Alpecin, ten jsem taky měla a byl perfektní a má i příjemnou pánskou vůni, která by se mu mohla líbit. Akorát nevím jak se mu budou líbit popisky na lahvičce ve stylu "pro řídnoucí vlasy" ...no, já to přežila, ale na výstavku na poličku na chlubení se návštěvám to nebylo :D

      Vymazat
  5. Už som ich v obchode zháňala, no zatiaľ neúspešne, tak asi jedine cez eshop :) Veľmi ma lákajú :)

    MORE than FASHION
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V ČR je mají na eshopu Kupkosmetiku.cz, sice zasílají i na Slovensko, ale je tam brutální poštovné. :( Tak spíš zkus mrknout na nějaký eshop na Slovensku :)

      Vymazat
  6. výrobky vypadají skvěle:-)

    http://beautybookbydi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já si stále říkám, že jak mi takhle budou padat vlasy, tak v 50-ti budu plešatá. :-D Díky za tip, šampon vyzkouším a uvidím, zda pomůže. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to budeme plešatice dvě :D ... já si říkám, že bych asi měla tyhle šampony proti padání vlasů používat nepřetržitě, protože chvíli mám klid, šampon dopoužívám a po měsíci, kdy používám "obyčejný" šampon, vlasy padají znova.... no je to boj :)

      Vymazat
  8. Moje teta také používá výrobky od Sebamed a je už na nich skoro závislá :D, ale velice si je chválí, já je ještě nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že mám doma i jiné jejich produkty a z některých jsem nadšená tak, že už mám vyhlídnuté další které bych ráda zkusila :)

      Vymazat
  9. Ja som o tomto ešte nepočula asi ... ale zdá sa mi, že som ho niekde videla. :) Vyzerá ale super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem od Sebamed ještě nic neměla, nějak jsem tu značky vždycky ignorovala. Ale chválí jí čím dál více lidí, tak bych asi něco vyzkoušet už měla:).

    OdpovědětVymazat
  11. Čtyři dny bez umytí hlavy mi přijde jako nedostižný sen :) Sebamed šampony jsem ještě nezkoušela, tak jsem ráda za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě právě taky, to už nejenže nevylézám ven, ale radši ani nevyhlížím z okna a odcházím do koupelny :D

      Vymazat
  12. Já jsem žádný výrobek od této značky nezkoušela..

    MONČA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji něco zkusit, třeba deodorant mají božský :)

      Vymazat