New in: May 2015

Ahoj krásky,
květen je pryč a já tedy opět přicházím s dalšími nákupy a novinkami, které se ke mně v minulém měsíci dostaly. Jdeme na to. A začneme tím, co jsem dostala? Asi jo.

Roztomilý bloček a BB od Rimmel jsem dostala od ségry, které moc moc děkuji, protože pokud jde o roztomilé "pičičandy", jsem na vrcholu blaha a nadšená a musím každou takovou věc mít. Nebo nemusím, ale udělá mi to neskutečnou radost.


A když už mluvíme o roztomilých věcech, tak tento úžasný ložní set jsem dostala od našich k narozeninám, které mám sice až za měsíc, ale co kdyby se do té doby vyprodal. Uznejte sami :)


Jak už určitě víte, na konci května jsem byla na eventu značky Essence a dovezla jsem si odtamtud hromadu věcí. Některé půjdou pro vás do soutěže, jiné jsem dala ségře, ale naprostou většinu jsem si nechala, abych mohla všechno vyzkoušet. A musím říct, že jsem zatím nadšená!






Potom jsem se přesně na konci května vrhla na bělení zubů a pořídila si Start kit od BeconfiDentu na který jsem měla díky blogu slevu, ale úplně zadarmo jsem jej nedostala, tak jak mě někdo nedávno v komentáři k článku, kde jsem vám jej představovala, obvinil. Souhrnný článek by se měl na blogu objevit snad ještě tento týden, tak se máte na co těšit.


A něco málo z kosmetiky jsem si pořídila i já sama. Bylo toho ale opravdu hodně málo, protože mám tolik zásob, že jakékoli další nakupování je úplně zbytečné. Každopádně se mi hodil antiperspirant ve spreji, vybírala jsem jej ale celkem dlouho, protože mě žádná vůně až tak nezaujala, až na Green Tea od Fa, což je vůně, která mi naprosto sedla. Lak od Dermacolu jsem si koupila, protože se mi jeho předchůdce z loňska podařilo vylít do kabelky, což je vážně vtipná historka, která byla celkem o nervy, jelikož jsem měla od laku kromě obsahu kabelky i celé ruce a odlakovač samozřejmě nikde, prostě klasika. Když se daří, tak se daří, vždyť to znáte :D ...Mini micelárka od Yves Rocher byla k Ženě a život, ale zatím jsem ji nezkoušela. A rozjasňující bázi od Essence z limitky Brit-tea jsem si po přečtení recenze u In your face! prostě pořídit musela a musím souhlasit, je skvělá! :)


Opět jsem si pořídila hromadu časopisů a už se nemůžu dočkat, až budu relaxovat o sto šest a všechny je přečtu a budu chytrá jako rádio... tak bacha na mě! :D


A taky jsem se začala zajímat o knížky o pozitivním myšlení, protože v poslední době se mi nedařilo tak, jak bych si představovala. Kolegyně mi doporučila tuto, tak jsem prostě šla z práce rovnou pro ni. Zaujala mě tam ale i hromada dalších takových knih, jako Čtyři dohody, kterou jsem tam ale nakonec nechala a světe div se, našla jsem ji jako audioknihu na Youtube a na Uložto, tak jsem samozřejmě neváhala a pustila si ji. Ale protože trvá asi tři hodiny a pro mě je těžké se na to tak dlouho soustředit, tak si ji budu muset pustit asi ještě xkrát :)


A jsme u oblečení, tentokrát jsem nakupovala jen na Stylově-online, což je můj nejoblíbenější eshop vůbec. Líbí se mi jak věci, které se tam dají pořídit, tak ceny, které jsou pro mě naprosto přijatelné. A hlavně, to co si tam pořídím nemá polovina holek z města, takže super :)






A neodolala jsem ani pořízení nových botiček, aktuálně nesmírně populárních slip-on, které se mi líbí tak, že si asi budu muset pořídit i nějaké další.


A protože jsem potřebovala sportovní boty, tak jsem vybírala nějaké parádní tenisky. Chtěla jsem aby byly pohodlné, aby byly nejen na sport, ale abych v nich mohla chodit i normálně a taky aby šly barevně dobře kombinovat s mým šatníkem. No a vyhrály to tyhle krásky z F&F :)


A to je všechno, nic nového už nemám. Nebo jo.... něco jo, ale to patří už do červnových nákupů, takže na to si ještě počkáte :) ...Vy se mi určitě pochlubte, co jste si pořídili nebo plánujete pořídit vy. Jestli jste si koupili něco stejného a jak jste spokojení a taky mi dejte vědět co si myslíte o knížkách o pozitivním myšlení a jestli jste nějaké četli a jaké. Prostě mi neváhejte nějakou doporučit. A to je teda všechno, já se pro dnešek loučím a těším se zase na příště.

Mějte se krásně.... Lucy :)




43 komentářů

  1. Ložní set je nádherný a ty poslední tenisky jsou skvělé. Ženu a život a Elle mám taky doma. Moc se mi líbily dárečky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že toho máme hodně společného, to jsem ráda :)

      Vymazat
  2. Ten BB mám aj ja a som s ním celkom spoko :))
    A btw, tie rifle sú úplne dokonalé :O :O
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně krásný věci všechny! Té kosmetiky! A ty poslední boty! Máš dobrý vkus! :) úplně jsem teď v nakupovací náladě! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje New in je jedna velká inspirace:-) Ložní set je úžasný, můžu na něm oči nechat:-) A ta hromada kosmetiky Essence, co dodat, nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že můžu ostatní inspirovat :) a přiznávám, že i já sama čerpám inspiraci na blozích velice ráda :)

      Vymazat
  5. Ložní set je moc pěknej a hlavně se mi líbí nálož kosmetiky Essence :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty joo, to je věcí, jedna lepší než druhá :) a ty sportovní tenisky jsou moc super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní úlovky, Lucinko :-) Ta kosmetika Essence vypadá parádně. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé novinky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-modra.html

    OdpovědětVymazat
  9. Ten "To do list" vypadá úžasně! :3 a BB cream od Rimmelu taky :)
    Nemám slov k těm rtěnkám od Essence, mají nádherné barvy :) hlavně ta první a třetí :)
    Moc se mi líbí to tričko Céline, taky jsem ho chtěla, ale nemohla jsem nikdy přijít na to, kde ho koupit :) A na ty boty z H&M jsem se taky koukala :) a pořád se nějak neumím rozhodnout jestli si je koupit, nebo ne :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, já jsem v nakupování občas taky nerozhodná, ale když už mě to chytne, tak to stojí za to :)

      Vymazat
  10. To povlečení je úžasné a to tričko Céline musí být moje! :-D Krásné věci :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Super novinky, teším sa na recenziu kozmetiky Essence, hlavne tých nových lakov na nechty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, recenze budou snad brzy :) Co se týče laků, tak zatím jsem nadšená a myslím, že budu hodně chválit :)

      Vymazat
  12. Ta obrovská nálož kosmetiky od Essence je naprosto úžasná. To by se mi taky líbilo. :-D
    makeuploverbeth.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tie botasky vyzerajú úžasne :O

    OdpovědětVymazat
  14. Pozerám, že si dosť nakupovala :) Tie boty :*

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem v nakupování hrozná, měla bych se někdy krotit :D

      Vymazat
  15. No ja som sa cez máj celkom krotila a šetrila, takže som mala len pár nákupov, ale najbližšie v drogérii musím vyskúšať ten nude rúž od essence. Vyzerá proste perfektne. A vlastne všetko. Teším sa na recenziu :) A asi ti veľmi neporadím s knihami, lebo inšpiratávne veľmi nečítam, ale snáď ti aj táto zlepší náladu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na ty rtěnky určitě mrkni, jsou božské :)

      Vymazat
  16. Ten ložní set je úplně boží :3 brala bych ho hned :D

    OdpovědětVymazat
  17. To tričko s nápisem je skvělé, ložní prádlo je nádherné. Já se tento měsíc krotila a pořídila jsem si jen šaty, lodičky, náhrdelník a nějaký štětec :D Pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  18. tyjo, tolik krásných věcí :)) ten bloček je úplně úžasnej, hned bych ho brala taky stejně tak jako ty botky z F and F :))
    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně věci, šup vše ke mě! :D :D :) Brala bych všechno :)

    MONČA ♥ soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat
  20. To do bloček bych taky potřebovala :D a slip-ony jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  21. máme rovnako botasky :)))

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já jsem moc ráda, že jsem si je pořídila, jsou parádní :)

      Vymazat
  22. Ty tygrovaný botičky jsou super takový styl mám ráda:)

    OdpovědětVymazat