Spotřebováno: Duben 2015

Ahoj krásky,
duben je dávno pryč a tak je načase vás seznámit s dalšími vypotřebovanými produkty. Není jich sice moc, ale řekla bych, že ani málo. Tak půjdeme rovnou na to....



Wellaton 4/0 Středně hnědá

Barvu jsem vyhrála v Giveaway na blogu Natálje´s wonderland a musím říct, že jsem s ní velmi spokojená. Chytla krásně, odstín hnědé je opravdu podařený a také nějaké extra vymývání se vůbec nekoná. Rozhodně ji řadím k těm, ke kterým se budu ráda vracet. 


Beyoncé Heat EDP

Jedna z mých parfémových stálic, ke které se moc ráda vracím, takže rozhodně nečekejte, že bych na ni řekla či napsala křivého slova, protože to vůbec :) Navíc jsem o ní už na blogu psala ve článku My fragrance collection, článek si můžete přečíst ZDE.

AXE Anarchy for her deodorant

Používala jsem jej v práci a zpočátku jsem byla nadšená. Vůně byla super, krásně ženská a příjemná, ale bohužel se mi převoněla natolik, že ji teď nemohu ani cítit. Každopádně výdrž byla v pořádku a rozhodně musím pochválit balení, které je parádně praktické. Žádné víčko, stačí jen otočit horní část. Jinak bohužel obsahuje alkohol, takže pokud jej použijete po holení, bude patrně štípat. V práci se ale neholím, takže to nemám vyzkoušené. Já se k němu bohužel nějakou dobu určitě nevrátím, ale jinak proti němu nic nemám a mohu klidně doporučit. 


Bourjois Gommage de Reve

Jde o sprchový gel s mikroperličkami fungujícími jako peeling, což je teď na jaře už rozhodně potřeba. Nemám jej poprvé a jsem přesvědčená, že ani naposledy. Moc se mi líbí jak jeho vůně s nádechem luxusu, tak to, že mi pokožku pěkně hydratuje a samozřejmě provoní. Hutný je tak akorát a pění také naprosto dostatečně. V každém případě jej doporučuji a myslím si, že sprchové gely od Bourjois obecně patří k těm nej. Aspoň pro mě určitě. 

Bione Cosmetics Bioaktivní výživný pleťový krém Aqua

Od tohoto krému jsem čekala opravdu hodně. Značka Bione totiž patří k hodně vychvalovaným a tak bych to nebyla já. abych se nerozhodla zjistit, jak to s ní tedy je. Bohužel jej za sebe řadím tento krém do sekce "neurazí - nenadchne" a znovu jej nekoupím. Nemohu sice přímo říct, že je špatný, ale ničím mě neoslnil. Hydratace mi přijde průměrná, parfemace mi bohužel moc nevoní a celkově nemám pocit, že bych po něm měla pleť jakkoliv lepší a hezčí. Oceňuji sice, že má lehkou konzistenci a rychle se vstřebával a taky že nezanechával pleť mastnou, ale asi jsem moc náročná, protože pro mě je to zkrátka málo. Já od krému očekávám svěží, krásnější a zdravě vypadající pleť, která bude doslova zářit a tento krém mi to bohužel nesplnil. Proto za mě ne. Sice je fajn, že harmonizuje buněčnou látkovou výměnu, optimalizuje buněčné regenerační procesy, chrání a vyživuje, ale mne na zadek opravdu neposadil. Ale pro milovníky bio kosmetiky nesmím zapomenout uvést, že je vyroben v BIO formulaci, neobsahuje silikony, ropné produkty, etoxyláty ani parabeny. Naopak obsahuje minerály z Mrtvého moře, extrakt z mořské řasy, biominerály mědi a manganu tvořící zdroj bioaktivních prvků potřebných pro vyváženou biochemii buněk pokožky a také panthenol, glycerin, bambucké máslo s přírodními UV filtry, vitamin E a regenerační a protivráskový oleoamin.


Make-up Maybelline Affinimat

Kdo nečetl minulý článek, měl by to určitě napravit... TADY.  Beru si tam totiž na paškál make-upy, které jsem používala v posledním roce a půl. Ty které mi nesedly jsem často, vlastně vždy posílala dál a ty které mi vyhovovaly jsem si nechala. Takže tahle vypotřebovaná tuba znamená co? Samozřejmě to, že jsem si jej oblíbila a byla jsem s ním naprosto spokojená. Sice je hodně tekutý, ale krásně se roztírá, netvoří masku a pleť pěkně zmatní. A hlavně výsledek je natolik přirozený, že to vypadá, že ani make-up nemáte a že máte tak zdravou a krásnou pleť odjakživa. Za mě tedy určitě ano, hlavně pro smíšenou a mastnou pleť.

L´oréal Skin Perfection Micellar Gel 5 v 1

Čistící micelární gel má intenzivní odličovací efekt bez podráždění kůže a to i v citlivých oblastech. Velkou předností je šíře použití na různé typy pleti. Je vhodný pro citlivé oči i s kontaktními čočkami. Odstraňuje i voděodolný make-up, čistí, zklidňuje, osvěžuje, hydratuje. Za mě určitě ano, odličuje krásně, oční okolí mi vůbec nedráždí a nijak nevysušuje. Jediné jeho mínus je, že si na tamponek vždy nechtěně nanesu víc přípravku než je potřeba a taky že tím pádem gelu rychle ubývá. Jinak je super a klidně jej koupím znova. Doporučuji!


Clinique 7 day scrub cream

Peeling mi doma nikdy nesmí chybět. Používám jej třikrát týdně a opravdu jsem v tomto poctivá. Tento peeling od Clinique uvádí, že jej můžete používat denně, co je sice fajn, ale přijde mi to jako zbytečné dráždění pleti. Má pleť dokonale čistit do hloubky a připravit ji na následnou péči. Obsahuje jemná zrníčka, která mají pleť vyhladit, zjemnit, čistit póry a zmenšovat jemné linky. No, částečky mi tak jemné nepřijdou, jsou malinko hrubší, ale přesně to mám ráda a pro mě je to jedině plus. Mám pak pocit, že jsem si pleť skutečně peelingovala. Po použití mám pleť krásně projasněnou, hladší a působící zdravěji. Za mě je to rozhodně jeden z nejlepších peelingů, které jsem doposud vyzkoušela, ač v cestovním balení. Plnému balení se tedy v budoucnu vůbec nebráním a ráda doporučuji.

Clinique Oční krém All about eyes

Lehký hydratační oční krém, okamžitě redukuje a potlačuje jemné linky a vrásky. Pomáhá redukovat otoky, opuchlé oční víčka a tmavé kruhy pod očima. Ideální jako podklad pod make-up. Zanechává pleť zářivější a mladistvější. Je vhodný pro všechny typy pleti. No, benefitů má mít hodně, ale úplně bych tomu nevěřila, aspoň mě až takové zázraky neukázal. Ano, perfektně hydratuje, krásně se vsakuje a oční okolí prozáří, ale že by mi zmizely kruhy pod očima a otoky, tak to úplně ne. Aspoň ty kruhy určitě. Jinak je ale naprosto super a můžu jej doporučit. 

Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser

Jde o expresní čistící přípravek obsahující peeling. Má odličovat make-up, hloubkově čistit a peelingovat pleť. A za mě NE!!! Děs, běs, hrůza! S make-upem totiž ani nehne a to je průšvih. Dobře kecám, díky jeho "pomoci" si jej rozšmrdláte po celém obličeji. Takže jako odličovač je pro mě k ničemu. Jako peeling je už lepší, ale zrníčka jsou tak jemňoučká, že já osobně to za pořádné peelingování pleti nepovažuji. Kdyby odličoval, tak by bylo vše v pořádku. Ono, když si něčím odličujete pleť, těžko můžete čekat, že vám o bude pleť i důkladně peelingovat. Výrobky 2 v 1 jsou sice často myšleny dobře, ale tentokrát je to kontraproduktivní. Tento produkt ani jednu věc nedělá pořádně a na to já nemám nervy, ani peněženku, abych takhle zbytečně investovala. Za mě bohužel ne, nedoporučuji :(


Ziaja Tělové mléko Kozí mléko

Sice jsem měla jen vzoreček, ale zamilovala jsem se tak, že až mi dojdou zásoby tělových mlék a krémů, pořídím si plné balení. Tohle tělové mléko je úžasné! Krásně hydratuje, ač je hutnější, tak se rychle vsakuje a nezanechává mastný film ani ulepený pocit. Pokožku navíc krásně vyhladí a zjemní. Vůně je také moc příjemná a nevtíravá. Nazvala bych ji vůní "čistoty". Určené je pro normální a suchou pokožku, obsahuje vitamin A a komplex složek z kozího mléka. A je bez parabenů a barviv.
Stopro mohu doporučit!

Šampon Schwarzkopf Blond Me All Blondes

Šampon je sice určený blondýnkám a já jsem brunetka, ale i tak jsem neváhala jej zkusit. Jde o keratinový regenerační šampon, který má zanechat zdravě vypadající blond vlasy. Má rozjasnit barvu, dodat jí vícerozměrný lesk a vyživovat vlasy. A náhodou je super! Jak funguje na blond vlasy sice nevím, ale mé vlasy byly po použití neuvěřitelně jemné na dotek, vzdušné, měly objem a působily skutečně zdravě a regenerovaně, na pohled i na omak, za což jistě vděčí obsahu keratinu v tomto šamponu. Navíc tím jak nebyly vlasy ztěžklé a zatížené, tak ani nebyly brzy mastné a pokožku hlavy jsem podrážděnou také neměla. Takže se asi poohlédnu po verzi pro brunetky (pokud existuje), protože tento šampon na mě působil velmi slibně.

Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care 2 v 1

Tento kondicionér s vyživujícím olejem jsem měla jako vzoreček k časopisu Žena a život. Je dvousložkový, takže vám z lahvičky poleze produkt z poloviny klasicky bílý a z poloviny zlatý či žlutý. V té koupelně je to pod umělým světlem blbě vidět, znáte to? :) Dove kondicionér byl speciálně vyvinut pro každodenní použití. Vzácný arganový olej vlasy vyživuje a zanechává je hladké bez pocitu mastnoty. A skutečnost? Vlasy jsou rozhodně hladší a lesklejší. Nejsou zatížené a opravdu se hned nezmastí. Také se mi moc líbí vůně, ta byla super. Obecně kondicionér hodnotím jako jeden z těch lepších. Na mou oblíbenou masku od Macadamie samozřejmě nemá, ale i tak jsem si jej oblíbila a klidně si pořídím plné balení.



A to jsou tedy spotřebované produkty z dubna už všechny. Pokud jste některý také zkoušeli, nezapomeňte mi to napsat do komentářů, moc ráda se dovím jak který produkt seděl vám.
Pokud jste se ještě nezúčastnili Giveaway o limitku značky Essence s názvem Good Girl Bad Girl, tak tak můžete učinit TADY. Budu vám držet palce. Teď vám ale už popřeju krásný pro mnohé prodloužený víkend. Užívejte jara a hlavně každého krásného okamžiku!

Mějte se krásně.... Lucy :)


13 komentářů

  1. Ten parfém od Beyonce jsem kdysi taky měla a voní naprosto dokonale, možná se k němu někdy zase vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná spotřeba, já si chtěla deodorant od Axe koupit, ale nakonec jsem zvolila jiný. Na micelárku se právě chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenost nemám s ničím, ale láká mě Bourjois sprcháč :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchový gel Gommage de Reve jsem měla taky a byl skvělý a pokud na něj zase někde narazím tak po něm určitě šáhnu :)

    A co se týče make-up Affinimat, tak s tím jsem moc spokojená nebyla a docela mě to mrzelo, protože jsme na něj četla dost kladných recenzí.

    OdpovědětVymazat
  5. To je hodně pěkných věciček :)

    PS: U mě na blogu zrovna probíhá GIVEAWAY, tak budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušela jsem ten kondicionér od Dove a byla jsem s ním moc spokojená. :) Jinak jsem moc zvědavá na ten micelární gel od Lorealu, už nějakou dobu se ho chystám vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  7. Já osobně mám ráda vůně celebrit. Okolo Beyoncé chodím už dlouho a plánuji si některou koupit. Momentálně mám zrovna Heat Wild Orchid. Zajímalo by mě, jak voní Nicki Minaj vůně, třeba do těch od Madonny nebo Lady Gaga jsem se docela zamilovala. A musím mít i Christinu, kterou jsi zmínila ve svém voňav(kov)ém článku! :)

    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ten oční krém Clinique bych také chtěla zkusit, škoda, že ti nepomohl..

    OdpovědětVymazat
  9. O micelárním gelu přemýšlím již nějakou dobu.
    Pěkné produkty.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten gel od Clarins je pro mě překvapením, že nic nedělá. Kondicionér Dove bych ráda vyzkoušela a Ziaja tělové mléko miluje moje sestřenice, skvěle jí pomáhá na atopickou pokožku :). Jako blondýnku mě zaujal i šampon od Schwarzkopf. Moje spotřebováno za duben najdeš zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2015/05/spotrebovano-novinky-v-dubnu.html

    OdpovědětVymazat
  11. Zkušenost mám jen s deodorantem od Axe, ten se mi zatím nepřevoněl, spíš se dá říct, že mi voní čím dál víc:-) A pak mám vzorek Dove, ale ten jsem zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje ´Spotrebované´ sledujem už pár mesiacov, a vždy sa čudujem koľko toho minieš :D nič v zlom, inač ten oční krém od Clinique by som chcela tiež vyskúšať, len škoda že ti nepomohol :(
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat