New in: November 2014

Ahoj krásky,
přeji vám příjemné pondělí. Dnes tu pro vás mám mé listopadové nákupy a vyhlášení vítězky Giveaway o skřipce Linziclip. Vezmeme ale všechno popořadě a začneme nákupy. V listopadu jsem si toho pro sebe nekoupila zrovna příliš mnoho. Listopad se totiž nesl spíš v duchu nakupování vánočních dárků a věřím, že tomu tak nebylo jen u mě, ale i u většiny z vás. Nicméně přesto jsem si jako typická shopaholička musela něčím udělat radost. A co to bylo tentokrát?

Co se týče kosmetiky, bylo to opravdu extrémně skromné, což je u beauty blogerky určitě paradox, ale je tomu opravdu tak. Každopádně mi to nedalo a objednala jsem si listopadový Ladybox. Hlavním lákadlem pro mě byl bronzer a make-up od Catrice. A jelikož jsem věděla na co se můžu těšit, byla jsem s boxem spokojená.


Produktů z drogerie jsem si pořídila jako šafránu. Jen sprchový gel, který jsem si v říjnu zamilovala a musela si jej tedy koupit znovu, protože ať si každý říká co chce, ale mě voní neskutečně vánočně. Potom deodorant od Balei z limitované edice a já limitkám odolávat neumím a krém Astrid, který jsem chtěla zkusit už hrozně dlouho, abych zjistila, proč na něj nedá má babička dopustit. A když jsem šla okolo, chňapla jsem po vonné svíčce Glade s vůní makaronků a kaštanů. 


Když jsem pro vám byla vybírat dárky do Giveaway, neodolala jsem a musela jsem si koupit rtěnku z limitované edice Come to Town od Essence. A musím říct, že je vážně nádherná. Mimoto jsem zjistila, že nějak postrádám pásky a tak jsem to musela jít do New Yorkeru napravit. 


Když vidíte další fotku s kosmetikou, možná si říkáte, že jsem s těmi kosmetickými nenákupy pěkně kecala. Ale není tomu tak. Kabelku, oční stíny Color Tatto od Maybelline a laky na nehty jsem vyhrála v Giveaway u Martinky Bechyňové na jejím blogu The Blondieverse. Ponožky jsem si pořídila já a to v F&F.


A u kosmetiky ještě vteřinku zůstaneme. Dostala jsem totiž nabídku spolupráce s českým zastoupením značky Makeup Revolution. A jelikož jsem měla na tuto značku stejně spadeno, tak jsem kývla a vybrala si něco k testování. Jak jsem byla s produkty spokojená jste si mohli přečíst v minulém článku, ale klidně můžu zopakovat, že jsem z produktů nadšená a všem je vřele doporučuji.


Spodní prádlo a pásek, to jsou další úlovky z New Yorkeru. No uznejte, že sadu kalhotek s vánočním motivem jsem tam nemohla nechat.


A abych byla na zimu opravdu vybavená, tak opět vidíte ponožky :) A radost jsem si udělala i čepicí a rukavicemi. No, ještě by to chtělo takovou šálu a bude to perfektní.


Na zimním období mám ráda, jak se člověk může doma hezky zamuchlat, zapálit si vonnou svíčku a relaxovat. Pro ty případy jsem si koupila krásnou deku z F&F. Z loňska mám červenou a letos jsem si pořídila šedou. Myslím si, že zkombinovat interiér do červeno-šedé vypadá krásně. Aspoň mě se to líbí. Svíčky mám z Kiku. Dřív jsem tam vůbec nakupovat nechodila, ale co jsem viděla u ostatních, tak odtamtud mají spoustu krásných dekorací. Tak jsem se tam stavila a přiznávám, že se tam budu motat určitě často.


A v nákupech nechybí ani něco ke čtení. Již tradicí je Elle, Joy a Cosmopolitan a tentokrát mě zaujal i OK s Taťáňou Kuchařovou na titulce. A jelikož mám Táňu moc ráda, nebylo nad čím přemýšlet.


A jdeme na oblečení. jak víte, oblečení v poslední době nejčastěji nakupuji u Lucinky Jechové na jejím eshopu styloveonline.cz, potom občas na něco narazím na Vinted a jinak klasicky nakupuju v kamenných obchodech. Ale pokud jde o nákupy oblečení za listopad, tak šedý cardigan, hnědý svetr a černou vestičku mám z Vinted a hnědou vestičku mám právě ze styloveonline.cz. Mám ji ale už od října, jen jsem vám ji zapomněla ukázat, tak to teď napravuji.





To je z nákupů všechno a teď se konečně podíváme, kdo je tou šťastnou vítězkou sady skřipců značky Linziclip. Obvykle losuji vítězky ručně, ale teď před vánoci je volného času jako takového hrozně málo a tak abych nějaký ušetřila, rozhodla jsem se použít Random..org. A jak to dopadlo?

Sadu skřipců LINZICLIP získává:



Dominika Grešová



Dominice tímto moc gratuluji a jdu jí psát email. Ostatní ale nemusí být smutní. Stále běží Giveaway o balíček s tělovým sprejem značky Victoria´s Secret, balzámky na rty Baby Lips od Maybelline a sadou laků na nehty z vánoční limitky Come to Town značky Essence. Pro dnešek je to ale už všechno, vy se mi samozřejmě nezapomeňte pochlubit co jste si v listopadu či klidně už i teď v prosinci pořídili vy, ať mám nějakou inspiraci k nákupům. Nebo klidně dejte vědět nákup čeho zvažujete.


Mějte se krásně..... Vaše Lucy :)


27 komentářů

  1. Ty ponožky jsou rozkošné:) Ty černobílé, i ty šedé:) A šedý cardigan s černými rukávy je boží! Viděla jsem podobný v C&A, ale na mě byla celkem vysoká cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ponožkama jsem teď úplně posedlá. Normálně si je nekupuju jak je rok dlouhý, ale teď jak mají tolik krásných motivů, že se nedá odolat :)

      Vymazat
  2. Tá vestička z Bershky, sviečky a deka sú fakt prekrásne. Ja som si za november kúpila taktiež deku, bižutériu a kedže idú tie Vianoce tak sa na nich obdarím úžasnou sviečkou Christmas cookie od Yankee Candle.

    PS.: Ďakujem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle vůni od Yankee Candle jsem ještě neměla, budu si ji muset pořídit aspoň ve vosku :)

      Vymazat
  3. z tých vestičiek by som si nejakú požičala:)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji tento typ článků! Vždy se můžu užrat závistí, když vidím tolik nádherných věcí pohromadě. :D :) Moc se mi líbí ty ponožky, kalhotky a deka ... ale i všechno oblečení je krásné. :) A nějakou paletku od Makeup Revolution už chci také konečně vyzkoušet. :)
    Janie Reinde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tyto články a videa u ostatních blogerek taky miluju :)

      Vymazat
  5. Krásný blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)) (blogvin, instagram, fb)

    vik-ladyla.blogspot.cz
    instagram
    facebook

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné nákupy :) Ten šedej cardigan je krásnej a na výhru u Marti jsi teda měla štěstí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu výhru jsem vůbec nečekala a udělala mi ohromnou radost :)

      Vymazat
  7. Ten cardigan je super a aj vestička, vlastne viacero vecí by som hned brala :) Inak je to trapas na blogerku ale ja tym beaty boxom nerozumiem, teda nerozumiem tomu kde ich človek zoženie, kupi či dostene??? Ako to vlastne je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se normálně objednat na stránkách www.ladybox.cz a zasílají i na Slovensko :) Každý měsíc bychází jedna krabička :)

      Vymazat
  8. Skvělé novinky, po produktech od Makeup Revolution už nějakou dobu pokukuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný článek i fotky! :))
    Ten svetřík a vestičky...áww :33
    Stala jsem se i pravidelným čtenářem..byla bych ráda...kdyby i ty na mém blogu ;-))

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovědětVymazat
  10. Tu rtěnku z limitované edice Come to Town od Essence si díky tomuto článku asi půjdu koupit :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kup, škoda že jsem si z této limitky koupila jen tu rtěnku, brala bych i laky na nehty :)

      Vymazat
  11. Jéé, všechny kousky oblečení mají šmrnc! Nejvíc se mi líbí šedá čapka s kamínky, od Tchiba jsem si pořídila také šedou a krásně pletenou :)
    Dovolím si Tebe a Tvé čtenářky pozvat na vánoční soutěž:
    http://theclarkysworld.blogspot.cz/2014/12/vanocni-giveaway.html

    C.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta deka se mi velmi líbí, mám ráda tento vzor.

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá vánoční giveaway
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  13. krásné věci sis pořídila :) rtěnka Come to town se mi taky moc líbí :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Musím říct, že tentokrát koukám hlavně po všem teplém a hřejícím. Ty vesty jsou super a o tom hnědém svetru ani nemluvě. Budeš kočka široko daleko.

    Jinak - kdybychom o sobě do Vánoc už neslyšely, krásné svátky a vše nejlepší po celý příští rok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucinko :) Vánoce byly super a jako optimistka věřím, že i když rok 2014 nebyl špatný, tak rok 2015 bude ještě mnohem lepší :) I tobě přeji moc moc moc štěstí, zdraví a lásky v roce 2015 :)

      Vymazat
  15. Samé hezké věci! Jsem zvědavá, jak budeš spokojená se stíny.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta paletka je krásná. A strašně se mi líbí ten set s čepicí, je boží.

    OdpovědětVymazat
  17. Wow, moc pěkné věci sis pořídila, hlavně to oblečení :))

    OdpovědětVymazat
  18. Nevyléčitelná shopaholička jsem i já :-D . Manželovi ze začátku vadilo, že si pořád kupuji nové oblečení, ale už to vzdal. Občas koupím něco i jemu, ať má také nějakou radost :-D . U mě je ale velká výhoda v tom, že jsem objevila eshop second hand , takže můžu vesele nakupovat. U drahého oblečení bych si to tak nemohla dovolit :-) .

    OdpovědětVymazat