New in: September 2014

Krásnou neděli všem,
také vám víkend tak strašně rychle utíká? Mě rozhodně a nejen víkend, ale i minulý měsíc utekl neskutečně rychle a už tu opět máme další "new in". Tentokrát se tedy podíváme co nového jsem si pořídila v měsíci září.

Musím na sebe prásknout, že v měsíci září se na mě usmálo štěstí a vyhrála jsem u ostatních holek hned dvě Giveaway.
Tu první u Klárky z blogu HOUSE OF SKODULKA a to balzámy Baby Lips od Maybelline a tu další u Anetky z blogu
FASHION LADY AN a tam jsem pro změnu vyhrála vůni Vespa, kterou jsou už měla v drogerii vyhlídlou, takže mi to udělalo velkou radost.


Další záležitostí, která mi udělala radost byl balíček od značky Bourjois. Značku Bourjois mám moc ráda, fandím jí už mnoho let a už začínám vše poctivě testovat, takže vás v budoucnu čeká pořádná recenze. 


Další balíček, který mi přišel k testování jsem vůbec nečekala, ale  to větší radost jsem z něj měla, byl od značky 
Astor a o jednu řasenku z balíčku můžete momentálně soutěžit v Giveaway


Tak a teď se vrhneme na věci, které jsem si koupila sama. Make-upy jsem si pořídila rovnou dva. Pořád jsem se nemohla rozhodnout jestli si koupit Bourjois nebo Benefit, tak jsem si pořídila oba. Ještě jsem měla v hledáčku Chanel, ale na ten nakonec přijda řada někdy jindy. Pak jsem sháněla ten nejmodřejší a pak i nejfialovější lak na nehty, nakonec to vyhrál modrý lak od Flormar k jehož koupi jsem dostala druhý zdarma a  fialový lak  od Gabriella Salvete. Lak od Essence jsem měla 
k časopisu Joy. 


Někteří z vás si možná z Instagramu pamatují, jak jsem se těšila na limitku Essence Hello Autumn. No, samozřejmě hned 
jak jsem ji viděla, hned jsem si musela pořídil set na obočí a nakonec jsem neodolala i laku na nehty. Fakt je ten, že z limitky se mi líbí snad vše, tak se možná ještě pro něco vrátím. 


A protože mě trápí i padání vlasů, rozhodla jsem se s tím konečně něco dělat. Pro začátek jsem si koupila aktivátor 
s šampónem značky Hair Clinique. No uvidíme jak zabere, začala jsem totiž brát i železo a na Instagramu mi holky poradily spoustu jiných věcí, za což jim moc děkuji a těším se, jak padání vlasů konečně porazím. 


A jednoho dne jsem poslala přítele do lékárny pro léky na migrénu a jako překvapení k nákupu dostal tělové mléko Physiogel, které bylo příjemným překvapením.


To je z kosmetiky vše, další věci jsou už nekosmetické. Klasicky je to hromada časopisů. Konkrétně Elle, Cosmopolitan, Joy, Marianne. 


A jako milovnice bižuterie jsem neodolala pořízení nových náhrdelníků a náramků.


A protože stále pracuji na obměně a rekonstrukci svého šatníku, nemohlo chybět ani oblečení. Spodního prádla není nikdy dost, tak jsem si zase pořídila nějaké nové a hlavně střihově ideální na zimní dny.


Sice je podzim v plném proudu, ale tyhle šaty jsem si pořídit prostě musela. Přesně takové jsem sháněla celé léto 
a až teď se mi podařilo na ně narazit. Už se moc těším, až je budu příští rok v létě nosit.


A protože fandím i různým bolerkům, cardiganům a podobně, doplnila jsem zásoby i v tomto směru.




A ani svetrů není nikdy dost, hlavně pokud šatník zařizujete víceméně od znova a od základů, tak jsem si pořídila rovnou tři. Všechny jsou neuvěřitelně příjemné, měkoučké a teploučké. Střihově jsou na jedno rameno, ale dají se nosit samozřejmě 
i normálně.




A taky jsem potřebovala nový křívák, ten starý jsem už měla okoukaný a navíc to nebyl křivák jako takový, ale spíš klasická kožená bundička. Takže tato mě nadchla a musela jsem ji mít.


A posledním mým super úlovkem je krásná chlupatá vestička. Jinak většina oblečení je ze stránky Stylově online, bílé bolerko 
a šaty z Votočvohoz a spodní prádlo z New Yorkru.



To je ze zářijových nákupů úplně všechno, ty příští tak bohaté už nebudou, přeci jen je čas začít nakupovat vánoční dárky, takže na to budu muset usilovně myslet a krotit se. Jinak určitě dejte vědět jak se vám nákupy líbí, kde rády nakupujete vy 
a co jste si v poslední době pořídily, či co si pořídit plánujete. 

Já už vám ale přeji krásný zbytek víkendu a u příštího článku ahoj :)
                                                                                                                     Lucy




31 komentářů

  1. Ten Burjois makeup chci vyzkoušet už dlouho, taky mě láká a ta limitka od Essence taky není špatná, líbí se mi ten set na obočí, tak ho asi vyzkouším :)

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ten make-up vyzkoušej, je vážně super :)

      Vymazat
  2. Ten fialový lak od Gabrielly je nádherný, na limitku Essence taky plánuji naběhnout :-) Spoďáry jsou krásné, taky se tam budu muset mrknout ;-) A vesta je úžasná :-)

    http://enjoycosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, lak jsem ještě na nehtech nezkoušela, tak se na něj moc těším :)

      Vymazat
  3. Tééda, vyhrála jsi krásné ceny a nadílka od Bourjois se mi taky líbí :). Oblečení taky moc pěkné i kosmetické nákupy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee ty máš ale štěstí na výhry :-) já pořádně nevyhrála nikdy nic :-/ jinak nákupy máš teda parádní, doufám, že někdy bude recenze na ten makeup od Benefitu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obvykle se Giveaway neúčastním, ale teď jsem to párkrát jen tak zkusila a vyšlo to :)

      Vymazat
  5. Krásné věci! :)
    Jaký BabyLips je nejlepší? :) já se pořád nemůžu rozhodnout :(:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zrovna jsem začala používat tu žlutou variantu a přijde mi fajn :) Ale popraskané rty nemám, tak těžko říct jak by v tom případě obstála :)

      Vymazat
    2. Za mě asi Cherry Me. Krásně voní a musím říct, že i hydratuje. Ten den, kdy jsem si ho kupovala, tak jsem měla popraskané rty a pořád jsem si ho mazala a druhý den už to bylo mnohem lepší :)

      Vymazat
    3. www.barca-beuty- blog.blogspot.cz

      Vymazat
  6. Mne taky make up vobec nevyhovoval velmi som sa zneho mastnela kedze je na suchu plet ale tie balsamy na pery suuu skvele :)

    Beauty Bubble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně make-up zatím vyhovuje, tak uvidíme jestli na něj časem změním názor :)

      Vymazat
  7. některé kousky jsou opravdu moc hezké

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné věci! :)

    http://tessi1362.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pekne veci sis poridila. Ja jsem si koupila od Bourjois tu jejich Velvetku a jsem s ni naprosto spokojena, vydrzi neuveritelne veci! Vuni od Vespa jsem dostala od pritele a uz se pomalu dostavam na dno, ale mam dalsi v zasobe, ktere cekaji na svou pritelzitost. Momentalne se musim podivat po nejake peci na plet, jsem ve Francii, tak jsem zvedava, jak budu uspesna :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, že máš další Vespu v zásobě, voní božsky :)

      Vymazat
  10. Krásné věci! Limitka Hello autumn mě moc nezaujala a po physiogelu taky koukám dlouho.

    http://beaufash-klarka.blogspot.com/2014/10/vanoce-2-tipy-na-darky-pro-maminky-tety.html

    OdpovědětVymazat
  11. Pořídila sis skvělé věcičky ! Jen Luci, já paní co prodává na styloveonline sleduji už dlouho na instagramu a sleduji i její eshop, ale mrzí mě, že většinu věcí pak vídám naprosto identických u vietnamců za nižší cenu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Týno :) Já u Lucinky moc ráda nakupuji především proto, že je mi moc sympatická, milá slečna. Má prvotřídní servis, vždy se snaží vyjít ve všem vstříc, snaží se sehnat zboží, po kterém se my její pravidelné zákaznice nejvíc ptáme. Navíc než abych pobíhala někde po obchodech, nakoupím hezky z klidu domova. To, že se takové zboží dá sehnat u vietnamců je samozřejmě jasné, sice jsem jej u nich ještě neviděla, ale to proto, že k nim nechodím. Já mám ráda anonymitu a když mě při nákupu nikdo neruší. jsem samostatná a svéprávná, tak si správnou velikost umím vybrat sama a i sama poznám jestli v tom vypadám jako debil nebo ne :D Navíc se mi líbí, že zboží od Lucinky nepotkávám na každé druhé holce ve městě, jak tomu bohužel bývá v případě věcí z New Yorkru, H&M apod. I když tady samozřejmě nakupuji taky, ale už ne tolik jako dřív :) A pokud jde o cenu, tak stačí se podívat třeba na Votočvohoz a člověk se nestačí divit, za jaké ceny tam slečny prodávají, to co Lucinka na eshopu. Klidně i o stovku či dvě dráž a ty ceny za nošené věci jsou taky trochu přestřel :)

      Vymazat
  12. Krásný věci sis pořídila :-)
    A gratuluji k výhrám.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  13. Kde seženu tak krásný kalhotky, prosím?

    OdpovědětVymazat
  14. Teda jako super nákupy, brala bych všechno :)

    OdpovědětVymazat
  15. to je mega new in, ale krásne veci:)) a gratulujem k obom výhram:)

    OdpovědětVymazat