Syoss Oleo Rich a můj nový Svatý grál!!! ♥

Ahoj krásky,
dnes jsem tady s dalším článkem. Původně byl sice v plánu úplně jiný, ale nemusíte se bát, ani o ten nepřijdete - bylo to "Spotřebováno"... jen tak mimochodem. Zatím ale ještě nemám nafocené fotky a moc se mi dnes do toho focení nechtělo, tak si dáme něco jiného. Každopádně chci říct, že mám velkou radost, že se tady na blogu shledáváme dál. I když článků je méně, neznamená to, že bych neměla o čem psát či mi chyběly nápady. Těch je popravdě až až a jediné co mi chybí je to, aby měl den 48 hodin, protože nevím jak vám, ale mě by to vyhovovalo opravdu o poznání více. A taky by to chtělo hromadu pořádného denního světla, protože jinak je to focení vážně boj. Nicméně, i když blog trochu strádá, aktivnější jsem určitě na Instagramu, takže pokud mě tam ještě nesledujete, tak šup, odkaz je ZDE a já se tam na vás už moc těším :)

No ale dneska to není vyloženě povídací článek, tak se půjdeme mrknout na to, co jsem si pro vás dnes připravila. Chci vám totiž říct pár mých poznatků a zkušeností s vlasovou kosmetikou. Konkrétně s řadou Supreme Selection Oleo Rich od značky Syoss. O této značce si můžete myslet cokoli. Můžete ji milovat, nenávidět, může vám být šumák. Já tuhle značku poprvé vyzkoušela před mnoha lety. Nevím, třeba deseti? Těžko říct, protože mám občas vážně mizerný odhad. Rozhodně jsem ale zbožňovala to jejich půllitrové maxi balení, které vážně vydrželo věčnost. Už si sice nevzpomenu, jakou řadu jsem používala, ale co si pamatuji, byla jsem vždycky spokojená. Potom z nějakého neznámého důvodu jsem zkoušela všechno možné, kdejakou značku která vás napadne, ale na Syoss nikdy nedošlo. Až zase loni, kdy jsem měla možnost otestovat řadu Full Hair 5. Šampon mě moc nenachnul a kondicionér ještě nemám spotřebovaný. Potom jsem zkoušela šampon proti lupům Anti-Dandruff a ten teda taky nebyl žádná sláva. A řadu Supreme Selection Oleo Rich jsem si právě nechávala nakonec. Tak se jdeme podívat jak teda dopadla.


Syoss Supreme Selection Oleo Rich

Oleo Rich je zdokonalená profesionální vlasová péče pro velmi suché vlasy se sklonem k třepení. Můžete se těšit na intenzivní olejovou regeneraci, lesklé, poddajné a výjimečně pružné vlasy. A hlavně na prvotřídní péči jako ze salonu, samozřejmě bez zatížení vlasů. Tolik oficiální popis, mrknem na to, co na tuto řadu říkám já.


Syoss Supreme Selection Oleo Rich - šampon

Musím říct, že tento šampon je fajn. Ačkoli obsahuje oleje, tak nemůžu říct, že by se mi po něm více mastily vlasy, to určitě ne. Spíš se drží svého standartu. V každém případě, ale jsou opravdu lesklé, pružné, poddajné a působí zdravějším dojmem. A také nejsou nijak zatížené, což rozhodně hodnotím maximálně kladně. Navíc co se týče tohoto šamponu, má nabízet šetrné, ale důkladné mytí, napravovat vlasové vlákno a hloubkově jej regenerovat až na buněčné úrovni. Což bych sice brala s hodně velkou rezervou, ale to, že jsou vlasy opravdu hydratované a zregenerované popřít nemůžu. Ráda jej tedy doporučuji a dodávám, že božsky voní!


Syoss Supreme Selection Oleo Rich - kondicionér

Kondicionér slibuje stejné benefity jako šampon a k tomu samozřejmě snadnou rozčesatelnost. Za sebe musím říct, že není špatný, to vůbec ne, ale spíš bych jej zařadila k průměru. Dělá to, co kondicionér dělat má, vlasy vypadají hezky, ale že bych už na dotek cítila něco vyloženě extra, tak to bohužel ne. Zkrátka mě sice neurazil, ale ani nenadchnul, proto bych po něm už asi nesáhla. Ale pokud vaše vlasy nevolají po extra péči, tak bude určitě stačit.



Syoss Supreme Selection Oleo Rich - maska

No a to nejlepší patří vždycky nakonec, takže vám představuju jednoho z mých objevů roku! Tuhle masku na vlasy jsem si totiž opravdu zamilovala. Totálně a doslova. Dodnes jsem si myslela, že se k mé oblíbené masce od značky Macadamia žádná jiná ani zdálky nepřiblíží, ale musím říct, že mě tento zázrak od Syossu neskutečně překvapil. Vlasy mám po ní opravdu nádherné - doslova! Vypadají maximálně zdravě, jsou lesklé, září široko daleko, jsou lehoučké, vzdušné, poddajné a na omak tak příjemné, že mám chuť své vlasy osahávat a "žmoulat" v rukou pořád! Takže pro mě ohromné překvapení, protože tohle se mým vlasům jen tak nepoštěstí. Rozhodně mám nového miláčka, nový Svatý grál a objev roku a jestli vám můžu něco doporučit, tak tohle, protože je to vážně pecka!


No a to je k řadě Oleo Rich od Syoss už všechno. Nejlepší je jednoznačně maska, ta je božská, pak následuje menší mezera a za ní je šampon, který je rozhodně fajn, ale znám i lepší a jako nejslabší článek této řady vidím kondicionér. Pokud tedy uvažujete nad touto řadou, zvolila bych jen šampon a masku, kterou bych zkrátka používala místo kondicionéru. Vlasy totiž nijak nezatěžuje, tak bych v tom problém určitě neviděla. Celkově mi přijde tato řada jako podařená, tedy když nad kondicionérem přivřu oči a nasaju raději tu božskou vůni, kterou se tato řada pyšní. Takže jo, za mě jo, jděte do ní. A určitě mi o tom pak nezapomeňte napsat, však už to znáte. Jestli jste ji už zkoušeli, určitě mi napište jestli vám seděla nebo ne, stejně tak dejte vědět jestli jste od Syoss zkoušeli cokoli jiného a jestli to bylo fajn nebo to stálo za prd. A jestli od nich teprve plánujete něco vyzkoušet, tak napište, co to bude. Já se pro dnešek loučím a těším se zase na příště. Tak ahoj a...

Mějte se krásně.... Lucy :)


23 komentářů

  1. Syoss je nejlepší značka EVER, zamilovala jsme si jejich šampon proti lupům který mi opravdu pomohl a mrknu po té masce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska je boží :) já určitě časem zkusím i jiné jejich šampony, hlavně ty z profesionální řady :)

      Vymazat
  2. Tak toto vyzerá naozaj perfektne. Syoss mám naozaj veľmi rada.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  3. Od Syoss mám kondicionér, můžeš ho najít na mém blogu La vie est belle :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tato značka nesedí, ale recenze vypadá parádně. Díky moc za tip.

    Zvu tě k mé soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2016/01/lednova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty půllitrové šampony taky neoslovily, tento kupodivu jo, jinak jsou kondicionéry nic moc, ale ta maska je vážně parádní :)

      Vymazat
  5. Já od Syoss používám lak na vlasy a jsem spokojená. Hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mě se zdá, že lak na vlasy od nich někde mám. Obvykle stylingové přípravky vůbec nepoužívám, ale tak si říkám, proč jej nevyhrabat a nezkusit, že? :)

      Vymazat
  6. Ja mám tiež skúsenosti zo značkou Syoss ale skôr také netrálne. Zaujala ma však tá maska o ktorej básniš, tak ju najbližiše vyskúšam. :) Som zvedavá! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já musím říct, že Syoss jsem vyzkoušela před pár lety jednou (nějaká černá řada to byla:D) a velice mě zklamal.. každopadně, po přečtení jistě sáhnu minimálně po masce ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám pocit, že ľudia Syoss buď milujú alebo im vôbec nevyhovuje. Ja určite patrím do tej prvej skupiny, heh. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článeček, Lucinko... :-) Mnooo, co se této značky týče, tak s ní nemám žádné zkušenosti. Někdy loňský rok jsem chtěla vyzkoušet řadu proti padání vlasů způsobené jejich lámáním, ale nakonec jsem vždycky koupila nějaký šampon jiné značky (nejčastěji Ultra Doux od Garnier, se kterým mé vlasy nechtěly kamarádit), a teď mám zase na takový šampon kratší vlasy (po ramena) takže nevím, jaký smysl by to mělo. :-) :-D Ale až mi dorostou, tak ho asi už fakt vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už chci dlouho zkusit nějaký Ultra Doux od Garnier :)

      Vymazat
  10. Já jsem s právě před nedávnem pořídila masku a šampón a miluju ho taky moc! :) Teď mají v Tetě akci, 60 Kč za kousek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) No já si budu masku kupovat opakovaně, v tom už mám naprosto jasno :)

      Vymazat
  11. Moje zkušenosti se šampony Syoss nejsou úplně pozitivní (i když třeba styling má tahle značka dobrý), ale na tu masku jsi mně vyloženě nalákala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, jestli u nich něco fakt stojí za to, tak tato maska každopádně :)

      Vymazat
  12. Mam celkem rada jejich sampony.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych chtěla z této řady zkusit ještě ten na objem, ten mě láká :)

      Vymazat