Síla skrytá ve vůních

Ahoj krásky,
možná jste jste si všimly, že blog má po nějaké době opět nepatrně změněný design. Zmizela růžová barva a nahrazena byla jen kombinací černé, šedé a bílé, což mi přijde čistější, přehlednější a svým způsobem i dospělejší, tak snad se vám výsledek líbí a je trefou do černého.
Pokud se ptáte na důvod změny, tak má odpověď je ta, že jisté změny a sem tam svěží vítr je v životě potřeba, protože i my sami nezůstáváme stále stejní, ale pořád se vyvíjíme, rosteme a posouváme se. A stejně tak je to i s blogem. Nicméně jakékoliv další návrhy jak na vzhledu zapracovat jsou vítány.



Ale přejděme k dnešnímu článku. Před časem mi přišly k testování dva nové parfémy značky Santini. Někteří z vás si ji možná pamatují z loňska, kdy se na trhu objevily parfémy inspirované fenoménem Fifty Shades. Ano, značka Santini tehdy uvedla na trh dámský parfém s názvem Anastasia a pánský s názvem Christian. Článek o nich si můžete přečíst ZDE. Já jen dodám, že parfémy byly rozhodně maximálně podařené a i když mi Anastasia zpočátku nevoněla, nakonec jsem jí propadla a minulý týden, kdy jsem poprvé viděla film 50 odstínů šedi (ano, stydím se jak jsem byla doteď pozadu), ve mě začala hlodat touha si vůni pořídit znova, jak se mi po ní zastesklo. Jinak do filmu jsem se úplně zamilovala a hodlám si přečíst všechny knížky z této série a šíleně se na to už teď těším.

Ale přejděme k vůni úplně nové. Santini totiž přichází s novinkou a to s vůní Sia pro ženy a s vůní Giome pro muže.


Sia

Vůně Sia by se měla podobat vůni La Vie Est Belle od Lancome, což je celkem odvážné tvrzení, ale podle mě to tak naštěstí není. Proč naštěstí? Protože nevím jak vy, ale já příliš nefandím vůním, které se opírají o to, že se inspirovaly u své slavnější kolegyně. Nicméně vůni La Vie Est Belle od Lancome jsem měla a když si vůni obou porovnám, opravdu mi nepřijdou v žádném případě stejné a dokonce ani nijak zvlášť podobné. La Vie Est Belle mi přijde hodně něžná, křehká, elegantní vhodná pro romantičky, které v sobě i přes svou citlivost mají neuvěřitelné množství ženské síly a rozhodnosti. Zatímco Sia je pro mě bojovnice od prvního přičichnutí, což mému naturelu sedí o poznání více.

Oficiální popis říká, že je to vůně charakterizující ženu se smyslem pro vkus, která má svůj vlastní styl života a obklopuje se krásnými věcmi. Žena zahalená do vůně Sia vcházejíc do sálu s křišťálovými lustry okamžitě poutá pozornost všech gentlemanů. Pečlivě vybrané květiny pro tuto kompozici promítají do vůně energii, radost, probuzení jara a začátek něčeho nového. Vůně se otevírá vůní magnólie, která symbolizuje mládí a krásu. Bílé květiny spolu s pačuli doprovází tuto smyslnou kompozici. Vůni uzavírají pralinky a sladká vanilka. Toto elegantní složení vyvolává pocit štěstí a úsměv na tváři.


Složení

Hlava: magnólie, mandle

Srdce: kosatec, pačuli, bílé květiny

Základ: vanilka, fazole tonka, cukrová vata, pralinky

Popis zní dobře a složení také tak, co myslíte? Faktem je, že vůně Sia určitě není pro každého. Je silná, výrazná a dost nepřehlédnutelná. Jak už jsem zmiňovala, Sia je pro mě bojovnicí od prvního okamžiku. Je vznešenou královnou. Zná svou hodnotu, svou cenu a má pro strach uděláno. Rozhodně se nebojí vyčnívat a odmítá jít s davem. Na první pohled nepůsobí nijak křehce, ale když se jí přiblížíte a pochopíte ji, dojde vám že pod tou slupkou je princezna, která hodlá prožít život jako v pohádce. A ač působí, že je sakra náročná, tak tím nejcennějším jsou pro ni úplně obyčejné věci o kterých sní každý z nás. Tak nějak na vůně Sia působí na mě.

Co bych u ní určitě chtěla vyzdvihnout je výdrž, protože ta je opravdu neuvěřitelná. Málokdy narazím na vůni, která drží jako přibitá a voní vpodstatě celý den. Za to určitě palec nahoru. Taky se mi moc líbí lahvička. Je jednoduchá a přesto působí vznešeně. Pokud jde o balení, tak vůně má 50 ml a stojí 1290 Kč, což je sice trochu víc, ale jednak je potřeba si dělat radost a rozmazlovat se a jednak tu budou co nevidět vánoce, takže proč se neodměnit aspoň o nich, že? Jinak pokud bych se měla řídit ročním obdobím, tak mi přijde nejvhodnější právě teď na podzim a poté na zimu. Vůni Sia seženete ZDE.


Giome

A přejděme k vůni pro muže. Nevím jak to máte vy, ale ne každá pánská vůně je můj šálek čaje a ne z každé se mi podlamují kolena. Ale vůně Giome je zrovna ta, díky které se mé nohy vratkými opravdu stávají. Inspirovaná byla vůní Chanel Allure Homme Sport, což tentokrát posoudit nemůžu, protože tuhle pánskou vůni neznám, ale pokud do tak je, tak předlohu vybrali rozhodně luxusní.

Oficiální popis je následující. Giome je svěží, sportovně laděný pánský parfém. Je to vůně pro sportovně založené muže, která jim dodá pocitu přitažlivosti. Bude z nich vyzařovat energie a harmonie a podpoří jejich smysl pro fair play. Svěží kompozice mandarinky s pomerančem a vetiverem, povýšená o neroli - jednu z mála květinových složek pánských vůní. Celkový dojem vůně Giome je dřevitý po suché notě cedru s jemně kořeněným podtónem černého madagaskarského pepře. Navozuje představu slunce, síly a větru cuchajícího vlasy.


Složení

Hlava: mandarinka, bergamot, koriandr, pomeranč, neroli, křišťálový akords

Srdce: tonka, bílé pižmo, ambra

Základ: cedr, vetiver, černý pepř

A pokud vůni hodnotím já, tak nemohu jinak než v superlativech. Jestli hledáte vůni pro opravdového muže, hrdinu plného síly, odvahy, touhy a vášně, tak s touto vůní určitě nešlápnete vedle. Přesně tak nějak v mých představách voní muž, před kterým se nebojím být sama sebou. Přesně ten, před kterým samou touhou odhazujete svou masku, ať už je jakákoli a netoužíte po ničem jiném než aby navždy patřil do vašeho života a vy se každý den mohla probouzet po jeho boku a večer zase usínat v jeho náručí. Přesně takhle totiž voní muž, který má takové charisma, že stačí aby se k vám přiblížil a vám zničeho nic leží kalhotky u kotníků. Aspoň podle mě. Věčná škoda, že s přítelem už nejsme spolu, protože tahle vůně je afrodiziakum jako blázen. Takže jej asi budu muset darovat jinému muži v mém okolí. No uvidíme. Každopádně balení je opět krásné. Minimalistické a přesto na úrovni. Vůně má 50 ml, stojí 1290 Kč a koupíte ji TADY.


Tolik tedy k novým a rozhodně vydařeným vůním značky Santini Cosmetics. Obě mohu s klidem doporučit s s významným pomrkáváním dodávám, že ta pánská mi padla do nosu o něco více než ta dámská, která je ale každopádně také skvělá a kterou teď používám denně, protože mě zkrátka aktuálně hodně baví. Ale aby jste neměli pocit, že se loučím, tak upozorňuji, že to dneska ještě není tak úplně všechno. Ještě je před námi vyhlášení vítězky Giveaway o kabelku z eshopu KabelkyZeSvěta.cz. Účast v Giveaway byla opravdu hojná a soutěžních komentářů bylo rozhodně požehnaně. Ne všechny sice splnily podmínky, ale i tak je číslo 118 opravdu úctyhodné. Takže je jasné, že losoval Random a na koho se tedy usmálo štěstí? Tentokrát na Marťu Burdovou, které tímto moc moc moc gratuluji a už žhavím svůj email.


Vy ostatní ale určitě nemusíte být smutní, už je v plánu další Giveaway, která sice nebude o kabelku, ale i tak snad potěší. A pro ty z vás, kterým se kabelka ať už tato nebo jakákoli jiná ze stránek KabelkyZeSvěta.cz líbila, budu mít v příštím, tentokrát outfitovém článku dokonce slevový kód na nákup, takže pokud by jste nějakou kabelku ze zmíněného eshopu chtěli, určitě si nenechte příští článek ujít. Já se pro dnešek ale už loučím a těším se na vaše komentáře. Určitě mi nezapomeňte dát vědět, jestli značku Santini znáte, jestli jste už nich už nějaký parfém vyzkoušeli a jak jste byli spokojení. A klidně mi i připište, jaké vůně jsou vaše nej. Tak zase na příště... Ahoj a...


Mějte se krásně... Lucy :)




6 komentářů

  1. Lucinko, těmi parfémy jsi mě dost navnadila, hlavně těmi 50 odstínů šedi. Loni jsem vyhrála v jedné soutěži zrovna ten pánský Christian, který jsem dala mému drahému k vánocům :-) Tak, zvažuju, že bych si pro sebe pořídila tu Anastasii + ty dva, o kterých je ve článku hlavní slovo. Jinak, co se týče filmu a knih, tak film jsem viděla na Valentýna v kině, nedávno už i stažené s dabingem, ale ten to celé zazdil, takže budu stahovat znova, ale s titulkama. Prostě, někdy by měl být dabing zakázaný. A konečně jsem si po největším šílenství půjčila v knihovně první díl 50 odstínů šedi, takže se už moc těším, až ji asi už o víkendu začnu číst... :-) A je mi jako šumák, že to někteří čtenáři berou jako odpad. A moooooc děkuji za výhru, jako, nemůžu tomu uvěřit :-D Se zblázním, asi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nemáš zač Marti :) Na knížky se taky moc těším, Chtěla bych si je nadělit k Vánocům, ať se mám taky na co těšit :)

      Vymazat
  2. Gratulujem víťazke. Vône vyzerajú zaujímavo a podľa zloženia určite i super vonaju.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pánská je božská :) Dámská je taky super, ale ta pánská je prostě bomba! :)

      Vymazat
  3. Pekná recenzie, ďakujeme, parfémy vyzerajú zaujímavo

    OdpovědětVymazat