Spotřebováno: Srpen 2015

Ahoj krásky,
myslím že je čas ukázat vám své spotřebované produkty z měsíce srpna. Už nějakou dobu doma syslím prázdné obaly. Chuť je vyhodit se stupňuje a proto sepsání tohoto článku už nechci odkládat. Vyhazování nepotřebných věcí a odpadků mi vždycky přináší úlevu a i když se mi dnes do psaní zrovna dvakrát nechce, tak vím, že stejně budu nakonec ráda, že jsem se k tomu dokopala. Pojďme tedy na to :)



Balea Professional Balzám na vlasy Glossy Braun Spülung
- pro přirozeně hnědé nebo barvené vlasy

Tento kondicionér mám ráda a čas od času se k němu vracím. Jsem s ním totiž pokaždé spokojená. Vlasy mám díky němu jemné na dotek, snadno se rozčesávající a lesklé. Velké plus pro mě je, že neobsahuje silikony, Místo toho má v sobě barevné pigmenty pro oživení hnědé barvy vlasů, extrakt z henny a UV filtr. Rozhodně jsem jej tedy ani tentokrát neměla naposledy a určitě si jej koupím znovu. A vám jej moc ráda doporučuji.

 Syoss Anti-Dandruff - šampon proti lupům

Tento šampon mi přišel od značky Syoss na testování. Jelikož ale lupy nemám, tak sem nemohla úplně posoudit, tak proti nim funguje. Ale měl by eliminovat 100% viditelných lupů a předcházet jejich opětovnému vzniku. Každopádně zbytek zhodnotím moc ráda. Co se mi líbí je, že má posilovat pokožku hlavy, což je věc, která se určitě hodí. Navíc i velké balení mi přijde fajn, protože je to prostě praktické a člověk nemusí myslet na to, že mu už zase dochází šampon. To je všechno super, ale mé vlasy jsou prostě dost problematické a jen tak něco jim nesedne. Nejen že se mi teď mastí jako o život a dost padají, ale celkově mi dělají hromadu starostí. V poslední době si uvědomuju, že silikony jim opravdu nesvědčí, proto se těším, až všechny silikonové šampony spotřebuji a budu ke svým vlasům zase víc šetrná. Protože pokud jde o tento šampon, tak mé vlasy nijak nenadchl. Ano, vlasy umyje a krásně voní. Ale to je všechno, žádný benefit navíc jsem neobjevila. Ale pokud máte lupy, třeba vám pomůže se jich zbavit. Proč to nezkusit, že?


Soraya Beautiful Body Celebrity - tělové mléko

Popravdě tuhle značku vůbec neznám. Na internetu jsem zjistila, že by měla být k dostání v Lidlu a to je asi tak všechno. Každopádně Lidl nemám úplně pod nosem, tak nakupuji jinde a v tomto případě mi to vůbec nevadí. Jediné, co se mi na tomto tělovém mléku líbí je ten obal. ten je prostě úžasný. Krásný, roztomilý, úplně "ňuňu", ale zbytek už bohužel není nic moc. Spíš nic než moc. Tělové mléko sice obsahuje třpytky, což je milé, ale jsou celkem velké a tak to vypadá trochu blbě. Hydratace je naprosto mizerná, sice se mléko dobře vstřebává, ale výsledek je, jako bych se ničím nenamazala. No a co se týče vůně, tak je to bída. Ona to není ani tak vůně, jako spíš chemický zápach. Naštěstí ale není nijak silný a po vstřebání jej necítíte, ale i tak je nepříjemný. Za mě jej tedy určitě doporučit nemůžu :(

Alverde Tělové máslo - zimní limitka Vanilka- skořice

Tělová másla miluji, mám pro ně slabost, protože jestli něco pokožku opravdu vyživí, promaže a hydratuje, bývají to právě tělová másla. A tak jsem měla radost, že jsem od ségry dostala tohle mini máslíčko ze zimní Alverde limitky, kterou ulovit byl celkem oříšek. V každém případě jsem si máslíčko oblíbila, protože bylo vážně skvělé. Vůně byla příjemná a vlastnosti také. Konečně jsem si nepřipadala jako rozinka a měla jsem pokožku krásně vyživenou a neskutečně příjemnou na dotek. Navíc Alverde je přírodní kosmetika, takže přírodní složení je samozřejmostí, což je další z věcí, které si cením. Určitě bych jej tedy doporučila, bohužel ale šlo o limitku, kterou už neseženete, ale myslím, že i jiná tělová másla od Alverde by mohla být fajn.

Ziaja Krémové sprchové mýdlo Kokos

Ach... Já a vůně kokosu... Jak jste možná v nedávném článku zaznamenali, tak vůni kokosu miluji k zbláznění. Takže je jasné, že bych asi neměla být zklamaná. A opravdu nebyla. Ani trochu! Vůně je neskutečně příjemná, vůbec nepůsobí chemicky a člověk se jí nemůže nabažit. A i sprchový gel celkově je super! Krásně pění, nijak pokožku nevysušuje, naopak ji hydratuje a díky velkému balení vydrží zatraceně dlouho. Navíc změkčuje, vyhlazuje a zpružňuje pokožku a nenarušuje přirozené pH. Určitě jej tedy mohu s klidem doporučit.


Yves Rocher Revitalizační micelární voda

No já nevím, pokud jde o micelární vody, tak jsem jejich milovnice a odličuju se jimi moc ráda. Celkově jim dávám přednost před čímkoli jiným. Ale tahle micelárka mi vůbec nesedla. Na můj vkus prostě odličovala mizerně, naprosto mizerně. Než jsem se s její pomocí odlíčila, měla jsem pocit, že uběhly snad tři dny. Přitom si právě na micelárkách cením rychlosti, toho, že je člověk odlíčený skoro jedna dvě. Tento případ to ale tedy nebyl, což mě mrzí, protože výrobky Yves Rocher mám ráda. Jediné za co bych ji pochválila je to, že mi nedráždila oční okolí a ani nijak nevysušovala a nestahovala pleť. Jinak ji ale chválit opravdu nemůžu, vážně se mi s ní odličovalo špatně. Ještěže jsem měla jen vzorek, který byl přibalený k časopisu Žena a život.

Clinique Moisture Sugre Hadratační gelový krém

Tady už ale opět můžu něco pochválit. S tímto krémem od Clinique jsem byla totiž opravdu spokojená, až je mi líto jak rychle jsem to cestovní balení spotřebovala. Tento krém má gelovou konzistenci, takže je lehoučký a přitom stále krásně hydratuje. Sice je vhodný pro všechny typy pleti, ale na zimu by mi asi úplně nestačil. Ovšem na léto byl úplně dokonalý a myslím, že by mi seděl i teď na podzim a samozřejmě i na jaře. Kromě skvělé hydratace navíc vyhlazuje jemné linky a zklidňuje a osvěžuje pleť. Pokud vás zajímá složení, tak obsahuje glycerín, který zvlhčuje pleť a zabraňuje jejímu vysoušení, potom Ostropeřec mariánský, který vypíná pleť a zanechává ji hladkou, dále Čajovník čínský, který podporuje ošetření pleti a zmírňuje projevy akné, pak Aloe Vera, které má zklidňující a hojící vlastnosti a zvlhčuje pleť a nesmím zapomenout ani na kofein, který stimuluje pleť. Takže rozhodně slibné složení. Za sebe mohu krém určitě doporučit.

Essence Mattifying Cleansing Gel (Matující čistící gel)

Tak z tohoto gelu jsem si na zadek tak úplně nesedla. Nebyl vyloženě špatný, na ranní čištění pleti byl fajn, ale ničím mě neohromil. Už jen balení je nepraktické, chybí mi pumpička, se kterou se člověku mnohem lépe manipuluje. Když ji čistící gel nemá, tam mě nebaví. Otravuje mě to, že si jej vymáčknu z tuby víc než je potřeba, že jej mám všude a že je tuba celá zapatlaná. Takže za tohle určitě mínus. Pokud jde o čištění pleti, tak jej považuju za průměr. Ano, něco s ním vyčistíte, ale úplně dokonalé to nebude. Make-upu se nezbavíte určitě. Nebo takhle... něco samozřejmě smyjete, to ano, ale bez dalšího produktu na odlíčení se neobejdete. A to že by matoval... to mi nepřišlo, možná jen chvíli, ale určitě vám pokožka nevydrží s tímto gelem matná ani hodinu. Aspoň má pleť to nedala. Proto za mě spíš ne, nedoporučuji.


Essence - Krém na ruce - limitka banán/čokoláda

K používání krému na ruce se musím občas nutit, poctivě se mažu jen večer před spaním a jinak to flákám. Proto je důležité, aby mě krém bavil a něčím mě zaujal. Krémy od Essence bývají obvykle super. Mají hezké obaly, kolikrát i úžasné vůně a hydratují skvěle. No a i tento krém byl fajn a řekla bych, že mu nemám co vytknout, snad jen to, že se mi vůně časem převoněla a už jsem se těšila, až jej spotřebuji. Jinak byl super a o mé ruce se staral skvěle. Krémy od Essence obecně bych klidně s klidem doporučila asi všechny.

Pantene Keratin Repair Oil - Vlasový olej

Různé vlasové oleje zažívají velký boom a tak člověk stále zkouší nové a nové. Tento od Pantene mi vydržel dlouho. No přes půl roku určitě, takže už můžu posoudit jak moc mi vyhovoval. A verdikt? No... neurazí... nenadchne. Říkám to nerada, ale je to tak. Nešlo o žádný extra zázrak, který by mi vlasy nějak zaceloval nebo se o ně staral, aby se nelámaly a netřeply, toho jsem si totiž opravdu nevšimla. Před létem muselo jít díky roztřepeným konečkům dolů hned několik centimetrů, takže v tomto bodu se chlapec tedy nevytáhl. Ale abych jej i pochválila, tak vlasy s jeho používáním vypadaly celkem pěkně a i zdravě, ale jak jsem naznačila, žádný zázrak to nebyl, proto já osobně si příště pořídím jiný.

Dove Invisible Dry - antiperspirant

No, další oříšek... Já nevím proč, ale antiperspiranty od Dove mi většinou nesedí. Často mi v podpaží tvoří cucky a drolí se, což se mi třeba s oblíbenými Adidasy nikdy nestalo. Ale na druhou stranu, tohle byl asi ten nejlepší antiperspirant od Dove, který jsem kdy měla. Sice nechránil před pocením na 100%, ale snažil se. Stejně tak vůně byla fajn a i pověstného drolení bylo málo. Stejně tak chválím, že opravdu nedělal fleky na oblečení. Přesto mě až tak neohromil a znovu si jej nekoupím.


Avon Sunshine Kiss - toaletní voda

Tuhle vůni jsem si pořídila právě na léto společně se stejným tělovým sprejem. Těšila jsem se, že si tuto vůni zamiluju a nebudu ji chtít dát z ruky. Je květinově-mořská s tóny karamboly, plumérie a mošusu, což mi znělo slibně. Ale opak je pravdou. Zpočátku mi sice opravdu voněla. Byla krásná, jemná, nic silného. Ale časem mi začala lézt na nervy a nevoněla mi vůbec. Stala se pro mě tuctovou voňavkou, kterou jsem používala "aby se neřeklo" a abych se jí co nejdřív zbavila. Takže pro mě to byl, co se týče vůní, největší krok vedle za poslední roky. Škoda...


Essence Floral Grunge - lak na nehty

Tak a letošní léto jsem se rozloučila se svým nejoblíbenějším lakem na nehty vůbec. Prostě mi chudáček došel a už byl tedy k ničemu. Každopádně jeho odstín jsem naprosto milovala. Hlavně na léto to byla úplně dokonalá barva, která se Essence neuvěřitelně povedla. Love it!!! :)

Maybelline Colorama Brocades - lak na nehty

Opět prázdný lak na nehty, který bylo na čase vyhodit a se kterým se mi loučilo horko těžko. I tohoto brokátového miláčka plného třpytek jsem zbožňovala.

Saloos - Bio Karité 100% Bambucké máslo

Musím se přiznat, že jsem tento produkt nespotřebovala celý. Bohužel mi prošel zárukou a já nechtěla nic riskovat. V každém případě jsem jej používala hlavně k regeneraci pokožky a v zimě na hydrataci. Jen jsem jej někam založila, zapomněla na něj a našla jej prošlý až při stěhování, což mě moc mrzí, protože šlo o fajn produkt, který můžu doporučit a který si ráda koupím znova.


Tak, ze spotřebovaných produktů to už máme všechno. Možná jste si všimli, že jsme se nesli v trochu negativním duchu a že jsem toho moc nepochválila. Ale i to se stává, ne vždycky produkty sedí a ne vždycky je s nimi člověk spokojený. Určitě to znáte sami. A proto mi dejte vědět, jestli jste některý ze zmiňovaných produktů zkoušeli a jak sedl vám. A jestli jsem vás naopak na něco nalákala, určitě mi dejte vědět na co. Já se na všechny vaše komentáře už moc těším a znovu připomínám aktuální Giveaway :) Tak užívejte víkend, podzim a...


Mějte se krásně.... Lucy :)




42 komentářů

  1. Láká mě kondicionér na hnědé vlasy :) Micelárku jsem měla taky a hrozně mě štvalo, že neodličovala, ale byla mi příjemná na pleti a přišlo mi, že po ránu mě hezky probudila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu kondicionéru doporučuju i šampon ze stejné řady, obojí je super a mám je moc ráda :)

      Vymazat
  2. Ziaja krémové sprchové mydlo by som brala....tiež mám veľmi rada kokos ;-)

    Rada by som, Ťa pozvala na môj blog, kde prebieha Moja prvá giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. ten krém od essence jsem měla a taky mi nevyhovoval a antiperspirant od dove to samé :/ :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem sama komu to nesedí :)

      Vymazat
  4. ZIAJA kokos vyzerá fakt super :) Ale tie laky? Proste waaaau :) škoda že sa minuli :(

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Syoss milujem ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zbožňuju z jejich barev na vlasy odstín Sladká bruneta, ten je nej :)

      Vymazat
  6. Krémy od essence já přímo miluji. :) Také jsem měla tento vzoreček Yves Rocher a mě zase naopak vyhovovala :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy od Essence jsou skvělé, těším se na nějakou další jejich limitku krémů :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Bale kondicionér mám také ráda, neřekla bych, že za tu cenu, bude tak dobrý.
    pimpleworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, hodně mě překvapil a je to snad jediný kondicionér ke kterému se vždycky vracím :)

      Vymazat
  9. Ten čistiaci gel od Essence ja zase môžem, nedám naň dopustiť a pleť sa s ním mastila až po omnoho dlhšom čase ako pri iných takýchto produktoch :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, mě bohužel tyto produkty nepomohly nikdy žádné :(

      Vymazat
  10. Pěkné spotřebováno. Já momentálně používám ten olej od Panthene a mám na něj stejný názor. Prostě žádný zázrak ale šmejd také ne, příště holt sáhnu po jiném

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, nic extra to není a chybět mi určitě nebude :)

      Vymazat
  11. Škoda, že jsi na bio karité zapomněla, protože je fakt super. Nejvíc ho používám v zimě :)

    Bio aroma roll-on Sladké spaní

    OdpovědětVymazat
  12. Kokos od Ziaji vypadá moc dobře. Ke krémům na ruce se taky musím dokopat. :D
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já krémy na ruce používám pravidelně snad jen na noc :D

      Vymazat
  13. Měla jsem tělové máslíčko Alverde a bylo výborné, doufám, že letos přijde tahle značka s nějakou další povedenou limitkou máslíček:-) Pak micelárku YR, ta byla jako dárek k časopisu a sama bych si ji rozhodně nepořídila, protože přesně jak říkáš, odličovala velmi, velmi špatně. No a toaletku od Avonu, i tam souhlasím, dost brzy se mi převoněla, takže jsem na ,,letní vonění,, využila necelou třetinu a zbytek mám na poličce a přemýšlím, jestli se k ní příští léto vrátím nebo se jí mám zbavit už teď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že máme stejné názory. Ta vůně od Avonu mi teď už nevoní vůbec. Mám ještě tělový sprej a vzala jsem si ho do práce s tím, že tam ho snad spotřebuju. Mám to tam dobré dva týdny a použila jsem jej asi třikrát :D

      Vymazat
  14. Ty brďo, já jsem asi jediná blogerka, co má úplně minimální kosmetickou spotřebu jak tak na to koukám :DDD
    Balea šampon miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zase byla za minimální spotřebu i ráda, ale mám toho tolik, že to spotřebovávám, abych to nemusela vyhazovat :D a to ještě něco rozdávám :) Já se hlavně těším, až nebudu mít tolik věcí "do zásoby". Od všeho myslím stačí max 1 kus :)

      Vymazat
  15. Malé balení micelárku YR jsem měla taky a za mě s odličováním taky hrůza. Sundala řasenku z řas, ale vpila se mi pod oči, takže to nešlo vůbec sundat, musela jsem vzít jiný odličovač

    OdpovědětVymazat
  16. Brocades lak jsem milovala, lakovala jsem ho pořád, proto jsem ho velice rychle vypotřebovala a je mi po něm moc smutno :(
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  17. Šampon i kondicionér mě zaujal... Jelikož mě trápí lupy, a vyzkoušela jsem už hodně šamponu, tak bych ráda vyzkoušela i ten Syoss, a mám ten dojem, že mají dva druhy. poslední dobou mi vlasy dělají psí kusy, děsně se mi mastí a padají... Už fakt nevím co na ně použít :-/ Takže, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Marti, mají dva druhy :) Jinak mě se teď taky mastí vlasy až hrůza. Nikdy dřív jsem to tak neměla. Mamka říká, že to mám ze stresu a možné to je no :( Tak snad budu mít toho stresu brzy co nejméně :)

      Vymazat
  18. Syoss sprchové gély sú fakt skvelé, bohato penia, pekne voňajú a zdá sa mi, že pokožku nevysušujú takmer vôbec, podobne aj Cien sprcháče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Cien slyším samou chválu, budu je muset vyzkoušet :)

      Vymazat
  19. Od Ziaja jsem zatím nic neměla, ale hodně lidí si chválí, tak možná někdy zkusím :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetika Ziaja je fakt super. Měla jsem už všelicos a za sebe doporučuji, i když je pravda, že i tam jsem narazila na produkty, které mě nenadchly a já se musela do jejich používání doslova nutit (tělové mléko kakao, které se špatně vstřebávalo a zanechávalo na pokožce mastný lepivý film, takže jsem to cítila ještě pár hodin po použití). Ale tohle se může stát s jakoukoliv kosmetikou, že nesedne každý produkt od výrobce.

      Vymazat
    2. S kakaovým máslem jsem měla stejný problém, ale zase na zimu i přišlo i fajn, že jsem měla pocit, že jsem vážně pořádně natřená :) ale jindy než v zimě si ho neumím představit, to fakt ne :(

      Vymazat
  20. produkty Ziaja mám moc ráda, ty vůně jsou dokonalé :)

    TAG:10 things U didn´t know about me

    OdpovědětVymazat
  21. Ten kokosový sprchový gel musí být úžasný!! :O ♥ a také mě dost láká ten kondicionér pro hnědé vlasy.. :) ^^
    Muj blog -> Terithebutter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosový gel určitě zkus a i ten kondicionér můžu jedině doporučit :)

      Vymazat