Ampleon: Košile pro sexy muže + info jak to bude s blogem dál :)

Ahoj krásky,
dnes tu mám opět recenzi z trochu jiného soudku než je na blogu obvykle zvykem. No a vlastně pro vás mám i vyhlášení vítězek Giveaway o láhve My Bottle a také nějaké další info z mého soukromí a děje na blogu. Ale vezmeme to hezky postupně.

Tím nejhlavnějším, co bych vám dnes ráda ukázala je košile ze stránek Ampleon.cz. Proč zrovna košile? Protože tento eshop se na košile přímo specializuje, přesněji řečeno na pánské košile. Není to totiž tak dávno co mi od nich přišla nabídka na recenzi některého produktu z jejich nabídky. Sice mě trochu zarazilo, že oslovují zrovna mě, protože já osobně pro jejich produkty nemám jako žena až takové využití, ale řekla jsem si proč neudělat některému muži ze svého okolí radost.


No a protože můj přítel (dnes bohužel již expřítel) košile nenosí, padla volba na mého brášku. Poslala jsem mu tedy odkaz na eshop a požádala jej, ať si vybere košili, která se mu líbí, že ji bude ode mne mít jako dárek a že by jsme nafotili i menší outfit post. Ale samozřejmě co čert nechtěl, nevyšlo to tak, jak jsem si představovala. Košile mi sice dorazila někdy po dvacátém srpnu, ale od té doby se toho bohužel v mém životě událo tolik, že jsem na focení outfit postu neměla čas buď já nebo bráška. Jenže na zveřejnění recenze je už nejvyšší čas, tak jsem se dala na menší improvizaci či spíš slevila ze svých představ a nároků. Snad to tedy pochopíte a bez outfit postu se tentokrát obejdete.


Pojďme si ale pro začátek představit onu zmiňovanou košili. Brášku totiž zaujala hnědobílá kostkovaná košile značky Styleover. Zatím ji sice ještě naživo neviděl a nezkoušel, protože bydlíme každý jinde, ale já ji už přesto stihla podrobně prozkoumat. Takže jsem ji neváhala rozbalit a zjistit jak je na tom třeba s kvalitou. A musím říct, že ta mi opravdu udělala radost. Košile je ze 100% bavlny a kvalitou patří k tomu nejlepšímu co se mi, co se týče košil, dostalo kdy do rukou. Což je co říct, protože v době, kdy jsem studovala jsem měla praxi v prodejně s pánskou a dámskou konfekcí, kde pochopitelně nechybělo několik metrů regálů plných kvalitních pánských košil. A kam až má paměť sahá, tak tyhle košile je kvalitou dle mého opravdu snad i převyšují, z čehož mám velkou radost, protože uznejte samy, je celkem trapas někomu dát jako dárek kus nekvalitního hadru.


Proto co se týče kvality, dávám palec nahoru a usmívám se od ucha k uchu. Jinak i celkové provedení se mi hodně líbí. Střih Slim Fit je totiž štíhlejší a tak krásně zdůrazní postavu a navíc je aktuálně i modernější než střihy klasické, které dle mého působí až dědečkovským dojmem. Taky mě zaujaly krásné detaily, které košile má. Základ je tedy bílo-hnědý károvaný vzor, který je zpestřený tím, že vnitřní límec a manžety mají červeno-bílo-modrý kostkovaný vzorek, což vypadá moc pěkně. Stejně jako vnitřní látka s modrými ornamenty, které sice při běžném nošení neuvidíte, ale parádně vypadají v každém případě.


Jinak pokud jde o celkovou nabídku košil, které eshop Ampleon.cz nabízí, tak je opravdu velmi široká. Kromě značky Styleover nabízí i značku Pontto a Giorgio di Mare. Proto můžete vybírat z opravdu nepřeberného množství košil. Na výběr jsou kostkované, kárované, bez vzoru, s výšivkou a hlavně vás čeká i vybírání z velkého množství barev, což je určitě fajn hlavně v případě, že třeba nějakou konkrétní barvu sháníte. Ceny jsou sice malinko vyšší, třeba ta z dnešního článku stojí 1599,- ale rozhodně cena odpovídá kvalitě a proto je to investice, která se vyplatí.



Z čeho by jste ještě mohli být nesví je výběr správné velikosti, ale určitě není potřeba se bát, stačí přeměřit některou z košil, kterou má dotyčný muž doma, porovnat s tabulkou velikostí a máte po problému. Jedinou nevýhodou zatím je, že eshop Ampleon.cz teprve začíná a proto je výběr velikostí zatím omezený na velikost L a XL, ale už jsem se na tuto problematiku ptala a bylo mi přislíbeno, že jakmile se eshop rozjede, bude samozřejmě doplněn i o všechny ostatní velikosti. Proto, pokud přemýšlíte nad dárkem k narozeninám či už takhle dopředu k vánocům pro některého muže ve vašem okolí, určitě se na tento eshop podívejte. Já jej mohu s klidem doporučit a už se těším, až košili bráškovi dám, věřím totiž, že z ní bude nadšený.


A vy mi určitě dejte do komentářů vědět, zda muži okolo vás košile nosí a jestli vám muži v košilích také připadají sexy. Mně totiž rozhodně ano, akorát to žehlení košil není zrovna žádná legrace, zvlášť pokud košile žehlíte vy a baví vás to asi tolik jako stát ve frontě v supermarketu :)


Tolik k dnešnímu tipu co kde pěkného pořídit a jedeme dál, kdo čeká na vyhlášení vítězek Giveaway o láhve My Bottle, jak se právě dočkal. Účast byla opět velká a soutěžních komentářů byla pořádná hromada. Taková, že opět losoval Random.org a vylosoval tyto tři šťastné z vás: M* (Míšu Charvátovou), Aničku Fišerovou a Sabču Sabovou. Holky, moc vám gratuluju a posílám informační email s žádostí a vaši adresu :)




To je pro dnešek už skoro všechno, ale jenom skoro. Ještě bych vás ráda informovala o aktuálním dění v mém životě, které se bohužel hodně dotýká i blogu. Některým z vás možná neunikla menší odmlka, kterou jsem přerušila až včera. Bohužel se v mém životě aktuálně nedějí příjemné věci a jelikož jsem citlivka citlivá, tak to prožívám natolik, že na blog není tolik nálady a kvůli stěhování na něj nebyl ani čas. Nicméně se samozřejmě budu snažit se mu věnovat jako nadále, ale jistě pochopíte, že energie, sil a chuti teď není tolik. Než abych všechno vypisovala úplně znovu, dovolím si zkopírovat text, který jsem včera zveřejnila na svém Instagramu a přidat sem i stejnou fotku.


"Prý je lepší vyhořet než se stěhovat. Naprosto s tím souhlasím, proto bylo v posledním týdnu mrtvo tady i na blogu. Rozchody jsou zlo, jsou smutné, bolestné a pokud stále milujete, rozežírají vám vnitřnosti zaživa. Nicméně nepřestávám věřit v lepší zítřky a osud, který nás stejně nemine. A taky přiznávám, že nejsem žádná hrdinka, protože mě to opravdu položilo. Už je to víc než týden a slz jsem si užila opravdu dost a stejně mě občas znova a znova dohání. Každopádně co chci říct je to, že si nesmírně vážím své rodiny, která je mi teď vším a také vás, protože jste mě vždy držely nad vodou. A vlastně děkuji i jemu, že dělá vše pro to, aby jsme zůstali přáteli a že se tu pro mě jako člověk, který byl po mém boku 5 let, snaží být, přestože ho občas za ten rozchod nenávidím a jsem na něj zlá. Tak držte palce, ať se naše cesty nerozejdou ve zlém, mrzelo by mě to."


Zatím není co víc dodat, já jej pořád miluju, on to ví, ale nezbývá mi, než jeho přání se rozejít respektovat, ať už jsou jeh důvody jakékoli. Určitě bych ale tuhle věc tady na blogu nerada rozmazávala, protože to považuju za věci, které jsou jen mezi námi. Věřím, že to pochopíte :)

Nicméně k dopadu na blog. Nevím jak to bude dál s pravidelnými rubrikami "Spotřebováno" a "New in". Ráda bych v nich pokračovala, ale vzhledem k tomu, že jsem se přestěhovala zpátky k rodičům, tak asi nebude "New in" za měsíc srpen. Všechno mám už tak nějak zařazené a v provozu a těžko by se mi nové věci dohledávaly. Samozřejmě se o to časem pokusím, ale nerada bych něco slibovala. 
Do budoucna jak to s touto rubrikou bude, zatím ještě nevím. Nákupy budu muset výrazně omezit a to z důvodu nedostatku úložného prostoru, vůbec by mě nenapadlo, kolik věcí jsem za necelé tři roky co jsem byla od našich pryč, stihla nastřádat. A to jsem si myslela, že žádný majetek a žádné věci nemám :D 
No, další věcí je, že aktuálně určitě nebudu zakládat youtube kanál o kterém už nějakou dobu sním a uvažuju. Bohužel nemám zrovna dostatek soukromí, ani vhodné prostory kde bych natáčela, jelikož sdílím pokoj se ségrou. Stejně tak se na Instagramu patrně nebudou objevovat fotky outfitu před zrcadlem. Bohužel už nemám tak velké zrcadlo a i když jsem se dívala, že bych si nějaké pořídila, nemám jej ani zaboha kam dát. Asi se začnu fotit v kabinkách :D 
A taky se trochu bojím kvality fotek. Bývalý byt byl krásně prosvětlený vesměs od rána do večera. Ale u našich je to s denním světlem všelijaké, nicméně snad nebude rozdíl nakonec vidět. Zatím to můžete posoudit na fotkách z dnešního a včerejšího článku, které jsem už fotila ve svém "staronovém" domově. 
To by bylo asi všechno. I když jsem měla chuť s blogem seknout, nakonec pojede dál. Je to jedna z věcí, které mě drží nad vodou a zabaví mě natolik, že nemám na trápení tolik času. Jak to teď ale bude s četností článků ještě úplně nevím, ale věřím, že žádné dramatické změny nepřijdou. Každopádně příští týden a to buď ve čtvrtek nebo v pátek bude další článek a s ním i nová Giveaway, takže se určitě máte na co těšit. Já moc děkuji za to, že blog čtete, že vás baví tak jako mne a že jste tady... 


Tak ještě jednou díky a mějte se krásně.... Lucy :)



24 komentářů

  1. Ta košile musí být hrozně fajn. Myslím, že by neurazila ani mě, a co že je pánská. :D
    Gratuluji vítězum. :)

    Tobě přeji, aby ses z toho co nejdříve dostala. Určitě je to nepříjemné, ale zvládneš to. :) A s fotkami si nedělej hlavu. :) Fotíš moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta košile musí být hrozně fajn. Myslím, že by neurazila ani mě, a co že je pánská. :D
    Gratuluji vítězum. :)

    Tobě přeji, aby ses z toho co nejdříve dostala. Určitě je to nepříjemné, ale zvládneš to. :) A s fotkami si nedělej hlavu. :) Fotíš moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta košile musí být hrozně fajn. Myslím, že by neurazila ani mě, a co že je pánská. :D
    Gratuluji vítězum. :)

    Tobě přeji, aby ses z toho co nejdříve dostala. Určitě je to nepříjemné, ale zvládneš to. :) A s fotkami si nedělej hlavu. :) Fotíš moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje polovička košile nosí, rozhodně nic proti, líbí se mi na něm, ale to žehlení, to je boj:-)
    A k té druhé části..přála jsem si číst něco úplně jiného, že se to mezi vámi vyspravilo a že jste šťastní..Je mi opravdu líto, že došlo k rozchodu, tím víc, když píšeš, že přítel pro Tebe stále hodně znamená. Přeji opravdu hodně síly, ať tu bolest zvládneš a ať se od ní co nejdřív oprostíš, určitě budeš zase šťastná, o tom vůbec nepochybuj:-)
    Nákupy mi budou chybět, ale věřím, že se k nim zase časem vrátíš a i když už z důvodu nedostatku úložného prostoru nebudou třeba tak bohaté, tak i tak budou inspirací:-) A hlavně jsem ráda, že jsi s blogem nesekla, protože..určitě by jsi nám chyběla..
    Tak ještě jednou, hodně síly, jsme s Tebou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně moc děkuju za podporu. Rozchod je bohužel hodně bolestivá věc a i já si celou dobu přála, aby se to spravilo a asi stále věřím na nějaký zázrak. Každopádně blog zatím zůstává i když si trochu dávám za vinu, že mi "žral" tolik času a já na vztah pak měla méně času než by bylo potřeba. Ale z chyb se člověk učí a tak do budoucna aspoň vím co a jak :)

      Vymazat
  5. Košile vypadá moc fajn, hlavně tedy ta kvalita. Přítel košile nosí a to jak do práce, tak i méně formální třeba večer na véču apod. Na e-shop určitě mrknu.
    A na Tebe budu myslet, určitě vše zas bude fajn, chce to jen čas. Věřím, že je to teď bolestné a nějaké, že se najde někdo lepší nechceš ani slyšet, ale určitě bude líp. Klidně se vybreč, když Ti to pomůže, cokoliv. On to čas ale spraví ;)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, máš ve všem pravdu. je to nijaké, šedé, stagnující. Člověku chybí energie a to těšení se na toho druhého. Ale snad se v mém životě opět objeví štěstí co nejdříve :)

      Vymazat
  6. Taky jsem nedávno prožila dost bolestivý rozchod. Už jsou to sice 4 měsíce, ale furt to bolí a to hlavně z toho důvodu, že jsem si uvědomila, s kým jsem to chodila (vlastně jsme se k sobě vůbec nehodili) a navíc se se mnou rozešel pár týdnů před státnicema, kdy jsem neměla ještě ani hotovou bakalářku. Taky jsem měla chuť se vším seknout - s blogem, se školou...skoro jsem neudělala státnice. Hold někdy jsou ty růžové brýle pěkní prevíti. Je strašně moc hezké, že se snažíte být přáteli, to u mě bohužel nešlo. Přeju pevné nervy a dělej všechno tak, jak to cítíš. Do ničeho se nenuť, protože když se do něčeho nutíš stojí to pak za starou belu. Teď hlavně odpočívej, čuč na filmy a pořádně se vybreč (klidně i něco rozbij). Bude líp :-).
    A dodatečně tedy výherkyním také gratuluji :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za zprávu plnou podpory a i tobě posílám takhle na dálku mnoho sil :) Rozchody jsou opravdu věc, která člověka sráží ze všech věcí nejvíce. I když jsou i jiné věci. Každopádně přátelství s ním bych si přála, těžko říct, jestli se to nakonec povede, protože je to ještě stále čerstvé, ale nerada bych jej ztratila úplně :( ...no, celá tahle doba je moc smutná a i když se snažím navenek usmívat, tak uvnitř je to víš jaké? ... Ale snad se brzy uměje štěstí na mě i na tebe :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Rozchody jsou vždycky těžké a to i v případě, že se chceme rozejít. Natož pak když ho pořád miluješ. Držím palce a hlavu vzhůru. Určitě někde čeká ten pravý, i když se to v tuto chvíli zdá jako něco úplně nemožného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za podporu, nesmírně si jí vážím :)

      Vymazat
  9. Luci, vím jak ti je...mám to samé....Přeji ti, ať je brzo fajn, hlavně si odpočiň a netrap se (já vím, lehce se to řekne a já zrovna nejsem ta pravá :D...) Určitě je někde ten princ, co na tebe čeká. Drž se hodně síly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, slibuji, že se budu snažit být silná i když to není pokaždé jednoduché. Ony ty noci, kdy člověk usíná sám nejsou úplně příjemné. Ale snad bude zase brzy v mém životě všechno v pořádku :)

      Vymazat
  10. Košela vyzerá super a kvalitne .. :) Luci drŽím ti palce, nech to zvládneš čo najlepšie :) Určite to zvládneš !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Tak túto stránku som ešte nepoznala, no určite sa na ňu mrknem :) Vyzerá naozaj super :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo, Lucinko... Už jsem ti sice jednou psala, ale i tak musím něco říct... Je mi to strašně líto, že se tvůj teď už ex rozhodl váš vztah ukončit, než se tomu postavit jako chlap a posunout váš vztah na vyšší metu (kor po tak dlouhé době). Vím co prožíváš, taky jak to moc bolí (jsme ženské a ty jsou citlivější), snad jen totální cynik by ani nevzdychnul. Věřím, že jednou přijde ten okamžik a budeš z toho venku :-) Ovšem, upřímně, nedovedu si představit, že bych se se svými ex měla náladu přátelit. Měla jsem několik rozchodů a se všema ex jsem musela ukončit veškerou komunikaci. I když, teď jsem si jednoho z nich našla na FB :-D Lidi se scházejí a rozcházejí, ale je super, že rodina je tady vždy a nenechá tě ve sračkách... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za podporu Martinko, hrozně si toho vážím :) Je fakt, že přátelství je teď těžké, ale snažím se o něj. Každopádně ta bolest, že místo dalšího a nějakého zásadního kroku k mým třicátinám přišlo zrovna tohle je naprosto devastující :( Nebudu vyprávět jaké sny jsem na nejbližší dobu měla a které jsem chtěla uskutečnit, myslím, že to víme všechny. Jsme přece ženské, že? :) Ale snažím se vydolovat v sobě veškerou sílu a zase "se uzdravit"... možná to chvíli potrvá, ale snad se mnou budou mít všichni trpělivost :)

      Vymazat
  13. Luci, rozchody nejsou nikdy jednoduché, ale ver tomu, ze vse zle je k něčemu dobre a zase budeš šťastná.

    Držím palce, at se u rodičů co nejdrive opet zabydlis a jsi spokojena!

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné košile. Moc se mi líbí. Já jsem pro mého muže také hledala nějaké košile . Všude ale byly docela drahé a tak jsem musela volit možnost eshop second handu. No, ale ono to zní blbě. Našla jsem tam nenošenou, značkovou za super peníz. Tak se kdyžtak mrkněte :-)

    OdpovědětVymazat