Sladká bruneta... ta od Syoss!

Ahoj krásky,
máte to také tak, že často něco nestíháte? Nebo vám do toho nečekaně něco vleze? Nebo se vám do toho vlastně zrovna nechce? Mě to čas od času potká a proto mi trvalo snad celou věčnost, než došlo na novou barvu mých vlasů. Ne, nebojte se, nejsem blondýna ani rusovláska, tyhle velké změny mám už myslím za sebou. Aktuálně totiž jen měním odstíny hnědé. Jako brunetka se zkrátka cítím nejlépe a ještě aby ne, když je to má přirozená barva vlasů. Každopádně tušíte správně, dnes to bude právě o barvení, konkrétně o domácím barvení vlasů se značkou Syoss.

Syoss určitě nemusím nijak zdlouhavě představovat, takže v krátkosti. Jde o profesionální kosmetickou řadu, určenou pro každodenní péči a perfektně upravené vlasy jako po návštěvě kadeřnického salonu. Řadu, kterou si může dopřát každý z nás, protože jde sehnat jak v drogeriích tak třeba v hypermarketech. Syoss nabízí řadu produktů vlasové péče jako šampony, kondicionéry, masky, séra a kůry. Samozřejmě také vlasový styling, takže laky na vlasy, tužidla, gely, stylingové spreje či pudry. No a v neposlední řadě v jejich nabídce najdeme ohromné množství barev na vlasy a jednu z nich jsem se rozhodla vyzkoušet i já.

Vybrala jsem si odstín 3-8 Sladká bruneta. Tento odstín není novinkou, ale naopak stálicí. Byl totiž inspirován nejvlivnějšími přehlídkovými trendy roku 2012. Syoss stylisté tehdy vytvořili odstín Sladká bruneta, hluboce tmavě hnědý odstín se sladce studenými čokoládovými podtóny a že se jim povedl, o tom není pochyb! Proč?


Protože jsem hledala odstín, který bude krásně přirozený a také barvu, která bude k vlasům šetrná a vlasy pak budou po barvení vypadat zdravě a budou mít zdravý lesk, který vydrží až do příštího barvení. Samozřejmě v rámci možností, tím chci říct, že jsem nechtěla, aby mé vlasy byly už po týdnu matné a bez života. A jak říkám, myslím, že jsem zvolila velice dobře. Barvu mám na vlasech už týden a zatím si nemohu stěžovat, vypadá senzačně. Líbí se mi, že i když jsem ji na vlasech nechala déle než doporučovaných 30 minut (dokonce jsem ji nechala 45 minut), tak i když je odstín tmavší, tak nešel úplně do černa jak jsem zvyklá u jiných barev. Navíc se mi líbí i to, že barva není úplně jednolitá a nepůsobí jako helma. A zatím jsem nezaznamenala, že by se nějak vymývala, což je určitě super, protože chci vlasy šetřit a příští barvení plánuju asi až na září. Přesto ovšem počítám s tím, že díky sluníčku a neustálému koupání se barva nakonec vymyje a vybledne, což ovšem vůbec nebude na škodu, protože díky tomu vlasy aspoň získají letní nádech tzv. vyšisování od sluníčka a také odrosty nakonec nebudou nijak viditelné.


Pokud se barvíte pravidelně, tak postup barvení určitě znáte. Pokud ne a chtěli by jste to zkusit, tak můžu říct, že je to úplně jednoduché. Ale pokud volíte tmavou barvu, určitě je lepší přemluvit někoho (mámu, ségru, kamarádku... klidně i přítele) ať vám s barvením pomůže. Vyhnete se tak tmavým flekům na krku a na zádech, které by jste jinak neviděli a také tomu, že by jste třeba na část vlasů barvu nenanesli. A hlavně pokud jste začátečníci, je to určitě lepší. 

Pokud tedy už máte parťáka, tak můžete začít. V balení nejdete všechno co potřebujete. Aplikační lahvičku s vyvíjecím mlékem (50 ml), tubu barvícího krému (50 ml), pytlíček s balzámem fixujícím barvu (15 ml), pár rukavic a návod na použití. Návod na použití čtěte určitě pozorně, dozvíte se tam nejen přesný postup, ale veškeré bezpečnostní pokyny a další informace například o tom jak postupovat v případě alergické reakce. 


A jak tedy na to? Pečující barvící krém vymačkáte do vyvíjecího mléka, důkladně protřepete a můžete začít nanášet. Předtím si ale oblékněte nějaké staré tričko či tílko, které můžete zničit, protože pokud si barvou potřísníte oblečení, dolů to už nedostanete. Doporučuje se také nanášení na suché neumyté vlasy, ale já nanáším barvu vždycky na vlasy umyté a mokré. V případě že má člověk husté a dlouhé vlasy, pracuje se tak s barvou mnohem lépe. Navíc já vždycky i přesto potřebuji k barvení dvě balení barvy, což je i tip pro ty z vás, kdo máte vlasy dlouhé. Určitě je lepší si pořídit barvy dvě, než v půlce barvení zjistit, že vám barva nevyjde na všechny vlasy. Ve chvíli kdy máte barvu nanesenou, necháte ji působit. Doba působení ale vždy záleží na konkrétním odstínu barvy a na tom, zda dobarvujete jen odrosty nebo barvíte celou hlavu. Pokud barvíte jen odrosty, je tam postup nanášení i malinko jiný. Ovšem obvykle bývá doba působení 30 minut. 


Jakmile doba působení uplyne, je čas do vlasů vmasírovat trochu vody dokud nevznikne pěna. Potom můžete začít vlasy oplachovat, dokud nebude voda zcela čirá. Na závěr umyjete vlasy šamponem, opět opláchnete a místo kondicionéru či masky použijete jako závěrečnou péči balzám fixující barvu, který byl k barvě přiložený. Necháte jej dvě minuty působit, opláchnete a máte hotovo! Pak si vlasy už můžete upravit jak jste zvyklí. Buď nechat přirozeně uschnout nebo vyfénovat. Stejně tak nic nebrání použití olejíčku na vlasy či jiných stylingových přípravků. 



To je k barvení vše, vy už ale určitě čekáte na foto před a po, tak tady je... jen poznamenám, že kromě barvy vlasů jsem změnila i jejich délku a trochu jsem je zkrátila. Ač jsem se bála, že to bude moc, tak se mi to překvapivě líbí a dokonce uvažuju o tom, že bych je klidně zkrátila i o něco víc. No uvidíme.


Tak, snad vám následující fotka z dnešního dopoledne aspoň trochu přiblíží konečný výsledek. Já jsem s ním každopádně spokojená. A barvu od Syoss rozhodně nemám naposledy. Ke Sladké brunetě se budu určitě moc ráda vracet a moc ráda zkusím i jiné hnědé odstíny, které tato značka nabízí. Vy mi ale určitě napište jak jste na tom s barvením vy, zda se barvíte jen u kadeřnice nebo i doma. Potom jaké barvy používáte, jaké máte nejraději a které vám naopak vůbec nesedí a znova by jste si je nepořídili. A jestli používáte nebo jste zkoušeli právě barvy od Syoss, tak určitě napište jaké a jak vám vyhovují či vyhovovaly. 
To je dneska ale už úplně všechno. Nezapomeňte užívat prázdnin, dovolené či jakýchkoli dnů volna a příště zase ahoj :)


Mějte se krásně... Lucy :)


27 komentářů

  1. Ja som mala ešte dávnejšie Blond farbu od Syoss, vtedy som mala aj ja blond vlasy a ja neviem, ale mne skrátka vôbec nechytila, totálne nič.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, ale stát se to může, mě se totéž stalo s barvou od Avonu :(

      Vymazat
  2. Presne tento odtieň mám momentálne na vlasoch :))

    http://life-by-peggie.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jsi stejně spokojená jako já, vypadá super :)

      Vymazat
  3. Už kdysi jsem tenhle odstín obdivovala a také si ho chtěla pořídit,ale jelikož jsem barvu kupovala na rychlo tak jsem neměla možnost navštívit více drogérii a objevit ho, což mě docela mrzí,protože je to opravdu nádherná barva! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že zrovna tento odstín nemají úplně všude, což je velká škoda :(

      Vymazat
  4. Barva ti moc sluší, tahle se mi hodně líbí. Potřebovala bych zase po pár letech sjednotit barvu mám hnědé vlasy a v nich poznatky po předešlém melíru:/ Tvůj článek si dám do záložky a jak budu vybírat barvu tak se k ní vrátím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a jsem ráda, že můžu poradit nebo pomoct při výběru :)

      Vymazat
  5. Táto farba ti naozaj pristane :) ja som si dnes akurát zosvetľovala vlasy Syossom, ozaj kvalita :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od prosince jsem se nebarvila a ani to nemám v plánu, ale achjooo tahle barva mě moc láká :( A tobě moc lusíš :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a vlasy si zbytečně nebarvi, pokud máš vlastní barvu pěknou, buď za ni ráda. Mě se ta moje přírodní hnědá právě moc nelíbí, je taková "vyblitá šedá myš" :D

      Vymazat
  7. Barva ti každopádně sluší :) ale zrovna Syoss, mě se od nich barvy nikdy na vlasech neudrželi a jejich šampóny a celkově vlasová péče jsou u nás nejhorší na trhu :/ ale zato miluju jejich zesvětlovače, zesvětlí opravdu dost a zároveň vlasy úplně nepřesuší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já kdysi před několika lety milovala jejich šampony, teď mám nějaké k testování, tak uvidím jak mi sednou :)

      Vymazat
  8. Barva i nový střih ti moc sluší. Já měla kdysi od Syossu nějakou medovou barvu a pamatuji si, že mi to vůbec nechytlo a od té doby se těmto barvám vyhýbám.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Škoda že ti nechytla, ale je fakt, že každý z nás má vlasy jiné a každému sedí něco jiného :)

      Vymazat
  9. Vlasy jsem si jednou obarvila na základce, od té doby nic, ale když už barva, tak mám ráda přírodní odstíny. Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší! :) Já mám Syoss ráda tak celkově, barvy, šampony, to je prostě moje! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, šampony testuju, tak uvidím časem jestli je budu taky milovat :)

      Vymazat
  11. barva je moc hezká! já naštěstí barvení vlasů řešit nemusím, protože jsem spokojena se svou vlastní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a závidím, já mám svou přírodní barvu vážně nic moc :(

      Vymazat
  12. Si nádherná a ta barva je fajn:-) A miluju tvůj tvar obočí!:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Barva je krasne prirozena, ted mam tez dilema zda jit do zmeny nebo ne tak se uvidi ...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já už naštěstí mívám co se týče barvy jen dilema v odstínu hnědé. Červená ani blond mě už nelákají, asi jsem z toho vyrostla :D

      Vymazat
  14. Barva vypadá opravdu velmi přirozeně. Já jsem si nechala hlavu poprvé nabarvit nedávno, jinak jsem nosila pouze melír, takže si na barvu stále zvykám :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Dívala jsem se na tvůj blog a fotky a musím říct, že nová barva ti moc sluší, jsi kočka :)

      Vymazat