Zaměřeno na: Make-upy 1. část

Ahoj krásky,
dnes to bude o make-upech, BB krémech, tónovacích krémech a bude toho hodně. V posledním roce nebo spíš roce a půl jsem střádala make-upy. Zkoušela jsem, testovala a ty které mi až tak nesedly jsem posílala dál. Hledala jsem zkrátka ten "nej" a musím říct, že jsem několik velkých favoritů opravdu objevila. Nicméně mě stále baví zkoušet nové, akorát jich už doma nemám doživotní zásobu, ale pár kusů, které se prostě musí vejít do krabičky od Ladyboxu, prostě žádné syslení! Takže je čas vylovit průběžně focené fotky, nalistovat zápisky s dojmy a se vším tím se s vámi podělit. A jelikož je toho opravdu spousta, tak to vezmeme hezky podle abecedy a článek rozdělíme na víc částí, aby to nebylo tolik únavné. A než začneme, tak dodám, že můj typ pleti je aktuálně (už asi půl až tři čtvrtě roku) smíšená až normální, předtím byla smíšená až mastná, takže se konečně trochu zklidnila. Tak pojďme na to :)



Astor Skin Match Fusion Make-up


Oficiální popis: 

Tento neviditelný make-up není rozpoznatelný na pohled ani na dotek a zaručí vám přirozený, dokonale vypadající vzhled. S novým make-upem Skin Match zakryjete pouze nedokonalosti, ne svou pleť. Skin Match představuje novou generaci make-upů, které se bezchybně přizpůsobí pokožce. Dokonale splyne s texturou a tónem vaší pleti stane se neviditelným, aby odhalil vaši přirozenou krásu.

Aktivní látky: bio-fúzní pigmenty - zvýrazní přirozenou texturu a jas pleti, přináší sametový výsledek, který pozvedá přirozený vzhled pleti. 

Účinky: přizpůsobí se tónu pleti, zakryje nedokonalosti, rozjasňuje, lehce se roztírá a vyhlazuje pokožku, kterou zanechává přirozenou, vaše pleť bude zářivá, hebká a naprosto perfektní po celý den, pomáhá udržovat více než 45% vody, díky čemuž bude pleť svěží, vláčná a hydrytovaná.

Mé dojmy:

Tak a tímto vám představuji jednoho ze svých největších miláčků, Skin Match je totiž jeden z nejlepších make-upů na které jsem kdy narazila. Rozhodně patří do mé top trojky. Dřív mi make-upy od značky Astor nebyly zrovna moc sympatické a ani ve snu mě nenapadlo, že bych si snad nějaký mohla tak zamilovat, ale stalo se. Skin Match je prostě božský, je krásně tekutý, skvěle se roztírá, je lehký a tím pádem ideální na léto. Na obličeji netvoří mapy ani masku, nezalézá do vrásek, nezvýrazňuje šupinky, prostě nic takového a je opravdu doslova neviditelný. Krytí sice není extrémní, ale to po něm ani nechci, detaily doladím korektorem. Celkově si jej nemůžu vynachválit a jediné co bych mu vytkla je skutečnost, že je na mě na zimu moc tmavý a to mám přitom nejsvětlejší odstín z drogerie. Každopádně jelikož si jeho číslo a název nepamatuju, dávám si za úkol to v nejbližší době zjistit a popřípadě se na internetu podívat po světlejším. Nicméně si tento make-up budu moc ráda kupovat znova, nedám na něj totiž dopustit a pokud světlejší odstín na zimu neseženu, tak jej budu tedy používat jen v létě. Na léto mi totiž tento odstín sedne jako ulitý, takže pokud hledáte něco opravdu přirozeného, vřele vám jej doporučuji. 


AVON Solutions BB krém SPF 15 - odstín Light


Oficiální popis: 

BB krém SPF 15 je více než make-up a více než krém. Obsahuje výtažky z ovoce jujuba, které je bohaté na vitamíny A, C, F a minerály. 

Účinky: hydratuje a vyživuje pleť, redukuje zarudnutí a sjednocuje tón pleti, kryje nedostatky a dodává pleti dokonalý vzhled, rozjasňuje pleť a chrání ji díky SPF 15, je hypoalergenní a je vhodný i pro citlivou pleť.

Mé dojmy:

Já mám značku Avon ráda, nijak se tím netajím a je to o mě obecně celkem známo. Uznávám, že ne všechno mají úžasné, ale spoustu produktů mají rozhodně skvělých. Jenže tento BB krém mezi jejich super produkty bohužel nepatří. A to jsem se na něj před rokem při objednávání tak těšila, jenže po pár použitích mi bylo jasné, že kámoši prostě vážně nebudem. Hlavním problémem byl odstín, ačkoliv jsem měla variantu Light, tak "Light" nebyl ani trochu. Na pleti zkrátka solidní oranžáda a to ani nemluvím o tom, že ještě trochu zoxidoval. Tehdy jsem si řekla: "Nevadí, počkám, až budu opálená a dám mu druhou šanci." Dala jsem mu ji, odstín pořád nebyl to pravé ořechové, mezi lidi jsem si s ním netroufla, ale doma na mě nikdo nekoukal, tak jsem s oranžovým obličejem pobíhala po bytě. Nakonec jsem zjistila, že na pleti vůbec nedrží, slézá, dělá mapy a že se navíc lesknu tak, že by můj obličej i mohl házet prasátka a to kdoví jestli neházel. Tón pleti jsem sjednocený neměla určitě, dokonale má pleť taky nevypadala, nedostatky se mi akorát zvýraznily a pokud jde o rozjasnění, tak jo... pleť se mi leskla tak, že jsem tou září rozjasnila a oslnila celý byt. Jediné co opravdu splňoval byla hydratace a výživa. Toť vše, za mě tedy propadák a vážně by mě zajímalo kolika z vás seděl :(


Benefit Hello Flawless Oxygen Wow - odstín Ivory


Oficiální popis:

Rozjasňující make-up s ochranným sluneční faktorem SPF 25, který chrání pleť před vlivy okolního prostředí a obsahuje vitamin C a E, které zabraňují známkám stárnutí. Neobsahuje olej a byl vytvořen pro opravdový přirozený vzhled. Hydratuje, rozjasňuje a sjednocuje pleť. 

Mé dojmy:

Další můj svatý grál který jsem si přímo zamilovala. Od make-upu od Benefitu jsem přiznávám čekala hodně a o to spokojenější jsem byla, když byly mé požadavky splněny. Je krásně tekutý, opravdu lehký a pleť nijak nezatěžuje, na jaro léto a vlastně i podzim naprostý ideál. Vypadá neuvěřitelně přirozeně, krytí je nižší střední a hlavně má podtón do žluta (hurá).  Make-up příjemně hydratuje a pleť krásně rozjasní a prozáří. Na pleti mi vydrží celý den. Prostě skvělý produkt, ke kterému se budu ráda vracet a s oblibou doporučovat.


Bourjois Healtky Mix - odstín 52 Vanille


Oficiální popis:

Oblíbený make-up Healthy Mix s vylepšeným složením, které je ještě bohatší na výtažky z ovoce. Svěží a extrémně jemná textura rozjasní pleť, zakryje její nedokonalosti, poskytne skvělý komfort a nechá ji dýchat. Pleť je přirozeně rozjasněná a hydratovaná po dobu až 8 hodin.

Aktivní látky:
meruňka (rozjasňuje pleť), meloun (hydratuje), jablko (chrání mládí pleti), vitamin E (bojuje proti volným radikálům), krystalické pigmetny (vyrovnávají odstín pleti)

Výsledky: jasnější pleť o více než 70% (testováno na 21 ženách)

Mé dojmy:

Už to začíná být malinko trapné, odhalit mé nejoblíbenější make-upy hned zpočátku. Ale můžu já za to, že jsou všechna na začátku abecedy? Každopádně pokud mám určit jednoho vítěze, je to právě tento fešák od Bourjois. Loni v létě jsem byla totiž tak znechucená vesměs marným hledám make-upu s žlutým podtónem v našich drogeriích, až jsem začala brouzdat po internetu, shromažďovat tipy a nakonec se vydala na lov do parfumerie. A byla to dobrá volba, co dobrá... ta nejlepší. Sehnala jsem totiž přesně to, co jsem hledala. Světlý make-up se žlutým podtónem a to jsem si ještě nevzala ten nejsvětlejší odstín, takže pokud jste bledulky, které pořád hledají, už víte na co mrknout. Make-up je krásně lehoučký, střední konzistence, takže vhodný na celoroční používání, krásně se roztírá, krytí má střední a přitom na pleti není vůbec vidět, takže se efektu masky vůbec nemusíte bát. Perfektně s plětí splyne, je naprosto přirozený, nikam neslézá, nemapuje, nezalézá do pórů, prostě ideál. Velkým plusem je pro mě i obsah mnoha pečujících složek. Podtrženo sečteno jsem nadšená a jednoznačně jej pasuji na svého make-upového vítěze!!!!


Catrice Nude Illusion Make-up - odstín 010 Nude Ivory


Oficiální popis:

Make-up Mude Illusion nabízí lehký podklad s optimálním matujícím krytím. Díky pigmentům odrážejícím světlo podklad rozzáří pleť a formule navíc hydratuje pokožku, je dlouhotrvající a chrání pleť proti UVA a UVB záření.

Výsledek: Bezchybná a přirozeně vypadající pokožka


Mé dojmy:

Opět můj oblíbenec, kterého bych si klidně koupila znova. Musím pochválit jak konzistenci, která ač je středně hutná, tak je make-up tak příjemně lehký, že se hodí i na léto. Krytí je střední a odstín je taktéž super, je dost světlý, takže se hodí skvěle i pro bledulky. Podtón má do béžova, tudíž zlatý střed a opět si podle mě přijde na své každá z nás. Na pleti je make-up skutečně neviditelný, žádná maska, jen přirozený vzhled. Navíc má matující efekt, takže ani nějaké extra pudrování není třeba. Pleť vypadá zdravě a je i celkem rozzářená i když se to v tomto směru výše zmíněným make-upům od Bourjois, Benefitu a Astoru opravdu nevyrovná. Ale i tak pleť vypadá perfektně a make-up si rozhodně klidně pořídím znova. Na mém seznamu oblíbenosti totiž obývá čtvrté místo a já jsem na make-upy vážně náročná. Takže ano, opět doporučuji!


Dermacol Caviar Long Stay - odstín 1. Pale


Oficiální popis:

Dlouhotrvající make-up s výtažky z kaviáru a zdokonalující korektor. Zdokonalující korektor projasní partie kolem očí a zároveň zakryje barevné nedostatky pleti. Zpevňující make-up s kaviárem, který povzbuzuje a vyhlazuje pleť, má lehkou, sametovou konzistenci a dlouhodobou krycí schopnost. Hloubkově hydratuje pleť, vyživuje ji a chrání po celý den. Korektor společně s make-upem dodá pleti energii, barevně ji sjednotí, rozjasní a zanechá sametový efekt bez vrásek. Pro všechny typy pleti, hypoalergenní.

Mé dojmy:

Tento make-up jsem si celkem oblíbila. Je trochu hutnější a na léto tedy zbytečně těžký, ale používala jsem jej minulou zimu a byl rozhodně fajn. Kryje velice dobře, na pleti rychle zasychá a tak je potřeba s ním pracovat malinko rychleji, ale nejde o nic extrémního. Pleť s ním vypadá krásně sametově a zmatněně, bez efektu masky a make-up na pleti drží celý den. Jediné mé výtky jsou k odstínu a balení. Mám podtón pleti do žluta a v zimě jsem bledule, takže odstín č. 2 Fair je na mě už zbytečně tmavý a odstín č.  1. má zase podtón do růžova, aspoň na mé pleti ano. Přitom na ruce mi to tak nepřijde. Pokud jde o balení, tak když odšroubujete víčko, zjistíte, že je na něm špachtlička, kterou máte make-up dolovat. Zpočátku to člověku nevadí, ale jakmile už máte make-up skoro na dně, tak jej jeho dolovaní celkem problém. Takže máte zbytečné starosti navíc, což je škoda. Když to ale shrnu, tak je make-up rozhodně fajn a ráda jej doporučuji.


Dermacol Imperial Make-up - odstín č. 2 - Fair


Oficiální popis:

Dopřejte své pleti hebké pohlazení s výtažky z orchideje. Hydratační make-up aktivuje buněčnou vitalitu a obnovu pleti. Zajistí vaší pleti dlouhodobou hydrataci, která dokáže zachovat její krásu stejně jako krásu květů z orchideje. Velmi jemná textura make-upu pleť okamžitě sjednotí a projasní, dodá jí svěžest a vitalitu. Hedvábně vyhlazující látky dodají pleti jemnější a hladší vzhled. Pro všechny typy pleti.

Výsledek: Hydratovaná pokožka, hezky barevně sjednocená a svěží. Po celý den bude působit velmi přirozeným dojmem. 

Mé dojmy:

Tady jsme byla chytřejší a koupila jsem si odstín číslo dvě - Fair. Používala jsem jej loni v létě a přes léto mi tento odstín seděl skvěle. Make-up je lehčí, tekutější a skvěle se roztírá. Na pleti vypadá neuvěřitelně přirozeně, krásně s ní splyne a netvoří efekt masky. Krytí není velké, řekla bych, že spíš nižší střední, ale mě osobně to vůbec nevadí. Prví týden jsem z něj byla naprosto nadšená a to i přesto, že se mi pleť po cca třech hodinách leskla tak, že ji bylo třeba přepudrovat. Průšvih nastal ve chvíli, kdy se mi zhoršila pleť. Bohužel totiž obsahuje hromadu silikonů a to mé pleti nedělá dobře. Z toho důvodu jsem se ho musela vzdát, pokud vám ale silikony s pletí nic nedělají, tak jej určitě zkuste, protože ten efekt zdravé, krásné, hladké a zářivé pleti stojí určitě za to.


Dermacol Elixir Make-up a sérum - odstín č. 2 - Fair


Oficiální popis:

Liftingový make-up Dermacol Elixír se postará o dokonalé barevné sjednocení vaší pleti. Přítomný ochranný faktor SPF 15 ji ochraňuje před škodlivým slunečním zářením a volnými radikály. Efektivně vyhlazuje pleť. Obsahuje mimo jiné elastin z mořských řas a hedvábné ceramidy. Obnovuje elasticitu, regeneruje buňky. Zpomaluje proces stárnutí. Díky vysokému obsahu třpytivých pigmentů vaši pleť krásně projasňuje. Vyhlazuje vrásky, neslévá se do linek. Po aplikaci make-upu Dermacol Elixir je vaše pleť úžasně vypnutá a chráněná. Pro všechny typy pleti.

Účinky: vyhlazuje a vypíná pleť, sjednocuje barevný tón, ochranný faktor SPF 15, regeneruje buňky, obnovuje elasticitu, rozjasňuje, ochraňuje před volnými radikály

Složení: elastin z mořských řas (obnovuje pružnost pleti), ceramidy (vyhlazují pleť, obnovují elasticitu, zabraňují ztrátě vody.

Mé dojmy:

Make-up je dost hutný, takže opět spíše na zimu. Pleť krásně sjednotí, zmatní, kryje perfektně a hlavně drží. Malinko ale dělá masku, další můj problém je opět odstín. Tahle dvojka je na mě v zimě moc tmavá a přes léto nemám těžké make-upy ráda. Navíc mi přišlo, že mi na pleti i dost oxidoval. Mít světlejší odstín s podtónem do žluta, byla bych patrně nadšená. Bohužel ale odstín číslo jedna je do růžova, takže to je takové to z louže pod okap. Škoda...


Dermacol Make-up Cover - spodní odstín č. 221



Oficiální popis:

Jedinečný make-up Dermacol Make-up Cover perfektně kryje nedokonalosti pleti. Receptura vytvořená pro profesionálních vizážistů vyrovnává nedostatky a dodá matný vzhled. Vysoký obsah pigmentů (50%) a krémové složení se postará o extrémně vysoké krytí. Ochraňuje také před škodlivým slunečním zářením, obsahuje SPF 30. Dermacol Make-up Cover lze použít i pro profesionální líčení - na focení, modeling apod. Má dlouhotrvající efekt a skryje i rozsáhlejší kožní vady. Rozjasňuje, vylepšuje celkový vzhled pleti. Lze ho kombinovat i s jinými make-upy Dermacol.
Vhodný pro všechny typy pleti.

Účinky: extrémní krytí nedokonalostí pleti, zmatňuje, rozjasňuje pleť, ochraňuje před slunečním zářením - SPF 30, vhodný i pro profesionální líčení, voděodolný

Mé dojmy:

Ne, nebojte se, já si tohle opravdu nenanáším na celý obličej, efekt masky totiž není mým cílem. Stejně jako většina z vás jej používám jako korektor a i to výjimečně. Je totiž extrémně hutný a těžký. Každopádně jeho krycí schopnost je doslova nepřekonatelná, zakryje téměř všechno, ale i tak se s ním musí pracovat opatrně a stačí opravdu trošička. Každopádně bych jej ráda někdy "namíchala" s nějakým lehkým make-upem nebo třeba pouhým krémem, uvidíme. Co se mu ale dá vytknout v každém případě je otřesný výběr odstínů v našich drogeriích. Absolutně netuším podle jakého klíče je vybírají, všechny jsou totiž nepoužitelné a neskutečně tmavé. Přitom světlé odstíny existují, ale ty musí člověk nakupovat na internetu. A přiznávám, že ani já takový světlý odstín jaký bych potřebovala nevlastním. Na fotce vidíte dva, horní s podtónem do růžova, který jsem dávno poslala dál a spodní s podtónem sice do žluta, ale přesto dost tmavým. No, budu se muset po světlém v každém případě poohlédnout. Nicméně jako korektor jej vřele doporučuji.




Věřte nebo ne, ale s make-upovým speciálem ještě zdaleka nekončíme, pro dnešek si ale už dáme pauzu, co říkáte? Make-upů jsme probrali víc než dost a pokračování si necháme na příště, kdy se můžete těšit například na make-upy od L´oréal, Maybelline či Rimmel. Každopádně pokud máte s některým z těchto make-upů zkušenost, určitě dejte vědět a pochlubte se zda jste spokojené či nespokojené a nezapomeňte zmínit vašeho make-upového favorita. Já se na vaše komentáře jako vždy moc těším a ráda na ně budu opět odpovídat. Teď už ale přeji krásný zbytek pátečního večera a užívejte víkend.


Mějte se krásně..... Lucy :)



50 komentářů

  1. make up cover používam tiež, hlavne na bradu alebo nedokonalosti :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Já si dělám zálusk na ten od Burjois, párkrát už jsem nouzově ukradla pár kapek kamarádce a je fakt super... navíc úžasně voní :3 Jinak make-upů máš obdivuhodné množství, na to, že je to jedna z nejdražších a nejnevděčnějších částí kosmetického světa o.O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bourjois je jednoznačně můj nej make-up, jestli nějaký doporučuju, tak tento rozhodně :) Jinak takovou sbírku už nemám. Článek byl v přípravě rok, během té doby jsem pečlivě fotila své make-upy a zaznamenávala si poznatky o nich. A ty co mi neseděly jsem postupně posílala dál :)

      Vymazat
  3. skvělé recenze, nějak se mi zalíbil ten od Astoru a to makeup nenosím :D

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze, je vidět, že sis s nimi dala práci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, myslela jsem si, že to bude kratší, ale jak jsem jich během roku či roku a půl vyzkoušela tolik, tak jsem zjistila, že to na žádný "pidičláneček" nebude. Jsem ukecaná no :D ... a tohle je vlastně teprve první část. Ještě bude jedna, maximálně dvě...uvidíme jak se nakonec rozepíšu :)

      Vymazat
    2. To je právě jedině dobře :-D I pokračování si ráda přečtu.

      Vymazat
  5. Imperial mám vždycky doma a když už nevím co bych, sahám po něm :) ale svůj ideální make-upu jsem zatím nenašla. Přiblížil se mu zatím pouze MAC Pro longwear smíchaný s BB Perfect cover Missha :D Zaujal mě ale ten Catrice, po tom se podívám :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Imperial jsem měla ráda, moc se mi líbil jeho finish, ale ty silikony mi prostě dělaly problémy, škoda :(
      Každopádně Mac jsem ještě nezkoušela, ale mám na něj políčeno, to ne že ne :D

      Vymazat
  6. Mi se zalíbil ten od Benefitu má i hezké balení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, asi jsi ho musela psát dlouho. :-) Zaujal mě od dermacolu Caviar long stay :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že mi to dalo zabrat a to je to jen první část :) Ale raději to beru důkladně než abych to jen tak ošidila :)

      Vymazat
  8. Super článek. Makeupy Astor mi obecně vyhovují, divím se, že jsem Skin match ještě nezkoušela :-)
    MU Catrice miluju a Bourjois jsem si chtěla koupit, jenže ho neměli v mém světlém odstínu a pak jsem přestala pátrat a koupila si něco jiného.
    Hodně často používám BB krém Skin79

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Fakt je, že mě Astor také překvapil, Skin Match je super :)

      Vymazat
  9. Super článok.. =) dokonca v niektorých sme sa aj zhodli.. Som zvedavá na ďalšie. Catrice má teraz nový make-up v ponuke- penový a rozhodne ho chcem vyskúšať. Veľa ľudí si od nich chváli make upy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nový od Catrice jsem ještě nezaregistrovala, ale určitě mrknu. Děkuji za tip :)

      Vymazat
  10. Super článok. Získal si ma ten od Bourjois, vyzerá fakt dobre, a určite ho tiež vyskúšam :)
    Receptík na rýchle a chutné brownies ☺
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání na blog a Bourjios určitě zkus :)

      Vymazat
  11. Wooow tak to je skvělý a dlouhý článek! Já už make-upy používat přestala, protože mi žádný nevyhovoval a tak mě to přestalo bavit :D Takže jsem se na ně vykašlala a používám pouze trochu korektoru. :) Ale za tyto recenze přesto děkuji, někdy se mi třeba budou hodit! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu ráda, když je někdy při výběru využiješ :)

      Vymazat
  12. Super článok :) Na Healthy Mix som ešte asi negatívnu recenziu ani nevidela, rozmýšľam nad ním, dúfam, že bude vyhovovať aj mojej suchšej pleti :)

    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že já o něm nic negativního ještě taky nečetla :)

      Vymazat
  13. Makeup cover povětšinou smíchám s nějakým méně krycím makeupem a musím říct, že kryje skvěle:) Astor skin match je pro mě obrovským zklamáním, protože na můj obličej prostě nesedí. Dermacol imperial používám většinou v létě, protože odstínově je na můj obličej moc tmavý. Není špatný, ale na zadek se z něj neposadím :(
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smíchání toho Make-up Coveru musím taky konečně zkusit :)

      Vymazat
  14. Perfektné porovnanie :) Makeup cover rada používam ako korektor, neviem si predstaviť dať si na celú tvár :)
    Moje obľúbené sú Colorstay od Revlon a 24h Control od Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si jej neumím představit na celé tváři. Jedině smíchat jen kapičku s nějakým co nekryje vůbec :)

      Vymazat
  15. Zkušenost mám jen s Dermacol Cover, ovšem né coby make-up, ale stejně jako Ty jej používám coby korektor a to zvládá výborně:-)
    Přiznám se, že make-upů mám ve sbírce docela dost, ale těch co používám je v podstatě pár, ty ostatní mi nevyhovují buď svými odstíny a nebo účinky..asi je čas udělat čistku a nechat si jen ty, které využívám:-)
    Už se těším na pokračování:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, také jsem jich nakonec používala jen pár a ty, které mi neseděly jsem poslala dál :)

      Vymazat
  16. Teeeda, ty máš těch makeupů požehnaně, to já jsem proti tobě slabý odvar :D Těším se na pokračování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, už to mám hrozně moc zredukované. Aktuálně mám jen Benefit, Bourjois, Catrice, Rimmel, Dermacol Make up Cover a dva tónovací krémy :)

      Vymazat
  17. úžasný príspevok,teším sa na pokračovanie..:)
    Vzhľadom na to že plánujem zakúpiť nový make up na mastnú a aknóznú pleť, dúfam že u teba nájdem nejaký ten tip či inšpiráciu.. okrem Dermacol Cover beriem všetko,pretože tento make up používam tak často že mi je už blbé zakúpiť ho znova. .:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snad se ti pokračování bude líbit :)

      Vymazat
  18. Momentálně jsem si zamilovala matující pěnový makeup od essence, je skvělej :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. No téda nádherná sbírka :) Z těchto jsem ještě žádný nezkoušela :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se některý který jsi zkoušela objeví v druhém díle :)

      Vymazat
  20. Ahoj, z výše zmíněných mám zkušenosti pouze s Dermacol Make-up Cover, moc sem se na něj těšila,.. ale.. mám ho už asi dva roky a moc nezmizelo.. šíleně mi zalézá do vrásek..

    OdpovědětVymazat
  21. Strašně se těším na recenzi na Stay Matte od Rimmel.. ! dělám si na něj totiž hodně dlouho už zálusk, tak si ještě počkám na tvou recenzi, abych pak nelitovala .. :P Jinak jsem taky používala Makeup Cover od Dermacol a jediné plus, co bych mu asi dala je, že fakt extrémě kryje (pro mou mastnou a dost špatnou pleť ideální v tomhle ohledu) a taky, že mi vydržel strašně dlouho doma.. jinak jsem s ním byla strašně nespokojená, protože se mi po ně pleť ještě víc zhoršila a byl na mě strašně těžký, dokonce mi i zrovna dvakrát nevoněl.. už bych ho nikdy nebrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak druhá část s recenzí na Rimmel Stay Matte je už na blogu, akorát bohužel není zrovna kladná :(

      Vymazat
  22. Já mám ten z benefitu a souhlasím, že skvěle hydratuje a kryje :)

    OdpovědětVymazat
  23. Wooow tak to je mega recenze! Super porovnani i napad. Priznam se ze jsem cetla jen letmo, ale hned mam zas inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snad se bude článek jako inspirace hodit i ostatním :)

      Vymazat
  24. skúšala som Bourjois a bola som s ním veľmi spokojná. Vidno, že si si s článkom dala prácu!:), len ma trošku mrzí, že si make-upy neukázala aj na pleti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, na pleti mě to nenapadlo, možná zase za čas, až bude nějaké třetí pokračování. Jinak jsem se make-up vždy snažila rozetřít na hřbetu ruky hned vedle proužku, který rozetřený nebyl. Akorát je to na fotkách špatně vidět. Člověk si toho všimne spíš až ve chvíli, kdy ví, že to má hledat :)

      Vymazat
  25. Pekná zbierka make-upov. Ja som dlho bola verná Bourjois Healthy mix a rozmýšlam či sa poobhiadnuť po nejakom inom, takže mi tvoj článok určite dopomôže :) Skú od Dermacolu pri make-up cover odtieň 208, ten mi úplne vyhovuje a mám svetlejšiu pokožku.

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat