Maybelline - Lash Sensation Mascara ♥

Ahoj krásky,
pokud se vám mám k něčemu přiznat, tak co se týče dekorativní kosmetiky, jsem posedlá čtyřmi věcmi. Make-upem, rtěnkami, malinko očními stíny a hlavně také řasenkami. A právě jednu takovou řasenku bych vám dnes ráda představila. Určitě jste o ní už slyšeli, ale třeba stále ještě váháte s nákupem a tak vám ji ráda přiblížím. Jde o nejnovější řasenku značky Maybelline s názvem Lash Sensation, která je aktuálně v dostání nejen v drogeriích, ale i na různých eshopech, mezi které například patří i můj oblíbený Krasa.cz


Lash Sensation Mascara

Co má umět?

Možná jste si už všimly, že řasy rostou po vrstvách a různých liniích a nikoli v jedné rovné řadě hezky jedna vedle druhé. No a právě řasenka Lash Sensation rozvine 100% řas a zvýrazní je vrstvu po vrstvě, pro perfektní vějířovitý efekt. Kartáček ve tvaru vějíře má totiž různé typy štětinek, které zachytí i ty nejjemnější řasy.


A jak to funguje?

Vnitřní štětinky kartáčku zachytí a zvýrazní i ty nejjemnější řasy a vnější štětinky zase řasy rozvinou jako vějíř. Výsledkem tedy budou dlouhé, plné, výrazné a natočené řasy s vějířovitým efektem. Prostě dokonalé!



 Co na to já?

Řasenka mě rozhodně mile překvapila. Má silikonový kartáček, což je typ kartáčku, který mi vyhovuje nejvíce a málokdy mi takový kartáček nesedne. Náplň není až tak tekutá, takže neschne půl dne a neobtiskává vám řasy až na čelo, za což ji rozhodně chválím i když je pravda, že zpočátku tyhle "razítkovací" tendence měla. Navíc mi řasy sice malinko slepovala, protože na kartáčku ulpívalo příliš barvy, ale stačilo jej malinko otřít a vše bylo v pořádku. Velkým plusem je, že se během dne nijak neroztéká, neobtiskává se pod oči a ani netvoří žmolky. Navíc tím, že je kartáček zahnutý do tvaru obloučku, tak se s ním skvěle líčí spodní řasy, s čímž mám kolikrát u některých řasenek velké problémy (občas jsem totiž extrémně nešikovná). Výsledkem tedy jsou výrazné a dlouhé řasy lemující celé oko. Intenzitu tohoto efektu si ale můžete samozřejmě regulovat tím, kolik vrstev řasenky nanesete. Kdo má raději přirozenější efekt, spokojí se s jednou vrstvou, kdo chce mít pohled víc "wow", ten si zkrátka nanese vrstev více. Každopádně tak či tak budou vaše řasy  s touto řasenkou vždycky nepřehlédnutelné a krásné. Myslím, že by to krásně vystihl slogan značky Maybelline, který jsem si dovolila malinko poupravit na: Možná jsem se tak narodila.... a možná taky ne :)
Pokud se vám řasenka Maybelline Lash Sensation líbí a nechce se vám pro ni kamkoliv trmácet, můžete si ji koupit přímo z tepla domova či kanceláře v práci a to na stránkách Krasa.cz, konkrétně přímo TADY. Cena je až do 31.7. 2015 či do vyprodání zásob pouhých 169 Kč. A pozor, na stránkách nyní probíhá na výrobky značky Maybelline akce! Při nákupu produktů této značky v ceně nad 299 Kč dostanete Maybelline trendy psaníčko s flitry zdarma! A to už se hodí, co myslíte?



S řasenkou jsem tedy moc spokojená, dřív jsem používala řasenky od Maybelline opravdu hodně a nemohla jsem jsem se jich nabažit, dle mého totiž tato značka řasenky opravdu umí. Navíc jejich obaly lahodí mému oku a jak už možná víte... krásné obaly mě zkrátka hodně táhnou a jsou při výběru toho co si koupím a co ne často rozhodujícím detailem.
To je pro dnešek ale už opravdu vše. Vy mi určitě dejte vědět, zda tuto řasenku máte nebo vás láká a jestli řasenky Maybelline máte v oblibě, kterou z nich nejvíc či zda jim vůbec nefandíte a používáte jiné značky. Já se na vaše komentáře už moc těším a budu z nich u mých řasenkových nákupů moc ráda čerpat inspiraci. Teď už se ale vážně loučím.

Mějte se krásně....   Lucy


19 komentářů

  1. Řasenku sháním, takže asi přehodnotím můj výběr a šáhnu nakonec po této. :)
    PS: Máš nádherný odstín rtěnky (lesku?) můžu se zeptat, od koho je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hoj Silvi, je to barva na rty Lip Liquid Lipstick Millionare Intensive Colour od Miss Sporty odstín 102 Full Peach :)

      Vymazat
  2. Vypadá velmi dobře. Nedávno jsem sháněla řasenku, ale sáhla jsem po Lorealu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po L´oréalu také pokukuju, jen je škoda, že ty jejich ceny jsou trochu vyšší :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi ten kartáček. Jinak s řasenkami Maybelline nemám moc dobrou zkušenost, dost se mi mažou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naštěstí drží a většinou mi vyhovují, ale samozřejmě se najde i výjimka. Třeba Rocketka mi nesedla vůbec :(

      Vymazat
  4. Já jsem si tuhle řasenku taky hodně oblíbila:-) Celkově mám řasenky Maybelline hodně ráda, některé z nich kupuji stále opakovaně, zklamala mně snad jen Rocket.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Rocketkou to mám stejně, taky mi vůbec nesedla a přitom je tak oblíbená a vychvalovaná. Každému evidentně sedí něco jiného :)

      Vymazat
  5. Tiež momentálne zháňať špirálu, asi sa poobzerám po tejto :)
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
  6. taky jí mám, mě upřímně ZAS TOLIK nevyhovuje, neříkám, že není fajn, to určitě je, ale znám lepší.. upřímně, Maybelline řasenky se mi zdá že dost pohoršily, dřív mi vyhovovaly a ted už málokterá mi sedne. Tahle je super v prodloužení řas, ale docela hodně je slepuje, což mi dost vadí.. :/

    >>> Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě slepovala zpočátku, po dvou týdnech už to bylo OK. Každopádně dřív jsem jiné řasenky ani nepoužívala jak byly jejich řasenky božské. Co mi od nich nesedlo byla Rocketka a Colossal Cat Eyes, ale třeba Volum´ Express jsem milovala snad nejvíc a ráda bych se k ní znova vrátila :)

      Vymazat
  7. Strašně se mi tahle řasenka líbí. Hned poprvé mě zaujala díky jejímu krásnému něžnému obalu :) Celkově jsou řasenky od Maybelline moc super a tuhle chci určitě vyzkoušet.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji vyzkoušet, vůbec není špatná :)

      Vymazat
  8. Skvělý fotky, mám stejný tričko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tričko je super, já ho mám od ségry, která byla tak hodná, že mi jej dala :) Tuším, že ho někde vyhrála :)

      Vymazat
  9. Skvělý článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/jeden-za-vsechny-vsichni-za-jednoho.html?showComment=1430226246108#c595216219566990353

    OdpovědětVymazat