Makeup Revolution - konečně u nás!

Ahoj krásky,
dnes jsem se pro vás chystala natočit své první beauty video, ale zjistila jsem, že to bude mnohem větší fuška, než se původně zdálo. Jedním z problémů bylo zmenšit velikost videa, které mělo přes 1,5 GB. Což jsem jakžtakž zvládla, takže bod pro mě. Ale přišel další problém, kvalita videa byla všelijaká. Obraz nebyl stoprocentně zaostřený a často se rozostřil, což není nic, co bych hodlala akceptovat. Přeci jen chci co nejlepší výsledky své práce ve všech směrech. No a poslední věcí bylo stříhání videa. Nejsem přes techniku tohoto typu odborník, tak mě zjišťování, stahování a následné zkoušení různých programů zaměstnalo na celé odpoledne a stejně bez pořádného výsledku. Ano, stále se v tom nevyznám, stále v tom tápu a video tedy dnes nebude. Co se týče kosmetiky Makeup Revolution, čeká vás tedy prozatím recenze psaná tady na blogu. Nicméně video o této kosmetice přesto natočit chci a byla bych ráda, kdyby se mi jej podařilo zveřejnit na začátku příštího týdne. Každopádně jelikož ale v editaci videí zatím tápu, budu moc ráda, pokud mi nějaká hodná duše poradí jak na to, jaké použít programy na stříhání a editaci a jak vyladit foťák tak, aby bylo výsledné video co nejlepší a aby zabralo co nejméně místa. A jak nahrát na Youtube video delší jak 15 minut. Budu tedy ráda, když mi dáte vědět ať už do komentářů nebo mi napíšete zprávu na Facebook či email. Ale teď už k recenzi.


Značka Makeup Revolution se na český trh dostala až letos. Mnohé z vás určitě zaznamenali její hodně očekávaný nástup podpořený kvalitním PR a monstrózní reklamní kampaní. Mě to samozřejmě také neuniklo a musím říct, že jsem byla nadšená a počítala s tím, že mě čeká pořádný nákup. Ale, ještě než jsem jim půlku eshopu stihla vykoupit, přišla mi od českého zastoupení této značky nabídka na spolupráci. A jak už jsem zmiňovala, jelikož jsem měla nákup na tomto eshopu v plánu tak jako tak, tak jsem kývla a vybrala si pro začátek pár produktů, které mě zaujaly nejvíc. Šlo hlavně o paletky očních stínů, kterých Makeup Revolution nabízí naprosto neskutečné množství v tak nádherných barevných odstínech a kombinacích, že vybrat si jen dvě pro mě byl celkem problém. Nakonec jsem si jako první vybrala paletku 12ti matných očních stínů a názvem Essential mattes. V paletce najdete jak světlé a nenápadné stíny přírodních odstínů, tak i nějaké tmavé vhodné pro výraznější kouřové líčení. Co se týče pigmentace, rozhodně musím stíny pochválit. Nejlepší pigmentaci mají tmavé odstíny, ty světlejší mají pigmentaci o něco slabší, přesto je to ale oproti paletkám či stínům jiných značek vyšší průměr. Pokud jde o prášivost, tak ta je taktéž naštěstí minimální, Za mě tedy s touto paletkou velká spokojenost a rozhodně ji doporučuji. Cena je 179 Kč.

Paletka očních stínů ESSENTIAL MATTES

Swatche paletky ESSENTIAL MATTES

Další paletkou, kterou jsem měla možnost vyzkoušet, je paletka s trochu výraznějšími odstíny obsahující jak pár matných, tak hlavně spoustu perleťových stínů. Jmenuje se Hot Smoked a jak už název napovídá, je na kouřové líčení jako dělaná. Ačkoliv tedy obsahuje odstíny tmavší a výraznější, nevidím důvod, proč ji nepoužívat i na běžné denní líčení. Já mám výrazněji nalíčené oči i přes den moc ráda a v poslední době tuhle paletku používám téměř denně. A abych pravdu řekla, zamilovala jsem si ji mnohem víc než paletku předchozí. Přijde mi totiž, že odstíny v této paletce jsou zkrátka zajímavější, neokoukané a prostě naprosto božské. Pokud jde o pigmentaci, tak přestože jsem paletku s matnými stíny chválila, tak tuhle musím pochválit dokonce o něco víc. I když obsahuje pár matných stínů a tam bych pigmentaci připodobnila ke stínům v matné paletce, tak pokud jde o ty perleťové, tak tam je pigmentace o celý stupeň lepší a rozhodně patří k tomu nejlepšímu, na co jsem v poslední době narazila. Navíc, čím tmavší stín, tím lepší pigmentace. A pokud stíny třeba i navrstvíte, bude výsledek naprosto brilantní. Když bych ale ještě měla zmínit prášivost, tak opět minimální. Stíny opravdu práší velice nepatrně, což nahrává tomu, že si od nich chci objednat ještě paletky inspirované slavnými Naked 1,2,3. Akorát, že u Makeup Revolution je pojmenovali Iconic 1, 2, 3. Původně jsem si chtěla takhle inspirované paletky objednat u W7, kde se mi líbí plechový obal, ač tedy chatrný, ale jelikož jsem slyšela o tom, že paletky od W7 dost práší, rozhodně se tedy přikláním k nákupu paletek od Makeup Revolution. Mimoto cena i této paletky je jen 179 Kč.

Paletka očních stínů HOT SMOKED

Swatche paletky HOT SMOKED

Posledním produktem který jsem k recenzi dostala jsou tekuté voděodolné oční linky Liquid Eyeliner. Tyhle linky jsem si nevybrala sama, ale byly mi přibaleny jako dáreček navíc. Já sama linky v posledních letech příliš nepoužívám. Dřív jsem si dělala spíš jen spodní linky, protože co se týče horních, tak jsem byla nemehlo a nedokázala udělat rovnou linku stejně širokou či tenkou na obou očích. A tak než abych s tím ráno ztrácela čas, tak jsem se na takové piplání se vykašlala. Co se týče spodních linek, ty si v posledních letech nedělám proto, že mi takové líčení přijde na den příliš tvrdé a zbytečné. A navíc se to večer blbě odličuje a člověka to akorát zdržuje. Nicméně ač jsem se na tyto linky dívala s počáteční nedůvěrou, výsledek mě neskutečně mile překvapil. Manipulace s těmito linkami je neuvěřitelně jednoduchá a rovnou linku s mini zvládne nakreslit i úplný začátečník, to mi věřte. Navíc s nimi nakreslíte jak velice tenkou linku, tak i širší, zkrátka jak budete zrovna potřebovat. Mě osobně se s nimi pracuje mnohem lépe než třeba s linkami ve fixu, gelovými linkami nebo klasickou ať už gelovou nebo kalajovou tužkou. Pokud jde o voděodolnost, tak jsem se s těmito linkami sice nepotápěla, ale vydržely mi celý den a odlíčit šly voděodolným odličovačem bez problémů. Jak by šly odlíčit nějakým obyčejným nevím, žádný takový nemám. Poslední dobou totiž preferuji právě odličovače, které slibují, že odlíčí všechno. Posledním příjemným benefitem u těchto linek je jejich cena. Stojí totiž pouhých 69 Kč.

Voděodolná linka na oči LIQUID EYELINER
 


Jak jste tedy už možná zaznamenali z recenze, tak u Makeup Revolution dostanete za málo peněz rozhodně hodně muziky. A co víc, jelikož jde o kvalitní produkty, tak jsou přímo ideálním vánočním dárkem, který nezruinuje vaši peněženku, Věřte mi, že taková paletka očních stínů udělá každé kosmetické nadšenkyni ohromnou radost, takže pokud ještě nemáte dárek pro sestru, maminku či kamarádku, tak mrknout se na eshop Make-up Revoltion je dobrou volbou. A protože je až do 22.12, poštovné zdarma, tak určitě není nad čím váhat. P.S. Eshop navíc nově zasílá i na Slovensko :)

Odkaz na eshop najdete ZDE.


To by bylo ale k dnešní recenzi už vše, příště se na vás těším někdy po víkendu snad už se slibovaným videem, které vložím do tohoto článku, tak s článkem úplně novým. Pokud máte s Makeup Revolution nějaké zkušenosti či nákup na eshopu teprve plánujete, dejte mi určitě vědět dolů do komentářů. A pokud máte nějaké rady ohledně natáčení videí, tak mi určitě dejte vědět taktéž, ať se na pořádné točení můžu konečně vrhnout a můžu tak blog posunout ve vývoji zase o něco dál.

Mějte se tedy krásně a příště zase ahoj  ...... Vaše Lucy :)



33 komentářů

  1. Také jsem o nich přemýšlela. Ty linky mne zaujaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně dobře se s nimi pracuje, jsou vážně fajn :)

      Vymazat
  2. Paletky odstinove vypadaji dobre.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka Hot Smoked mě zaujala. Používám tmavší líčení i denně. Akorát bych byla ráda, kdybys mi napsala, jak dlouho ti vydržely, nerozmazávají se? Ty linky se mi moc líbí. I cena je dobrá.:)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud nepoužiji bázi, tak se mi na konci dne trošku slívají do záhybů, ale já mám víčka hodně mastné, jinak s bází mi drží jako přibité. Jo a bázi pod oční stíny používám od Dermacolu :)

      Vymazat
  4. Tak ta první paletka vypadá krásně, hlavně ty poslední dva stíny! :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta paletka je naprosto úžasná. Krásné odstíny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem taky nedodolala a něco nakoupila. Jednu velkou boží paletku a nějaké ty oční stíny. Jsem moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budeš spokojená, já jsem totiž nadšená :)

      Vymazat
  7. Já stále MR odolávám, nějak mne extra neláká. I když jejich paletky vypadají fajn.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně pořádné oční paletky chyběly, tak jsem ráda, že jsem to mohla napravit :)

      Vymazat
  8. Hezká paleta, já bych však takové množství odstínů nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že i mě to vydrží asi sto let :)

      Vymazat
  9. Paletka je hezká, ale stíny při líčení nepoužívám. Linky by mohly být ale skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linky jsou skvělé, jinak já mám takovou nehezkou barvu očních víček, tak používám stíny vždycky :)

      Vymazat
  10. teď jsem si je objednala a pak se podívám na tvůj článek a vím že jsem neudělala chybu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsi chybu neudělala, já si od nich budu rozhodně pořizovat další :)

      Vymazat
  11. Práve pred pár dňami som tieto paletky obzerala kdesi na internete:-) day by day

    OdpovědětVymazat
  12. Značka se na trh dostala až letos, protože teprve letos sama vstoupila na trh jako takový.
    Mám od nich Iconic 1 až 3 (dupe Naked), několik paletek stínů, naprosto fantastickou oboustranou tužku/fix na obočí, bronzer, lesky na rty a zatím jsem navýsost spokojená. Objednávala jsem z Británie, protože měli na Black Friday akci, kdy k objednávce dávali zboží za 25 liber (a to se vyplatí). Rozhodně budu ještě časem objednávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak koukám na ceny na českém e-shopu, tak se z Británie objednávat vyplatí už jen při trochu větších objednávkách.

      Vymazat
    2. Díky za info, nevím proč, ale měla jsem pocit, že se na trhu objevili už v roce 2013. No nevím jak jsem na to přišla :D

      Vymazat
  13. mám od nich paletky dvě aspoustu dalších věcí a se vším jsem spokojená. Teď nejvíc ujíždím na bronzeru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bronzer od nich nemám, budu jej muset vyzkoušet :)

      Vymazat
  14. Od Revolution jsem si k vánocům objednala jednu paletku, tak jsem na ni zvědavá, jak bude vypadat:))

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám tvářenku, zapečené stíny, 2 rtěnky a 1 lak a jsem spokojená moc, určitě chci vyzkoušet další produkty :). Paletky jsou moc pěkné a ty linky se mi zamlouvají, linky nosím ráda a tyhle jsou za báječnou cenu a jsou pěkně černé :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, linky doporučuji. Jinak spousta věcí, které máš, láká i mě :)

      Vymazat
  16. Tu matnou paletku mám taky a je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, asi budu na jejich paletkách brzo závislá jak je miluju :)

      Vymazat