Lesk na zuby???

Krásný čtvrtek všem,
nevím jak vám, ale mě poslední dny neuvěřitelně rychle utíkají. Hlavně tedy dny volna. Dneska jeden takový mám a tak jsem se rozhodla si pro vás připravit nový článek. Pokud jste z názvu článku zmatené a nevíte co vás dnes čeká, tak jsem se opravdu neupsala a opravdu vám dnes představím jednu z novinek na našem trhu a to lesk na zuby značky BeconfiDent.


Abych se přiznala, sama jsem o existenci jakéhokoli lesku na zuby neměla ani tušení až do chvíle, než mi byl díky stránkám Krasa.cz jeden nabídnut k recenzi. Nabídku jsem tedy přijala a měla za úkol si vybrat jednu variantu. Zvolila jsem tedy příchuť třešně a po doručení balíčku se vrhla do testování a prozkoumávání toho, o co vlastně jde a k čemu je takový lesk na zuby dobrý.

Když mi onen zázrak přišel, trochu mě slibované účinky vyvedly z míry, vlastně popravdě regulérně vyděsily. Hlavně tedy už ta první, která zněla "rozjasní zuby". Pochopte, nemám pocit, že by mé zuby byly natolik bělostně bílé, že bych na ně chtěla poutat pozornost tím, že by se ještě víc leskly a zářily na dálku. Nemám je nijak ošklivé ani vyloženě žluté, ale když člověk pije celkem pravidelně kávu, občas Colu či černý čaj, tak prostě bílé zuby nemá. Ne pokud si je nenechá profesionálně vybělit. Tak jsem z toho byla prostě celkem nesvá.

Nakonec jsem usoudila, že mé zuby jsou přece krásné, jen ne chemicky vybělené a že takové zuby jako já máme vlastně skoro úplně všichni, takže není důvod si myslet, že bych takový prostředek neměla používat, protože je jen pro vyvolené, kteří mají zuby jako perličky. Proto jsem se pustila do toho.

Nejdřív než vám shrnu všechny své dojmy, tak vám tento produkt v rychlosti představím.


BeconfiDent - Lesk na zuby

Jde tedy o lesk na zuby značky BeconfiDent, který seženete na eshopu Krasa.cz. vybrat si můžete ze tří příchuťových variant a to Lesní plody, Máta a Třešeň.
Všechny tři mají ale účinky zcela společné. Krásně rozzáří zuby, už tenká vrstva produktu jim dodá silný lesk. Kromě toho vám zajistí svěží dech a ochrání sklovinu před tvorbou skvrn. Navíc je ideální ochranou po bělení a udržení bělostného úsměvu. Určený je pro dospělé a osoby starší 12-ti let. Jeho nanášení je úplně snadné, stačí použít zubní kartáček jako při čištění zubů nebo jej můžete jednoduše nanést prsty. Po nanesení stačí ústa vypláchnout vlažnou vodou a máte hotovo. Používat jej můžete denně bez omezení a dle potřeby, zkrátka klidně několikrát. Výsledkem ovšem nebudou jen krásně zářivé zuby, ale především pocit čistých zubů a svěžího dechu.




A jaký je tedy můj závěr? 

Jak jste už určitě pochopily, tak jsem k produktu přistupovala se silnou nedůvěrou. Tentokrát jsem se ale nebála, že by nefungoval vůbec, ale že bude fungovat až moc. Mé obavy ale byly zcela zbytečné.
Zuby jsem měla sice zářivější, ale rozhodně ne tolik, aby si někdo všiml jakýchkoli barevných nedokonalostí. Naopak mi přišlo, že lehce žluté zabarvení zubů lesk naopak utlumil, ač tedy nic takového neslibuje. Možná je to zvláštní, ale rozhodně mě to potěšilo. Usmívat jsem se tedy díky tomu mohla o sto šest. Jako super bonus hodnotím i to, že opravdu dodává pocit čistých zubů a svěžího dechu, což je něco, na čem si zakládám a na co si potrpím. Například bych asi byla zatraceně nesvá, kdyby se mi podařilo nemít v kabelce nějaké žvýkačky, které právě ve chvílích, kdy si nejsem svým dechem jistá, vždy používám. Jak ale všichni víme, ne vždycky je vhodné žvýkat na veřejnosti, vlastně to vypadá blbě kdekoli a kdykoli, když člověk převaluje pantem ze strany na stranu. Takže použít místo žvýkačky raději lesk na zuby mi přijde jako mnohem lepší nápad. Ne vždycky to ale samozřejmě jde. No, šlo by, ale vážně si nebudu do pusy strkat špinavé prsty, takže žvýkačky s sebou nosím pořád a lesk volím hlavně v práci, kde je k dispozici umyvadlo. Mimoto mě ještě napadá, že je to i skvělá alternativa pro ty, kdo nosí pevná rovnátka. Za sebe tedy mohu produkt určitě doporučit, jeho cena je sice malinko vyšší, 15 ml balení stojí 539,-, ale každopádně se vyplatí. Osobně jsem toho názoru, že krásné zuby jsou vlastně mnohem důležitější než bezchybná pleť s bezchybným líčením, takže je to rozhodně investice správným směrem. Hlavně jsou krásné zuby a tím pádem i krásný úsměv korunou krásy nejen každé ženy, ale samozřejmě úplně každého.





Na úplný závěr ještě dodám, že mě tahle věcička popíchla k pořízení nějakého toho domácího bělení zubů. Zatím ale jen vybírám, protože v současné době figuruji jako Ježíšek, takže si dárečky pro sebe nechávám na povánoční období. Každopádně jsem krásným úsměvem posedlá zase o něco více než dřív :)
A co vy? Myslíte si, že je krásný zářivý úsměv důležitý? Používáte nějaké bělící procedury či bělící zubní pasty? Jste spokojené či nikoli? A láká vás i tento přípravek?
Jsem šíleně zvědavá, takže se nezapomeňte pochlubit v komentářích, kde samozřejmě jako vždy ráda nečerpám nějakou tu inspiraci.

Přeji krásný zbytek dne a moc se těším zase příště....           Lucy :)

14 komentářů

  1. No mne to prijde jako blbost a jeste draha... :-) ale tak jako zas mit ho doma, tak ho taky vyuziju, to zas jo. 1x tydne pouzivam Elmex gel, mam po nem zuby jak perlicky a uz nejsou tak citlive. Neni sice mentolovy, ale zuby taky jakoby vylesti. A jeste je na to dobra zubni hygiena - vycisti, vylesti, namotivuji s jeste clovek udela neco pro zdravi. Dokonce mi lidi rikali ze mam nejake bile zuby - tak pred domacim belenim (btw.to bych si neriskla) zkus zajit na tu hygienu, odstrani ti kamen a hned je to zas o fous lepsi pocit i vzhled.

    OdpovědětVymazat
  2. jsem tak rááda, že jsem na tenhle článek u Tebe narazila! sama se na testování lesku chystám, takže alespoň vím, do čeho jdu! :D
    super recenze :)) už se na něj i těším :))

    OdpovědětVymazat
  3. No, asi bych si to nepořídila.... :D


    Monča z Like Lady ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že pěkné zuby jsou důležité a každý, kdo pěkné zuby nemá by se měl snažit něco s nimi udělat, přeci jen není to pak hezký pohled :D. Zajímavý produkt
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto počujem prvý krát, ale asi je lepšie používať kvalitné zubné pasty ako nejaké lesky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajimavé, ale ne moc praktické. Elmex gel bude asi lepší. Kdyby to nějak dočasně bělilo, to by bylo ještě zajímavější. Třeba něco jako lak na zuby :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mi ho nabízeli, ale tohle jsem nakonec odmítla, protože mi to přišlo trochu i jako blbost a já bych to nijak nevyužila. Každopádně s tím bělením se na nějaké chystám. Chtěla bych vyzloušet ty pásky, protože krásné bílé zuby bohužel nemám, takže bych tomu chtěla nějak pomoct a až se povede, tak pak bych možná něco takového použila, ale momentálně nejspíš ne =).

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy, o tom slyším vážně poprvé. A přečetla jsem si název asi třikrát, zda mě nešálí zrak :D.
    Děkuji za komentář.
    Něco takového bych potřebovala :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Great review!

    New FASHION post on
    www.lowbudget-lowcost.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  10. Tak o tom také slyším poprvé, vypadá to zajímavě, ale asi bych do toho neinvestovala. Za sebe mohu doporučit, ústní spreje.

    Mysterious Diary

    OdpovědětVymazat