Řasy jako vějíře

Ahoj všem,
možná si pamatujete, že mi před pár měsíci bylo nabídnuto k testování sérum na růst řas REALASH. Jako osoba, které má řasy stejně bídné jako modelkovskou výšku,  jsem takovou výzvu nemohla odmítnout. Jak mé řasy před použitím séra vypadaly jste mohli vidět už na konci června, ale ráda vám samozřejmě v tomto článku osvěžím paměť. Musím přiznat, že jsem s bůhví jakými výsledky samozřejmě nepočítala, připadalo mi to stejně slibné jako tabletky na zvětšení poprsí nebo tabletky na hubnutí. Prostě krásná pohádka, která se nikdy nesplní a pokud ano, tak jen té vyvolené slečně z reklamy, která dotyčný produkt propaguje. každopádně jsem byla velice příjemně překvapená a doteď nestačím zírat. A tajně doufám, že dosavadní výsledek stále není konečná.

Sérum mi tehdy přišlo v krásném dárkovém balení určené blogerkám. Musím říct, že si dali vážně záležet a moc mě to potěšilo, člověku to hned rozzáří den.


Pojďme se ale podívat na mé řasy před testování. Vidíte? Nevidíte... Co máte z toho, já své řasy předtím taky moc neviděla. Zkrátka děs a bída. Fňuk.




Jak už jsem naznačila, vše podstatné o séru REALASH jsem už psala v úvodní recenzi ZDE. V rychlosti si tedy jen zopakujeme to nejnutnější. REALASH je sérum na růst řas, které slibuje, že vaše řasy budou delší, hustější, tmavší a silnější. Používá se vždy večer po odlíčení stejným způsobem jako by jste si nanášeli tekuté linky. Používá se jen na horní řasy, nikoli na spodní a nedoporučuje se ženám, které jsou těhotné, které kojí, podstupují chemoterapii nebo jsou mladší 18-ti let. A jako jediné ve volném prodeji bylo schváleno organizací FDA.

To by bylo co se týče základních informací všechno a určitě vás už zajímají konečné výsledky, tak tedy sem s nimi. Za sebe můžu upřímně říct, že jsem maximálně spokojená a že jsem tak dobrý výsledek v žádném případě nečekala. Na porovnání jsem vyfotila své řasy nenalíčené a poté s použitím řasenky. Skvělé samozřejmě je, že rozdíl nevidím jen já, ale i lidé okolo mě. Navíc je konečně jedno jakou používám řasenku, protože když mám řasy takhle krásně dlouhé a hustější než kdy dřív, každá řasenka mi přinese skvělý výsledek. Sérum REALASH mohu tedy s klidným svědomím stoprocentně doporučit. Pokud se tedy trápíte tím, že máte krátké řasy a jen zoufale hledáte řasenku, která vám je udělá co nejhezčí a utrácíte kvůli tomu za řasenky majlant,  tak se na to vykašlete a jednoduše investujte do séra na růst řas. Výsledek sice neuvidíte hned, ale postupně jej budete v zrcadle zaznamenávat a bude vás to hřát na srdci. A jen perlička na závěr: Až sérum spotřebuju, s klidným svědomím investuji do dalšího balení. Nedám na něj totiž v žádném případě dopustit.




To je z dnešní recenze vše a já se moc těším na vaše komentáře. Rozhodně mi dejte vědět co si o takových sérech myslíte, jestli jste je už zkoušeli a jaký řasy vlastně vlastníte bez zásahu jakéhokoli séra či prodloužení. Jestli jste byly v tomto směru bohatě obdařené nebo se na vás moc nedostalo, jako na mě.

Mějte se zatím krásně a u příštího článku ahoj....
                                                                                     Lucy :)


19 komentářů

  1. Nic takového jsem do teď neznala, asi vyzkouším,díky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj ti to urobilo krasne riasy, ja teraz skusam ricinový olej tak som zvedava co z toho bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nikdy nezkoušela, ale slyšela jsem na něj spoustu kladných ohlasů, tak myslím, že by mohl fungovat :)

      Vymazat
  3. Tak to opravdu koukám, já těmto výrobkům totiž vůbec nevěřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nevěřila, poprvé jsem byla u "zázraky slibující" kosmetiky příjemně překvapená :)

      Vymazat
  4. Pěkné řasy a máš krásný obočí :) Já jsem ještě žádné sérum nezkoušela. A zabalili to moc pěkně, to se jim povedlo :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. To je super rozdíl! :)))

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je, sama tomu dodnes nevěřím a mám z toho šílenou radost :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Taky zírám, až mi dojde, budu si muset pořídit další :)

      Vymazat
  7. ja som zatiaľ skúšala len Taliku a nejako na mňa nepôsobila, tebe toto sérum spravila neskutočne riasy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem s ním i s řasami konečně spokojená :)

      Vymazat
  8. Úplně luxusní řasy. Věřím, že po tom narostou krásně dlouhé, ale mě většina těhlech sér tak strašně dráždí oči, že už jsme se musela smířit s tím, že řasy budu mít vždycky hnusně krátký:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak první měsíc jsem měla oči věčně rudé, protože jsem si séra nanesla moc (má teorie: víc séra = větší a lepší účinek) a to mi pak steklo do oka, ale časem jsem se naučila to vychytat :)

      Vymazat
  9. To je opravdu krása ! Já mám totálně příšerné řasy a strašně mě to štve! :DJe to opravdu rozdíl, a určitě si ji koupím , protože mě to moc láká :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš vážně děsný řasy, protože já takové měla, tak vřele doporučuji, je to opravdu bomba :)

      Vymazat