Spotřebováno - březen 2014

Ahoj všem,
ač trochu se zpožděním, tak přeci jen se konečně dostalo i na článek o spotřebovaných produktech.
Osobně spotřebovávám produkty strašně ráda, protože to znamená, že si můžu koupit něco nového a to já ráda. No a i v březnu bylo spotřebovaných věcí opravdu mnoho a tak určitě nebudeme zdržovat a vrhneme se rovnou na ně.


Tady vidíte hezky všechny pohromadě a je jich krásných sedmnáct, což je moc sympatické číslo.



Balea - Gel na holení Carribean Dreams

Co vám budu povídat, opravdu jsem se do něj zamilovala. Kromě toho, že splňuje to, co má, tedy pečuje během holení o pokožku, zvlhčuje ji a dodává jí hebkost, tak naprosto pohádkově voní. To si neumíte představit. Mně osobně víc než avizovanou kokosovou vůni připomíná vůni vánočního cukroví, ale buď jak buď, kdo mě zná, tak ví, že vůni cukroví považuji za božskou. Nemůžu ale říct, že bych tam vůni kokosu necítila, rozhodně cítím a nemůžu se jí nabažit. Obal se mi líbí také, takže za tohle má Balea další plus.
Gel je vhodný i pro citlivou pokožku a jeho množství je 150 ml. Nemůžu jej tedy jinak než doporučit a já sama si ho budu kupovat znova a znova.

Sprchový gel Adidas Smooth
Sprchový gel Adidas Protect

Sprchové gely Adidas mám ráda už mnoho let a poslední cca dva roky jsem na ně nějak zapomínala,
ale nastal čas se k nim vrátit. A byl to rozhodně dobrý nápad. Sprchové gely Adidas pro ženy byly totiž navrženy tak, aby se cítilo dobře nejen tělo, ale i mysl. A já mohu tyto blahodárné účinky jenom potvrdit.
Variant těchto gelů je celkem šest a já v březnu spotřebovala rovnou dvě. Variantu Smooth a variantu Protect. Těžko říct, která byla lepší, nadšená jsem totiž z obou. Varianta Smooth má především zjemnit pokožku. Kromě toho krásně hydratuje a obsahuje mikročástečky, které fungují jako lehký peeling
a pokožku krásně vyhladí. Co se týče vůně, je perfektní a já jsem byla s tímto gelem celkově maximálně spokojená. Pokud jde o variantu Protect, tak ta má přinášet hydrataci pro extra suchou pokožku, navíc je tento gel obohacený o mléko z bavlníku. Jeho vůně je taktéž hrozně příjemná a celkově patří oba tyto sprchové gely k mým největším favoritům. Balení má 250 ml a obaly samy o sobě jsou vizuálně velmi podařené a moderní. Doporučuji!



Aussie 3 minute miracle reconstructor

Na tento opěvovaný zázrak jsem byla opravdu zvědavá, takže když se objevil v DM, okamžitě skončil v mém košíku. Jde o hloubkový balzám pro poškozené vlasy s výtažky z australské meduňky lékařské, který vyhladí drsný povrch kutikuly, pomáhá k obnově poddajnosti vlasů a dodá jim lesk. Musím říct, že jsem byla s tím to kondicionérem velmi spokojená. Nemůžu sice říct, že by to byla úplná pecka, protože masku na vlasy od Macadamia asi hned tak něco nepřekoná, ale spokojená jsem rozhodně byla a ráda si jej budu kupovat opakovaně. Co se týče balení, tak polopropustná membrána je fajn nápad, který je neskutečně praktický a plně mi vyhovoval. Vůně je žvýkačková a já takové vůně ráda, takže i za tohle má Aussie pochvalu. Co se týče konzistence, je jakoby gelovitá a osobně jsem byla trochu překvapená, protože jsem čekala, že kondicionér bude spíš hodně hutný, což není. Vlasy nijak nezatěžuje, ani jsem nezpozorovala, 
že by se mi dřív mastily. Podtrženo sečteno, jsou krásně hebké, hladké, lesklé, zdravěji vypadající a neuvěřitelně voňavé. Doporučuji!


Šampón na vlasy Balea pro hedvábný lesk vlasů s vůní kokosu

Jelikož jsem milovala původní baleácký šampón na vlasy s vůní kokosu, musela jsem si pořídit i tento. Bohužel ale šlo o limitovanou edici a mně se jej podařilo ukořistit pouze jednou, Už jsem na něj víckrát k mé smůle nenarazila. Stejně jako jeho předchůdce mi maximálně vyhovoval, vlasy jsem po něm měla opravdu krásné, hebké, lesklé, voňavé a vydržely se déle nemastit. Na vůni kokosu nedám dopustit, takže jsem se 
v mytí vlasů tímto šampónem celkem vyžívala a vlastně si jej i šetřila. Jak jsem už zmínila, k sehnání 
už bohužel není, ale pokud přemýšlíte o pořízení některého z šampónů od Balei, klidně po nějakém sáhněte. Jsou opravdu skvělé a navíc neobsahují silikony. 


Dove Intensive Repair Express - kondicionér pro poškozené vlasy (pro každodenní použití)

Tento kondicionér má mít vlastnosti kondicionéru a účinky vlasové masky. Vlasy tedy vyživuje a díky speciálnímu složení proniká do struktury vlasu a obnovuje vlasová vlákna zevnitř. Navíc předchází jejich budoucímu poškození. Takže péče o vlasy, která se hodí. Já sice neměla plné balení, ale malé cestovní balení, které bylo přiložené k jednomu z časopisů, které si pravidelně kupuji. Kondicionér mi ale přesto vydržel na několik použití a tak mohu říct, že jsem s ním byla nadmíru spokojená. Nehledě na to, že momentálně péči o poškozené vlasy cíleně vyhledávám, abych dala po zimě své vlasy zase do kupy. 
Kondicionér měl krásnou krémovou konzistenci a vůni typickou pro značku Dove. Vlasy byly krásně hebké, hladké a vypadaly zdravě. jen se malinko obávám, že by při dlouhodobém používání mohl lehce zatěžovat vlasy, ale stačilo by jej střidat s jiným kondicionérem a bylo by po problému. Opět i tento přípravek doporučuji.




Antiperspirant Nivea pearl & beauty

Tento antiperspirant jsem si pořídila úplně poprvé. Chtěla jsem totiž zkusit něco nového a značka Nivea je mi sympatická, jelikož je přeborníkem v péči o pokožku. Navíc mi deodorant v drogerii hrozně příjemně voněl, tak nebyl důvod jej nezkusit. Tento antiperspirant ve spreji s cennými výtažky z perel, které pečují o podpaží má regulovat pocení celých 48 hodin, což je samozřejmě nesmysl, ale vem to čert. Co se mi na něm líbí je, že jej můžete použít i po depilaci, jelikož neobsahuje alkohol a tak nedráždí pokožku. Jak jsem se už zmiňovala výše, tak vůně je velice příjemná, jen jsem měla problém s tím, že mě dráždila ke kašli a já nějak nemohla dýchat. To je ale asi tak to jediné, co mi na tomto antiperspirantu vadilo, sama si jej tedy z tohoto důvodu už nekoupím, ale pokud se u vás takové potíže neobjevují nebo vám nevadí, můžu vám jej doporučit.


Antiperspirant Adidas control ultra protection cool & care

Mého miláčka, kterého si kupuji pravidelně, pravidelní čtenáři už znají. Nebudu tedy omílat pořád dokola jak je skvělý, protože bych se neustále opakovala. Pokud vás tedy zajímá, můžete si o něm přečíst ZDE.


Avon Naturals Hydratační tělový sprej s vanilkou

Tělové spreje jsem měla vždycky šíleně ráda. A ty od Avonu jsem si díky moc fajn vůním opravdu oblíbila. 
Navíc pokud je někde napsáno "naturals" nebo podobný blábol, tak stěží odolávám. Tento sprej má krásně vyživit, osvěžit a provonět pokožku. Dá se navíc použít i jako osvěžovač vzduchu či třeba na povlečení apod. A protože mám ráda vůni vanilky, tak jsem tentokrát sáhla právě po ní. Musím říct, že co se týče vůně, byla báječná. Ovšem na moji nejmilovanější, kterou kdy Avon v této řadě nabízel to nemá. Šlo o vůni mandlí a mléka, ta byla opravdu ze všech nej a mrzí mě, že už není k dostání. Nicméně vůně vanilky opravdu není k zahození, jen musím říct, že postupem času mi přijde, že díky obsahu alkoholu nebo nevím čemu mi tento sprej není na pokožce moc příjemný. Jakoby ji dráždí a vysušuje??? Je to možné, když ji má hydratovat? No já nevím, třeba jsem měla špatný kus nebo něco takového. Mimo to, mi i tento sprej dráždí sliznici a špatně se mi bezprostředně po použití dýchá, ale tyto spreje to dělaly vždycky a všechny. 
A pokaždé jsem jim to odpustila. Pokud se ptáte, jestli si jej pořídím znova, tak popravdě nevím. Po vanilce bych už teda nesáhla, ale jinou vůní bych se asi zlákat nechala. A zda jej doporučuji? Tak napůl, nečekejte žádný zázrak, spíš jen příjemnou vůni, která bohužel rychle vyprchá, což je pochopitelné, když jde o pouhý tělový sprej. Pokud tedy nejste nároční, klidně jej zkuste, ale o žádnou pecku se nejedná.




Balea tělový krém Afrika 

Jak jistě víte a jak jste si všimli, mám značku Balea moc ráda a ve chvíli, kdy se objeví nějaká limitovaná věc, tak ji prostě musím mít. A tak tomu bylo i v případě tohoto tělového krému. Faktem je, že tato limitka byla v prodeji už snad předloni v létě, takže jsem ji ve skříni schovávala poměrně dlouho, což bylo způsobeno velkými zásobami jiných tělových krémů a mlék. Ale tělových krémů nabízí Balea několik druhů 
a řekla bych, že ve výsledku jsou si dost podobné. Tento obsahoval arganový olej a bambucké máslo. 
O pokožku by měl tedy nádherně pečovat. Musím říct, že pokožka byla po použití nádherně hebká a moc příjemná na dotek. Krém se krásně vstřebával a žádný ulepený pocit jsem nezaznamenala. Úroveň hydratace je průměrná, ale pokud člověk nemá extra suchou pokožku, tak to stačí. Moc se mi líbila i vůně, která byla velice příjemná. Krém mi tedy každopádně vyhovoval. 


Řasenka Catrice False Lashes

Tahle řasenka slibuje dramatický objem, senzační délku a extrémní zatočení - lepší než umělé řasy. Unikátní kartáček navíc zachytí každou řasu. Někdo tuto řasenku zatracuje a nenávidí, někomu přijde obyčejná 
a průměrná a někdo ji miluje. Já obvykle obyčejné klasické kartáčky nemusím, mám raději ty plastové, 
ale tato řasenka mě přesvědčila, že i klasický kartáček může dělat bezkonkurenční řasy. Mně je tedy bezkonkurenčně božské udělal a tato řasenka se rázem ocitla ve trojici těch nejlepších, které jsem kdy zkusila. Proto si ji tedy budu pořizovat znova. Navíc bych na ni chtěla udělat recenzi s fotkami jak na řasách vypadá, protože si myslím, že si to rozhodně zaslouží. Doporučuju ji všemi deseti!!!





Crabtree & Evelyn Krém na ruce Avokádo

Další produkt, který byl kdysi dávno tuším v Ladyboxu. A rozhodně jde o jeden z nejlepších krémů na ruce, které jsem kdy měla. Obsahuje totiž hluboce hydratační směs rostlinných výtažků, olejů a zvláčňujícího másla. Konkrétně tedy avokádové máslo a olej, extrakty z oliv a bazalky, hydratační ceramidy, vitamín E 
a extrakt z myrhy. Voní po bylinkách a citrusech. Hydratuje perfektně a není to ten typ krému, kde už po pěti minutách ani nevíte, že jste se natřeli. Je opravdu skvělý a já jej v každém případě doporučuji. Jedinou nevýhodou je ale vysoká cena, kolem 400,- což je na krém na ruce bohužel opravdu hodně.


Benefit Posietint

Tuhle sympatickou věcičku jsem měla v sadě miniatur Benefitu. Jde o multifunkční výrobek, který můžete použít jak jako tvářenku, tak i na rty. Já Posietint používala jako tvářenku a musím říct, že mi naprosto vyhovoval. Má moc pěknou barvu, výdrž a malé kabelkové balení je ideální na cesty. Na rty jsem jej sice zkoušela také, ale tam mi vůbec nevyhovoval. Na rtech byla barva nerovnoměrná, zalézal mi i do vrásek a rty mi přišly hrozně ulepené. Na rty jej tedy doporučit nemůžu, ale jako tvářenku jej doporučím ráda.


Saloos Hydrofilní odličovací olej Růžové dřevo

Nejedná se o plné balení, ale o vzoreček. Každopádně oblibou odličovacích olejů jsem se nikdy netajila, recenzi si můžete přečíst ZDE, tak se nebudu zbytečně opakovat a jen vám sdělím, že jej můžu určitě doporučit.





Missha Super Aqua Cell Renew Snail Cream

Denní hydratační krém s extraktem šnečího slizu. Jakmile slyším o šnečím slizu, jsem trochu nesvá, ale jak mi nevyhovoval BB krém se šnečím slizem, tak tento krém je naopak hodně fajn. Šnečí extrakt zabraňuje poškození pleti, vrací jí sílu a posiluje ochrannou bariéru, aby minimalizoval podráždění pokožky. Navíc prý odstraňuje jizvy po akné, zarudnutí, tmavé či bledé skvrny a podporuje elasticitu. Pleť bude vitální 
a rozjasněná. Jak všechny víme, z malého vzorečku se většina slibovaných účinků nezjistí, ale krém mi byl hodně sympatický a na pleti velice příjemný. Klidně bych si plné balení i pořídila.


Kivvi Denní krém

Kivvi je 100% přírodní kosmetika, což mi udělalo velkou radost. Tento krém je s maliníkovým olejem 
a výtažkem z jablka. Obsahuje komplex vitamínů, přírodních výtažků a olejů. Je vhodný pro normální, suchou a citlivou pleť. Jelikož já mám ale pleť smíšenou až mastnou, tak mi bohužel příliš nevyhovoval a plné balení bych si tedy nekoupila. 


Natura Siberica Extra-Firming Hand Cream

Krém na ruce s anti-age efektem. Ze vzoru sice anti-age efekt nepoznám, ale krém mi vyhovoval úplně maximálně. Jeden z těch nejlepších na které jsem zatím narazila. Klidně bych si koupila plné balení a rozhodně jej s klidem doporučuji.


To je o se týče spotřebovaných produktů všechno. Na žádný vyložený propadák jsem v březnu naštěstí nenarazila a se vším jsem byla více či méně spokojená. Pokud máte s nějakým výrobkem zkušenost, ať už pozitivní či negativní, určitě mi ji napište dolů do komentářů. Na všechny se moc těším.

Krásný zbytek dne L.



21 komentářů

  1. Gel na holení od Baley jsem si koupila v malém balení na cesty a vůbec mě neoslovil. Já za hebkost a jemnost pokožky považuju něco naprosto jiného, než to, co mi způsobil ten gel. Ano, šlo se s jeho pomocí oholit, ale pokožka pak byla taková.... Nevím jak to nazvat, ale ruka mi po ní neklouzala, byla taková odmaštěná a nedalo se po ní přejíždět hladce, zadrhávala se jak když :( A proto letěl do koše, protože jsem věděla, že ho stejně používat nebudu, raději zůstanu u holení sprchovým gelem, to mi vyhovuje nejvíce ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je skvele videt, ze kazdemu vyhovuje neco jineho. Obvykle se taky holim sprchovym gelem, ale kdyz jsem pouzila tento gel na holeni, mela jsem pokozku jemnejsi, hladsi a prijemnejsi na dotek nez kdyz bych pouzila sprchac :) treba by ji sedela jina znacna nez Balea, ja planuji vyzkouse prave i jine a pouzivat gely na holeni hlavne pres leto :)

      Vymazat
  2. musím už taky vyzkoušet nějaký tělový sprej, hlavně tento od avonu se mi dost zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky uvažuju, že bych zase nějaký zkusila :)

      Vymazat
  3. Šampón od Baley jsem si nikdy nekoupila. Asi jsem je jako šampóny od "levné" značky považovala ze ten typ, po kterém se mi hned vlasy zmastí... No, ale možná si mě nalákala :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dřív obcházela Baleu úplně obloukem, ale pak jsem dala v práci výpověď a byla nějakou dobu na pracáku, tak jsem se musela uskromnit. V té době, pár let zpátky, jsem se dostala i ke čtení a sledování blogů, holky tam tyto šampóny kolikrát chválily, tak jsem ho zkusila a zírala, že je fakt dobrý :)

      Vymazat
  4. Teda, taková velká spotřeba. Super.
    Sprchové gely Adidas jsem zkoušela a velmi mi vyhovovaly. Jelikož na těle zůstaly krásně vonět. Měla jsem variantu smooth.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  5. Takovou spotřebu ti závidím, já to takhle zvládla za dva měsíce a ty jen za jeden :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla z takové spotřeby radost, ale teď v dubnu to bude asi slabší :D

      Vymazat
  6. To je aspoň produktů.Sprchový gel Smooth jsem si pořídila teprve nedávno a nemohu si jej vynachválit, ta vůně...jejé :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, člověk by z té sprchy ani nevylezl :)

      Vymazat
  7. Avon těl. spreje si taky občas objednám a hodně mě štve, když si ho nastříkám i na oblečení, aby mi vonělo tak mi ho dokáže hezky zničit.. Dělá to bílé fleky a nejdou vyprat:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na oblečení jsem si jej naštěstí nikdy nestříkala, jen na polštář a tam naštěstí žádné stopy nezůstaly :)
      Ale věřím, že to šíleně naštve :(

      Vymazat
  8. Antiperspirant Nivea jsem měla taky jen už si nevybavuji jak jsem s ním byla spokojená. Tak nějak asi ten top výrobek pořád hledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nejspokojenější právě s těmi od Adidasu, ale ze zvědavosti občas zkouším i jiné :)

      Vymazat
  9. balea - pěna na holení s kokosem... tu mám taky a ze začátku mi taky krásně voněla, ale ted už se mi z té parfumace dělá špatně :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně naštěstí ne, ale u některých vůní se mi taky stává, že ze začátku se mi hrozně líbí a pak je mi z nich vyloženě ... na zvracení... :)

      Vymazat
  10. dobe vela si toho pominala! Klobuk dole!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažím se... To abych si mohla koupit zase něco nového :)

      Vymazat
  11. Nejradši mám Light blue a I love love.:)
    http://lareineb.blog.cz/

    OdpovědětVymazat