Séra na roztřepené konečky: Garnier vs. L´oréal

Ahoj krásky,
dneska bych se konečně chtěla dostat k dlouho plánovanému článku o dvou sérech na vlasy a to Garnier Fructis Goodbye Damage Split-Ends proti roztřepeným konečkům a Elseve Total Repair Extreme od L´oréal, taktéž na roztřepené konečky. Jak mě které oslovilo? Jak jsem byla spokojená a jaké byly výsledky? 

Garnier Fructis Goodbye Damage Split-Ends

Od tohoto séra jsem čekala opravdu hodně. Je totiž určeno pro vlasy poškozené agresivním vnějším prostředím, nadměrným česáním, teplem. Má za úkol roztřepené konečky léčit a spojovat do jednoho 
a to díky složení posílenému o ovoce amla. Vlasy mají být rozzářené, hladké, zdravé a roztřepených konečků máte mít o 70% méně. Používá se po mytí vlasů na ručníkem vysušené vlasy, kdy se sérum rozetře po celé délce a především na konečcích. Samozřejmě je možná i aplikace do suchých vlasů pro dosažení intenzivního lesku. 
A realita? 
S tímhle sérem jsem teda nijak extra spokojená nebyla. Alespoň ne tak, abych si jej koupila znovu. 
Nebyla to sice vyložená tragédie, rozhodně jsem jej měla raději než šampón a kondicionér z téhle řady, 
ale na zadek mě neposadilo. Velké plus ale má za výdrž. Myslím, že mi vydrželo odhadem čtvrt roku, 
což je ideální. Pokud jde o to ostatní, tak jsem měla pocit, že mi vlasy mastí o něco víc, než bych si přála. Takže stačí opravdu maličko. Já jej používala převážně po mytí vlasů, protože když jsem jej nanesla 
do suchých, skutečně vypadaly mastné. Tady tedy rozhodně mínus. Plus bych ale dala za účinek, 
za příjemnou vůni a vizuálně sympatické, oku lahodící balení. Vlasy jsem po něm měla skutečně o něco zdravější a především konečky vypadaly o hodně lépe. Výsledné pocity jsou ale rozporuplné a proto nemám v plánu jej v nejbližší době pořizovat znova, možná až na tom mé konečky budou opět dost bídně...








Konkurenční L´oréal ale nezahálel a přišel také s komplet celou řadou na zničené konečky. 
Šampón, kondicionér a masku jsem sice nezkoušela, protože jsem toho názoru, že šampón s kondicionérem vám konečky během té chvilky, kdy máte tyhle přípravky na hlavě, opravdu nezacelí, ale séru prostě odolat nešlo. A masku možná pořídím v budoucnu, protože jsem na ni opravdu zvědavá.

L´oréal Elseve Total Repair Extreme

Co umí? Vniknout až do 10ti vrstev vlasu a obnovovat poškozené spoje v jejich vnitřní struktuře. 
Je vhodný pro extrémně poškozené, suché a roztřepené konečky vlasů. Vyplňuje, uhlazuje a chrání povrch vlasu. Ty jsou pak kompletně obnovené, se zacelenými konečky, hebké a jemné.
Mé dojmy? 
Kladné, kladné a ještě jednou kladné! Sérum je dvousložkové a tak vám pumpička při každém zmáčknutí dá stejnou dávku jakoby olejíčku, což je uhlazující sérum a červeného obnovujícího gelu. Obojí je ale dost tekuté, tak pozor ať vám to nesteče z dlaně dřív než to stihnete použít i když... nebojte, není to až taková hrůza, prostě je to řidší.
Velkým plusem je, že sérum vlasy nijak nezatěžuje, je lehké, vlasy po něm nejsou mastné a naopak jsou příjemné na dotyk a i vzhledově vypadají zdravě. Jak moc zaceluje konečky nedokážu přesně říct, 
protože jsem je měla díky séru od Garnier už trochu ozdravené, ale L´oréal rozhodně pokračoval v nastoleném tempu a vlasy se mi po celou dobu vůbec netřepily. Obal je celkem pěkný a mě osobně se líbí. Jedinou nevýhodou je, že jsem jej měla za měsíc spotřebované, takže mi sérum moc dlouho nevydrželo. 
O opětovné koupi ale rozhodně uvažuji, protože jsem byla se sérem skutečně spokojená a zajímaly by mě výsledky po dlouhodobějším užívání. Za mě tedy ano, doporučuji jej :)




Z těchto dvou sér je pro mě tedy jednoznačným vítězem to od značky L´oréal. A jsem velmi zvědavá na vaše zkušenosti, vyzkoušeli jste nějaké z nich? Ano? Ne? Nebo používáte nějaké jiné? 
Pokud ano, budu ráda, když mi to své doporučíte.  



Já se pro dnešek loučím, standartně se omlouvám za otřesnou kvalitu fotek a oficiálně oznamuji, že nový foťák je vybraný, zamluvený a už tedy jen čekám na výplatu. A moc se na něj těším! :)

Mějte se krásně L.






7 komentářů

  1. Ani jedno sérum jsem nezkoušela, momentálně používám od Avonu, tak jsem na něj zvědavá :) Jinak mám celkově kladný vztah ke Garnieru a dělá mi hezký vlasy, tak bych možná brala oranžovýho kámoše :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Avonu jsem maličko skeptická, ale vím, že někomu vyhovuje, tak to třeba risknu :)

      Vymazat
  2. Jéžiš další MUST HAVE! Se z toho picnu! :-D Loreal vypadá báječně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem také ani jedno nezkoušela, když potřebuji používám od Welly :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. So sérom od Fructis skúsenosti nemám, ale šampón z tejto rady je dokonalýý :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. u mna vedie Loreal :)


    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat