Famous Beauties: Eliška Bučková

Ahoj všem,
měsíc se s měsícem sešel a je čas na další Famous Beauties, tentokrát s Eliškou Bučkovou.
Tentokrát to sice bude trochu méně detailní než třeba u Jitky Válkové, ale i tak snad udělá článek radost.



ELIŠKA BUČKOVÁ


Eliška se narodila 23. července 1989 v Hodoníně. Na základní školu chodila ve strážnici na Hodonínsku a gymnázium studovala v Kroměříži. Studium ale přerušila a a přešla na SOŠ ve Strážnici, obor kosmetička.
Eliška má čtyři sourozence a na rodinu nedá dopustit.
V roce 2008 získala titul Česká Miss a na Miss Universe obsadila 11. místo. V roce 2010 se dostala do TOP 10 v soutěži Top Model of the World.
Kromě modelingu se Eliška věnuje i muzikálovému herectví.




Nebudu to zdržovat a jdu vyzvídat:

1. Vynechme líčení na přehlídky, jaký make-up používáš v "běžném" životě?

Armani

2. Máš zkušenost s nějakým BB Creamem a jaký na ně máš názor?

BB Cream od Dermalogica je super na léto. Nezatěžuje pleť a je výživný.

3. Na jakou řasenku nedáš dopustit?

Helena Rubinstein

4. Máš raději rtěnky, lesky nebo balzámy? A jaké?

Balzámy, které jsou na bázi rtěnky a lesku. Super je od Maybelline.

5. Který pudr je tvým favoritem?

Armani

6. Používáš nějaký rozjasňovač?

Ano, super je od YSL.

7. Co všechno najdeme v tvé kosmetické taštičce?

Řasenku, korektor, rozjasňovač, pudr, lesk, tužku na oči, kapky Visine, ústní sprej.

8. Máš nějaké oblíbené parfémy?

Miluji Dior a Versage.

9. S jakým antiperspirantem či deodorantem jsi spokojená?

Dove

10. Co čištění pleti? Bereš to zodpovědně nebo to spíš flákáš? A jaké máš pomocníky?

Beru to velmi zodpovědně. Mám speciální čistící a vibrační štětec, který odličuje a čistí do hloubky. Jinak se odličuji gelem od Avene. 

11. Jaký používáš denní či noční krém, popř sérum apod.?

Miluji Avene a občas to proměním s Lancome a Sothys.

12. Máš nádherné vlasy. Jak se o své vlasy staráš? Jaký používáš hřeben, šampón a kondicionér? (popř. další péči jako masku, sérum atd.)

Mám vlasy prodloužené, tudíž se o ně velmi starám. Používám speciální kartáče a hřebeny. Šampón a masku mám od Alterny a Kerastase. Tvarovací přípravky od PH Label.

13. Jaký sprchový gel a tělové mléko či krém miluješ?

Dove

14. Jak se udržuješ ve formě? Sport? Dieta?

Zdravé jídlo pětkrát denně a trénink pod dohledem trenéra.

15. Jak se stravuješ? Máš nějaká oblíbená zdravá jídla?

Jasmínová rýže, maso, houby, zelenina.

16. Móda... Jaký styl preferuješ a jakou značku sis oblíbila?

Mám ráda pohodlné věci, nejraději nosím legíny a kozačky.

17. Máš nějaké své vlastní kosmetické triky, na které nedáš dopustit?

Mám a neprozradím :)

18. Jak jsi na tom s ranním vstáváním? Kolik hodin denně spíš?

Chodím spát kolem jedné, půl druhé ráno a vstávám denně v osm. 

19. Trochu odbočíme, život není jen o šminkách a kosmetice. Máš nějaký životní vzor? Pokud ano, tak koho a proč?

Životním vzorem jsou pro mě moji rodiče. Proč? Protože jsou to ti nejlaskavější a nejlepší lidi na světě.

20. A co by jsi chtěla sdělit, ale ještě nikdo se tě na to nezeptal?

Hmm.. Nejlepší lék na krásné tělo a pleť je být zamilovaná, tudíž spokojená. Pak pít hodně vody a spánek.






Tak za sebe musím říct, že Eliška je zářným příkladem toho, jak se dá růst do krásy. Uznejte sami. Na fotce je Eliška uprostřed.



Tímto bych se s vámi chtěla pro dnešek rozloučit a moc se těším na vaše komentáře.

P.S. Bohužel ani mě neuniklo to, co se v českém blogové sféře děje. Tímto bych chtěla všechny požádat, aby na sebe byli hodní, respektovali se navzájem a zároveň byli i tolerantní a shovívaví. Trocha slušnosti a pokory nikomu neuškodí. Neurážejme se kvůli kdečemu, je to hloupé a dětinské. A v životě přijdou ještě horší věci, než že někdo o vás řekne A nebo B. Neříkám, aby jsme si nechali "srát" na hlavu, ale aby jsme neřešili kdejakou kravinu a nevyvolávali spory, které vůbec nejsou nutné.
Samozřejmě chápu, že někdo je nám sympatický více a jiný méně, ale tak to v životě chodí. 
Rozhodně ale není správné se navzájem urážet, shazovat a dohadovat jak malé děti. Tím myslím blogerky, čtenářky a zejména některé anonymy. Nesnažme se svůj názor považovat za ten jediný správný, místo toho ho nabídněme, ale nevnucujme. Ať se k němu každý postaví jak chce. Já mám moc ráda blogerky jako Káju z PlumFoolery, Miu z Kissbooku, Lucku z Get The Louk, Hanny Brokolici, 
Peťu Lovely Hair, Lucku z Života podle Lucie, Škodulku. Každá je pro mě něčím výjimečná, zajímavá a velmi inspirativní. Přitom je ale každá úplně jiná. A tom to je, nechme být každou blogerku takovou, jaká je
i kdyby na sobě měla pytel, který se nám prostě nelíbí. Je to její věc, její oblečení, její život, její blog. Nesnažme se je předělávat podle svého. Pro mě jsou to holky s mozkem (neříkám, že jej jiné blogerky nemají) a i kdyby jedna druhou k smrti nenáviděla (Prosím to je jen příklad, neberte to jako pravdu. Pravda to není!), tak je mi to fuk, proto bych chtěla i apelovat na fanatické fanynky určitých blogerek, aby se zamyslely, než to, co vyťukají na klávesnici, zveřejní. A aby se nechovaly, jakoby vypukla blogová válka. Nebuďme jak malé děti, někdy opravdu platí: Mluviti stříbro, mlčeti zlato a moudřejší ustoupí :)
Aneb: Proboha kolik nám je? Dejme se dohromady!!! Vždyť jsme snad dospělé (aspoň některé z nás).

To je vše, co jsem k tomu chtěla říct, měla jsem potřebu se k tomu nějak vyjádřit, mějte se L. 





17 komentářů

  1. Elišku mám ráda. Ale ještě před nějakou dobou se psalo o jejích problémech s jídlem, tak snad je už v pohodě.. :) Jinak tvůj "PS" závěr se mi moc líbí. Máš naprostou pravdu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jinak Eliška už je v pořádku. Začala teď sportovat a totálně se v tom našla. Přibrala pár kilo a jsou z toho svaly a krásně pevná vypracovaná postava, takže už nikoho neděsí :)

      Vymazat
  2. Eliška je prostě překrásná ženská :-), tento článek se mi vážně moc líbil, některé jsou pro mě opravdu inspirativní. Jinak co se týče toho závěru musím jedině souhlasit, napsala jsi to moc pěkně :-) ♥.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, opravdu se nestačím divit, co se na blozích děje :)

      Vymazat
  3. Při pohledu na ní vždycky zelenám závistí:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ona hlavně vypadá čím dál líp :-D

      Vymazat
  4. Eliška je vážně nádherná, jen posledních pár let vypadala vážně děsivě, tak doufejme, že už je na tom líp.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, takhle vypadat! :) Hmm a jestli je lék na tělo a pleť zamilovanost, tak to bych teď měla být nejkrásnější! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, ty taky vypadáš čím dál líp. Co si pamatuji tvé blogové začátky a porovnám to, tak je z tebe teď větší a větší kočka, už totiž přesně víš co ti sluší a co ne :)

      Vymazat
  6. wow strasne sa zmenila odkedy vyhrala! skoda ze neprezradila tie jej kozmeticke tipy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mrzí, to jsou takové ty věci, které mě osobně rozhodně zajímají :)

      Vymazat
  7. jé, skvělý rozhovor! Elišku mám hrozně ráda, je krásná a sympatická :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám Elišku taky ráda a ráda si nechám poradit :)

      Vymazat
  8. Omlouvám se za odlišný názor, ale Eliška mi přišla sympatičtější a přirozenější před lety, když vyhrála Miss. Teď je to holka, která je čím dál umělejší a nejen, co se vzhledu týče. Teď je taky krásná, ale hrozně umělá, s plastikami, umělými nehty, prodlouženými vlasy...a taky je lepší, když nemluví a jen se usmívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, za odlišný názor se určitě neomlouvej, v zásadě máš pravdu, že se Eliška od dob svého vítězství změnila a vypadá teď v lecčem uměle. Ale zase to aspoň pro mě není na první pohled nic extrémního v případě, když to porovnám s holkama v zahraničí nebo i s některýma holkama, které můžeš potkat tady u nás a které bohužel postrádají soudnost a nepoznají, kde už ta umělost není hezká, ale vyloženě odpudivá. Každopádně každý máme hranice toho, co už je moc, jinde a co se tedy líbí jednomu, nemusí se líbit druhému, třetímu a ani čtvrtému. Za komentář moc děkuji :)

      Vymazat
  9. Neznala jsem, tak třeba se to jednou bude hodit:) A ty černé plavky jsou nádherné! Veronika

    OdpovědětVymazat