Zaměřeno na Clarins!!!

Ahoj holky,
časem se mi nastřádala kupa vzorečků či cestovních balení lékárenské kosmetiky typu Clarins, Vichy, Avéne, La Roche Posay, Bioderma a podobně.
A tak jsem neváhala všechno nebo skoro všechno nafotit, vyzkoušet a podělit se o své názory a zkušenosti.
Dneska bych se chtěla zmínit o několika výrobcích právě od Clarins. A tak žádné zdržování a jdeme na to.

Clarins HydraQuench Cooling Cream-Gel pro normální a smíšenou pleť

Jde o krémový gel, který pokožce přináší chladivý pocit a při kontaktu s pokožkou se promění ve vodu.
Čímž chci spíš říct, že jeho gelová textura se mění na tekutou jakoby opravdu vodu. Perfektní na něm je, že stahuje póry a zaručuje dlouhotrvající matný vzhled. Neobsahuje olej a na pleti zanechá neviditelný hebký film.

Složení: 
- kyselina hyaluronová: pomáhá udržovat v pleti rovnováhu
- kůra z katafray: zabraňuje dehydrataci
- pupen jeřábu: zesiluje hydrataci a rozjasňuje
- granátové jablko: zabraňuje dehydrataci a stahuje póry
- arabská vrba: redukuje lesk
- Anti-Pollution Complex: chrání pleť před škodlivými vlivy prostředí
- Vitamín E: bojuje proti volným radikálů

Obsah je 50 ml a cena se pohybuje kolem 1000 Kč. A balení mi přijde opravdu krásné.

Za mě fajn záležitost a velký favorit pro letní období a to především díky chladivému efektu a zmatnění pleti.
Obvykle mi málokterý krém sedne a proto bývám v tomto směru dost zklamaná, ale tento gel opravdu předčil mé očekávání, přestože jsem měla jen malý vzoreček. Ale i z něj poznáte jak si s pletí který krém sedl či nesedl nebo hlavně zda jej na pleti snesete či nesnesete a je vám třeba nějak nepříjemný.
Pokud ale jde o krémy, u kterých se má dostavit výsledek až po nějaké době používání, třeba u krému proti vráskám, tak tam samozřejmě ze vzorečku nejde poznat zda funguje či ne, ale zas jak říkám, poznáte jestli si s pletí sedne či nikoli.



Clarins Pure Melt Cleansing Gel - Čistící gel pro všechny typy pleti

Jde o rozpustný gel, který se změní v ultrajemný olej a následně v mléčnou emulzi, která rozpustí make-up a ostatní nečistoty. Jako velké plus vidím to, že vyhovuje i citlivé pokožce a nijak ji nedráždí.
Použití je následující:
Vmasírujete do suché pleti, přidáte trochu vody a napěníte a následně opláchnete vodou. Nic složitého a u mě opět spokojenost, přestože mám na to hlavní odličování make-upu micerální vody a tyhle gely používám až k dočištění. 

Balení má 125 ml a stojí zhruba 550 Kč







Clarins Gel Contour Des Yeux - oční krém

Z tohoto vzorečku jsem funkčnost bohužel úplně nepoznala, ale zmíním se o tom, co by měl tento krém-gel vlastně umět. Odstraňuje otoky a kruhy pod očima, posiluje víčka. Gelová textura zklidňuje oči a dodá jim pocit svěžesti. Gel je nemastný, jemný a vyhovuje i nejcitlivější pleti a citlivým očím, je vhodný pro nositelky kontaktních čoček, což je můj případ, protože navíc používám měsíční čočky Air Optix Day & Night, se kterými mohu i spát, což dělám. 

Složení:
- výtažky z palmy: uvolňují, zabraňují tvorbě otoků
- divoká růže: podporuje drenáž, zabraňuje tvorbě otoků
- cesmína: zlepšuje krevní oběh, eliminuje kruhy pod očima
- meruňka: hydratuje
- koncentrovaný růžový roztok: zklidňuje

Použití: 2x denně velmi malé množství vklepat do pokožky okolo očí, vhodné použít na i pod make-up.
Balení 20 ml pořídíte asi za 700-800, někde možná i dráž.







Clarins HydraQuench Care Intensive Serum Bi-Phase - sérum

Tohle sérum je určeno pro suchou pleť, což teda není můj případ, proto ji nemůžu se svou smíšenou pletí objektivně zhodnotit. 
Co umí? Lehké a hluboce zklidňující sérum se rychle vstřebává a dodává pleti dlouhotrvající hydrataci a ochranu. Pleť je vyživená, pružnější a hladká na dotek. Obsahuje mnoho aktivních přírodních látek, které zabraňují dehydrataci během dne a dodávají jí vlhkost a vláčnost. 

Složení:
- kyselina hyaluronová: pomáhá udržovat ideální vlhkost pleti
- kůra ze stromů katafaray: ochrana struktury kůže, zabraňuje dehydrataci
- pupen ze stromu sorbier: zvyšuje mikrocirkulaci, stimuluje tvorbu mazu

Jak už jsem ale zmínila výše, suchou pleť nemám ani náhodou a proto tohle sérum není nic pro mne. Samozřejmě mi to ale nedalo a vzoreček jsem přesto vyzkoušela a musím říct, že hydratuje opravdu parádně, na mě bohužel až moc a mou smíšenou pleť to tedy spíš zatěžuje, protože sérum nedokáže pojmout a vstřebat. Nicméně pro někoho, kdo má pleť opravdu suchou, bude tohle sérum ideální.

Balení 30 ml stojí cca 1000 Kč.



Clarins Moisture-Rich Body Lotion With Shea Butter - tělové mléko 

Výživné hydratační mléko pro suchou pokožku těla. A tady si má pokožka přímo chrochtala blahem!!!
Mléko totiž nejen naprosto skvěle hydratuje, ale obsahuje i hromadu přírodních látek jako oves, olivový olej či extrakt z pomeranče. A hlavně obsahuje velký podíl čistého bambuckého másla, které o pokožku intenzivně pečuje, zklidňuje ji a hydratuje. A které prostě miluji a když vidím, že něco obsahuje bambucké máslo, je pro mě nákup dotyčného výrobku téměř jistý. 

30 ml balení by vás mělo stát do 200 Kč.




Clarins Water Purify One-Step Cleanser - Expresní odličovač pro smíšenou až mastnou pleť

Tak další výrobek přímo stvořený pro mou pleť. Jde o rychlý a efektivní odličovač, který pleť navíc díky mátové vodě tonizuje a díky výtažkům z kokosu a moringy ji jemně čistí. 

Složení: 
- výtažek z kokosu: jemně čistí a odstraňuje make-up
- mátová voda: tonizuje a čistí
- semínka z moringy: neutralizují škodlivé důsledky znečištěného prostředí a obnovují přirozený jas
- jitrocel: zjemňuje

Rozhodně skvělá záležitost, přesto u mě mají klasické micerální vody pořád navrch, ale možná kdybych jej používala dlouhodoběji a neměla jen vzoreček, tak bych se přesvědčit nechala.

Cena za 200ml balení je cca 700 Kč.




Od Clarins je to prozatím všechno a já se už moc těším na vaše komentáře, názory a zkušenosti se značkou Clarins, pokud nějaké máte. Stejně jako tipy na Clarins výrobky se kterými jste či nejste spokojené.

Mějte se pěkně L.



2 komentáře