Rtěnka Bourjois Rouge Edition

Ahoj krásky,
dneska bych se chtěla zmínit o rtěnce značky Bourjois z kolekce Rouge Edition. Hned na začátek přiznávám, že jsem ji dostala k otestování přímo od Bourjois a už ji sice nemám, ale hned vám povím proč.
Ona byla totiž v takovém mnou celkem neoblíbeném rtěnkovém odstínu, který mi opravdu nesluší a to hrozně sytá a výrazná vpodstatě zářivá neonově růžová, ale úplně maximálně, což na těch fotkách, kde ji mám na rtech bohužel není moc vidět. Já zkrátka tento odstín rtěnek nenosím i když se mi moc líbí, ale mít prostě doma rtěnku jen proto, abych se jí mohla kochat mi přijde jako hloupost, takže rtěnka už má novou majitelku a já mám popravdě řečeno zálusk na koupi jiného, minimálně jednoho odstínu z této kolekce, protože jsem si tu rtěnku až na ten odstín zamilovala a jsem z ní unešená.
Jak jsem se tak totiž dívala, tak odstínů je celá řada a některé se mi hodně líbí.
Což je asi i způsobeno tím, že byla tahle rtěnka stvořena ve spolupráci s módními redaktorkami prestižních časopisů, takže ji prostě mají na svědomí profíci!!! :)
Což mi připomíná, že jsme se včera s přítelem dívali (ano, společně!!!) na film Ďábel nosí Pradu, ale to byla jen taková malá odbočka, takže zpátky ke rtěnce :)
Navíc mě u této rtěnky celkem zaujalo, že obsahuje 1/4 zářivých pigmentů a opravdu je ta barva hodně sytá a taky má extrakt z orchideje a slibuje 10 hodin hydratace, což musím říct, že hydratuje opravdu výborně, což je jeden z důvodů, proč o její koupi uvažuju, navíc je na rtech strašně příjemná, zjemňuje je a chrání.
Co se týče výdrže, řekla bych, že jde o průměr, je logické, že když si zajdete na oběd a ožužláte skleničku, tak se ta rtěnka prostě těch rtů pustí, ale tahle rtěnka rozhodně netvrdí, že vám na rtech vydrží od rána do večera a popravdě řečeno chci znát názvy všech rtěnek, které to umí :)
A upřímně, přetřít si rty znova snad umíme každá a která z nás to neumí bez zrcátka, jako třeba já, tak ho má vždycky v kabelce nebo si prostě najde něco, v čem se uvidí :)
Takže každopádně rtěnku doporučuju, protože mě osobně vyhovuje a když si vyberete ten svůj odstín, tak si myslím, že nebudete zklamané.

P.S. Příjemným bonusem je krásný a roztomilý design, který se v kosmetické taštičce krásně vyjímá a opravdu lahodí oku, aspoň tomu mému :)
Jo a ještě jeden detail, já jinak tu barvu miluju, ale na všem ostatním jako laky na nehty, oblečení a já nevím co, ale na rtěnkách prostě ee :(

Tak krásný zbytek večera a užívejte a přežívejte :)
























11 komentářů

  1. Mám podobný odstín od Mememe a taky ji nenosim. Přítel řekl, že vypadá jak laciná rtěnka z 80.let :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že mě Mememe rtěnky celkem zajímají a i ta značka celkově.
      Ale ta o které mluvíš, jak byla v nějakém tom boxu, už teda nevím v jakém, tak ten odstín je fakt síla :)
      Souhlasím s tvým přítelem a doopravdy ji vidím na nějaké té holce z 80.let s těmi šílenými vlasy a neuvěřitelným ohozem :D
      Jen bych ještě dodala, že podobně nenositelná je i rtěnka od Rimmelu z kolekce Kate Moss, taky jsem ji měla, tuším, že jsem ji vyhrála v Giveaway a fakt jsem ji musela poslat dál, protože to se opravdu nedalo, já prostě s něčím takovým na rtech vypadám otřesně :D

      Vymazat
  2. Takový odstín by se mi líbil ! Já dostala červeně červenou barvičku :D

    http://imiiska.blogspot.cz/2013/02/recenze-bourjois-rouge-edition-13-rouge.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra a zrovna červená je moje barva, tu bych brala hned :D

      Vymazat
  3. Ja mám rúž v takejto neónovej ružovej od Oriflame a je to katastrofa, mne len stojí na poličke .. dokonca aj zuby pri ňom vyzerajú žlto :P ...

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi žlutými zuby je to problém, když člověk kupuje rtěnku, tak by si ji správně neměl zkoušet přímo na rtech, kvůli hygieně, jenže na ruce člověk prostě nepozná jak bude působit a jestli pak nebude mít zuby žluté. Já takhle koupila dvě dost drahé rtěnky a byly mi k ničemu, tak jsem je musela poslat dál :(

      Vymazat
  4. Tak ten odstín nemá chybu♥! Nemít doma milión rtěnek, tahle mi už říká paní:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, člověk jich má mraky a stejně občas neodolá :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. vypadá perfektně, ale nesluší mé barvě pleti, bohužel :(

      Vymazat
  6. Ten odstín je úžasný.. Je to jen o zvyku, taky jsem si ho kdysi na sobě nedokázala představit, ale teď experimentuju čím dál raději :)

    OdpovědětVymazat