Soutěžím, soutěžíš, soutěžíme...

Možností vyhrát krásné ceny není nikdy dost a tak tu pro vás mám opět pár tipů :)

Nádhernou kosmetickou taštičku Benefit můžete vyhrát u Doroty a to tady:

http://dorota-art.blogspot.cz/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

Krásnou Giveaway uspořádala i Bibs, odkaz zde:


http://liferunsfaster.blogspot.cz/2012/06/giveaway-number-2.html

Přeju hodně úspěchů při soutěžení a už teď se nemůžu dočkat rána. Mám v plánu dnes chytat nějaký ten bronz a prostudovat nově pořízené oblíbené časáky, na které jsem ještě neměla čas a taky se poohlédnout v drogerce po něčem, co by mi padlo do oka, tak uvidíme. Jo a třeba se hecnu a mrknu se po nějakém dárku pro přítele, který bude mít brzy svátek. A víte co? Uvítám jakékoliv dárkové tipy :)
Zatím přeji krásný den a těším se na vaše doporučení auž teď za ně moc děkuji :)

zdroj: weheartit.com




3 komentáře

  1. Kouknu n ty blogy,možná se zapojím ;)
    No já plánuji zítra do drogérky kamarádce pro dárek :D Snad něco objevíš pro přítele:)držím palce!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš můj obdiv za tenhle článek. Vždycky mi přijde fajn, když si blogerky vzájemně vypomáhají a sdílejí své oblíbené posty u sebe na blogu. Je to takový hezký svět:-)
    Jinak díky za tip, jdu soutěžit!

    OdpovědětVymazat