Den jedné blogerky...

Hello everybody!!!
Jaký jste měli víkend? Doufám, že přesně takový, jaký jste ho chtěli.
Co dělala já??? No, po půl roce jsem vyrazila k babičce a udělala spoustu fotek, se kterými se brzy setkáte u článků či recenzí. Takže jestli si myslíte, že jsem se flákala, tak se pořádně pletete, něco takového si žádná blogerka nemůže dovolit, ale je pravda, že jsem i chytala první letošní bronz ;)
Sice jsem si vzala nějaké ty časáky, že si prostuduju co je a není "in" a nakonec jsem se k nim vůbec nedostala.
Tak jsem aspoň v diáři pozjišťovala co mě v týdnu čeká a pořádně se natřela opalovákem.
Každopádně můj digitál dostal zabrat, ale díky bohu za něj, přestože plánuju pořízení zrcadlovky,
tak digitál je úplně skvělý v tom, že fotky máte dřív než stačíte říct "borůvkový koláč".
Tady zatím máte nějaké to dnešní foto, snad to není tak zlé a třeba ze mne ještě něco bude a já se jdu vrhnout na nějaký ten článek ;)
                                                              Vaše Estrella

Nezbytné čtení: Elle, Kondice a milované Cosmo, už chybí jen Joy, kterou jsem dávno přelouskala :)
Můj diář

Tekutin není nikdy dost...
Mé pokusy o focení babiččiny zahrady, heslo znělo: "Hlavně nenápadně" :D


                                                         

Žádné komentáře